Communicator Geplaatst: 25 oktober 2012 Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 (Alternatieve methode: http://preppers.nl/media/SHTF-FM-podcast-03.mp3) Onderwerpen Stijgende populariteit preppers.nl Verenigde Provinciale Preppers V.P.P. Voorraad beheren / berekenen. Communicatie 27Mc. Situatie Schets Alweer de derde Podcast voor preppers! (hoewel ik per abuis 4de zeg hahaha) Dit keer met een interactief deel op het eind waarbij we een interessante discussie gaan opstarten op het forum! Veel luisterplezier! The_Communicator 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 25 oktober 2012 Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 yeayyyy eindelijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 25 oktober 2012 Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 Wow met een heus hoorspel erin Complimenten weer! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 25 oktober 2012 Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 Wat heb je toch een geweldige stem TC. Het is net zoals met de 25 jaar geleden toen, wachtte ik op het weekblad "de hit krant" elke woensdag en ging hem meteen lezen en dan had ik hem uit en moest ik weer een week wachten. Dat gevoel heb ik nu ook Ik vind als je t.z.t. de jubileum uitzending gaat maken van de Podcast we dit zouden moeten doen vanuit onze BOL in Spanje TC. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
robbie Geplaatst: 25 oktober 2012 Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 Mooi stukje werk weer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 25 oktober 2012 Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 Hoppaaaa. Fijn weer! Bedankt! EDIT: Bron van de nummer aan het eind? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 25 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 @Bolo, bron van dat nummer staat in de topic van aflevering 2... met een link naar het door mij aangeboden mp3tje 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 25 oktober 2012 Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 Klein foutje of heb ik iets gemist, de vierde podcast zeg je in het begin. Laat maar ik zie het net staan. Oké ga weet verder luisteren, ik vind het echt gaaf dat je die doet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 25 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 @Mr. Gold strak plan, ik hou wel van zon zee en strand count me in! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 25 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 Klein foutje of heb ik iets gemist, de vierde podcast zeg je in het begin. Oké ga weet verder luisteren, ik vind het echt gaaf dat je die doet dat klopt Simurgh.. dat staat ook in de Openings Post (OP) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 25 oktober 2012 Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 dat klopt Simurgh.. dat staat ook in de Openings Post (OP) Ja geen het net veranderd, excuus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 25 oktober 2012 Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 @Bolo, bron van dat nummer staat in de topic van aflevering 2... met een link naar het door mij aangeboden mp3tje Dankbaar!!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Secret Prepper Geplaatst: 25 oktober 2012 Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 Met veel plezier zitten luisteren, erg leuk gedaan weer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 25 oktober 2012 Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 Nu nog druk, straks lekker luisteren hoera! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 25 oktober 2012 Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 Gaaf gedaan zeg! Dank! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GangstaPrepper25 Geplaatst: 25 oktober 2012 Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 Erg leuk alleen veeeeeel te kort Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 25 oktober 2012 Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 TC...hij is weer awesome! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 26 oktober 2012 Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 Leuk gedaan. Ik vond de "reporter" Jan Storm nogal mat.....mensen spoelen weg en hij roept.. Aahh ik zie mensen wegspoelen..... Ik zou eerder verwachten: met paniek in de stem "Allejezus ik zie mensen wegspoelen, dit gaat niet goed" "We moeten hier weg, snel, snel snel" Of het was een wel hele coole kikker reporter.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 28 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2012 @prepass: weet je hoe raar het is om in volle paniek in en stille kamer te staan schreeuwen plus... hij zit in een heli hè... althans, daar was zo'n beetje de opzet 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 super om te horen.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 30 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2012 Thanx @zippo, Ik ben weer volop aan het verzinnen voor de volgende... maar het wordt steeds moeilijker. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 30 oktober 2012 Delen Geplaatst: 30 oktober 2012 Ik heb je even een kudo (reputatie punt) gegeven TC , kan je het daar ook meteen over hebben 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 30 oktober 2012 Delen Geplaatst: 30 oktober 2012 Thanx @zippo, Ik ben weer volop aan het verzinnen voor de volgende... maar het wordt steeds moeilijker. mischien een idee om bijf 1 podcast geheel te wijden aan een interview met een forumlid? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 30 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2012 is dat een aanbod?! wat gaaf! Ik zal eens een lijst met vragen maken, doorsturen, zodat je kunt oefenen, ... dan bespreken we wat later wel hoe we elkaar zullen contacten Erg aardig van je nvd72 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 30 oktober 2012 Delen Geplaatst: 30 oktober 2012 is dat een aanbod?! wat gaaf! Ik zal eens een lijst met vragen maken, doorsturen, zodat je kunt oefenen, ... dan bespreken we wat later wel hoe we elkaar zullen contacten Erg aardig van je nvd72 uh.. zag me zelf niet als de juiste persoon hier voor maar ok no problemo wil best mee werken. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.