Fluitketel Geplaatst: 22 oktober 2012 Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 Ik lees een hoop over melkpoeder. Ik kan me daar nog niet zoveel over voorstellen. Ik ken de babyvoedingmelk en ik ken de melkpoeder die je in de koffie doet. Maar ik neem aan dat jullie die niet bedoelen. en ik heb al bij mijn c1000 lopen zoeken, maar daar vind ik het niet geloof ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 22 oktober 2012 Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 zoekfunctie intypen melkpoeder je krijgt het vandaag niet meer uitgelezen zoveel er over staat;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
robbie Geplaatst: 22 oktober 2012 Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 Jumbo en a.h hebben dit wel. 1 zakje is geloof ik zo uit mijn hoofd 1/2 liter melk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sgt. Prepper Geplaatst: 22 oktober 2012 Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 Bij oosterse toko's blikken van klein en GROOT formaat...lekker? Tsja..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 22 oktober 2012 Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 ook de c1000 heeft deze. zijn gele doosjes, staat bij de zuivelproducten (niet de gekoelde) ben ff de naam kwijt... Niet te zuipen zeggen ze, maar icm brinta, of cornflakes moet het te doen zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 22 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 ook de c1000 heeft deze. zijn gele doosjes, staat bij de zuivelproducten (niet de gekoelde) ben ff de naam kwijt... Niet te zuipen zeggen ze, maar icm brinta, of cornflakes moet het te doen zijn Beter iets dan niet toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 22 oktober 2012 Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 ik rust mijn kees Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 22 oktober 2012 Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 ook de c1000 heeft deze. zijn gele doosjes, staat bij de zuivelproducten (niet de gekoelde) ben ff de naam kwijt... Niet te zuipen zeggen ze, maar icm brinta, of cornflakes moet het te doen zijn ELK heet dat spul. Zo alleen als melk niet echt lekker. Ik heb het geprobeerd met Nesquik, dat ging wel. Er staat ergens een draadje in de reviews over de diverse merken. Aanvulling: niet bij de reviews maar in eten&drinken http://preppers.nl/forum/threads/1685-Review-poedermelk-melkpoeder-instant-melk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 22 oktober 2012 Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 Ik heb er van de week rijstepap mee gemaakt ivm bedorven verse melk... De vrouw had niets door en ik ontdekte op deze manier geen verschil. Puur heb ik geen ervaring mee maar ik ga nog wat inslaan. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
slakkenzout Geplaatst: 22 oktober 2012 Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 http://www.liff.nl/melkpoeder-goed-voor-totaal-melk-langer-jaar-houdbaar-p-620.html Of modifastproducten, zit meen ik ook veel droog melkeiwit in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 22 oktober 2012 Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 thanx Mandy Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 22 oktober 2012 Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 http://www.liff.nl/melkpoeder-goed-voor-totaal-melk-langer-jaar-houdbaar-p-620.html Of modifastproducten, zit meen ik ook veel droog melkeiwit in. Wel bereduur. Komt uit op 4,50 euro per liter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
slakkenzout Geplaatst: 22 oktober 2012 Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 'Wel bereduur. Komt uit op 4,50 euro per liter.' Jawel, maar er zit dan wel gratis een smaakje aan vast. Het moet natuurlijk wel eet/drinkbaar blijven ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoeKou Geplaatst: 26 oktober 2012 Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 Melkpoeder is bij diverse groothandels te koop in zakken van 25kg. Sla er een aantal van in en je bent helemaal de man na de SHTF. Melkpoeder is zeer lang houdbaar dus zeker een goede lange termijn investering. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 26 oktober 2012 Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 melkpoeder is zo niet echt lekker,maar ja wie drink nou melk. om mee te koken sauce bechamel ed is het prima te doen. ook in cake,brood en pudding ga het goed.ik heb zelf een paar keer yogurt van gemakt,dat was ook goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 26 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 Conclusie: melk poeder is belangrijk, maar niet te drinken. Dat wordt dus ook kilo's cacao inslaan. Om chocolademelk te maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alex Geplaatst: 26 oktober 2012 Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 Is Whey dan niet handiger? Dat is er ook nog in meerdere smaken te krijgen. Grote verpakkingen (2kg/4kg) zijn ook vrij gebruikelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 26 oktober 2012 Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 Conclusie: melk poeder is belangrijk, maar niet te drinken. Dat wordt dus ook kilo's cacao inslaan. Om chocolademelk te maken. melk is ook niet om te drinken maar inderdaad om chocolade melk te maken. om te drinken neem je rum. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 26 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 Er gaan hier gauw 7 cannen melk per week doorheen. Zal dus echt iets moeten verzinnen om dat op te vangen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 26 oktober 2012 Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 Er gaan hier gauw 7 cannen melk per week doorheen. Zal dus echt iets moeten verzinnen om dat op te vangen een koe?of toch een paar geiten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoeKou Geplaatst: 26 oktober 2012 Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 Er gaan hier gauw 7 cannen melk per week doorheen. Zal dus echt iets moeten verzinnen om dat op te vangen Daarom vind ik die 25kg zakken erg interessant. Melk en eieren zullen namelijk producten zijn waar je bijna niet aan kunt komen in tijden van echte crisis, terwijl ze in zoveel producten worden gebruikt. Aangevuld met een flinke voorraad knorr poedersauzen en een maaltijd kan weer lekker smaken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 26 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 Die eieren heb ook een oplossing voor. Er komen koppies, de melk, tja dat zal poedermelk met cacao gaan worden. Denk nl niet dat je melk kan wecken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Melkpoeder is bij diverse groothandels te koop in zakken van 25kg. Sla er een aantal van in en je bent helemaal de man na de SHTF. Melkpoeder is zeer lang houdbaar dus zeker een goede lange termijn investering. Boekou, heb je toevallig ook een link van zo'n groothandel. Ik ben er naar op zoek geweest, maar niet kunnen vinden. grt Frank Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Richard Friesland Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Boekou, heb je toevallig ook een link van zo'n groothandel. Ik ben er naar op zoek geweest, maar niet kunnen vinden. grt Frank Kijk hier maar eens Frank http://www.dehoopklarenbeek.nl/web/index.php?p=productsList Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Kijk hier maar eens Frank http://www.dehoopklarenbeek.nl/web/index.php?p=productsList Bedankt!! ik moest even zoeken, maar gevonden onder de meelprodukten grootverpakkingen. En ook direct een hoop adressen op de site waar hun spullen verkrijgbaar zijn, heel handig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.