RaptorNLD Geplaatst: 8 mei 2015 Delen Geplaatst: 8 mei 2015 RTL 4 zendt vanaf 20 mei Wie overleeft Nederland uit. Hierin trekken bekende Nederlanders, zoals Joris Linssen, Henny Huisman en Melisa Schaufeli zich onder begeleiding van boswachter Arjan Postma drie dagen terug in de natuur. Kunnen ze een kamp bouwen en genoeg voedsel vinden? Tot zover de omschrijving. Drie dagen is niet veel, maar ja. Ben stiekem wel benieuwd of het ook nog een beetje leerzaam is of weer alleen maar leedvermaak. Wat soms ook wel leuk is! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jur606 Geplaatst: 8 mei 2015 Delen Geplaatst: 8 mei 2015 Ik vermoed een in scene gezet leedvermaak (anders hebben ze te weinig kijkers ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 8 mei 2015 Delen Geplaatst: 8 mei 2015 Ik ben benieuwd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 8 mei 2015 Delen Geplaatst: 8 mei 2015 Ik weet niet wat de praktische/out-of-the-box denken/inventieve skills zijn van deze bekende Nederlanders, maar ik heb het vermoeden dat ze, op dat vlak, redelijke nietsnutten zijn, dus succes verzekerd voor een lollige avond. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 8 mei 2015 Delen Geplaatst: 8 mei 2015 Goedkoop en simpel boertig vermaak zal wel garant zijn voor veel kijkcijfers van de domme meute. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 8 mei 2015 Delen Geplaatst: 8 mei 2015 Word natuurlijk op een afgebakend stuk bos gedaan (ze gaan vast niet wildkamperen) en iets anders dan plantaardig eten zal er ook niet bij zitten, tenzij ze kunnen jagen (als dat überhaupt mag op eigen grond) of vissen (mag volgens mij ook niet voor consumptie). Overigens kan de weinig verrassende conclusie alleen maar zijn dat je niet kan overleven in een Nederlands bos, zeker niet als er door welke omstandigheid dan ook veel mensen dit gaan proberen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 8 mei 2015 Delen Geplaatst: 8 mei 2015 Ik weet niet wat de praktische/out-of-the-box denken/inventieve skills zijn van deze bekende Nederlanders, maar ik heb het vermoeden dat ze, op dat vlak, redelijke nietsnutten zijn, dus succes verzekerd voor een lollige avond. Ik denk dat het wel meevalt, zeker met henny huisman. Hij is een hele goeie jager, eerst verveeld hij een konijn dood en dan rent hij erop. Suprise suprise!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bus-lane Geplaatst: 8 mei 2015 Delen Geplaatst: 8 mei 2015 Het zal er wel op uitlopen dat Gorden met een dikke semi-camper komt omdraven omdat ze er geen reet van bakken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 8 mei 2015 Delen Geplaatst: 8 mei 2015 Het zal er wel op uitlopen dat Gorden met een dikke semi-camper komt omdraven omdat ze er geen reet van bakken Eek!!!!!!!!!!!!!!!!!! Getsie ;p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 8 mei 2015 Delen Geplaatst: 8 mei 2015 3 dagen - kunnen ze natuurlijk ook zonder eten. zal planten worden, en veel geklaag "ik heb honger". Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan de Barbaar Geplaatst: 9 mei 2015 Delen Geplaatst: 9 mei 2015 Buiten de camera,s om even bijhappen bij mec smek Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 9 mei 2015 Delen Geplaatst: 9 mei 2015 Ik denk dat het wel meevalt, zeker met henny huisman. Hij is een hele goeie jager, eerst verveeld hij een konijn dood en dan rent hij erop. Suprise suprise!! haha, en dan lekker beetje van die soundmix kruiden erover:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 9 mei 2015 Delen Geplaatst: 9 mei 2015 SUPPLIES!!!!!!! Muhahahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enigma13 Geplaatst: 10 mei 2015 Delen Geplaatst: 10 mei 2015 "Kijk, ik heb een hamburger gevangen!" *haalt hengel uit het Lidl-vriesvak* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 10 mei 2015 Delen Geplaatst: 10 mei 2015 Ik vermoed een in scene gezet leedvermaak (anders hebben ze te weinig kijkers ) Ghehe, gewoon kijken dus of het wel strookt met de werkelijkheid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 10 mei 2015 Delen Geplaatst: 10 mei 2015 Overleef jezelf vind ik een veel betere titel;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan de Barbaar Geplaatst: 12 mei 2015 Delen Geplaatst: 12 mei 2015 Overleef jezelf vind ik een veel betere titel;) l Leer eerst eens jezelf kennen ...................en dan zie je pas je eigen on----en mogelijkheden. Het is een kijkprogramma hetgeen betekend dat er winsten gehaald moeten worden uit de reclameblokken. Verder is het een vorm van misplaatste amusement met een nul-factor van enige betekenis. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enigma13 Geplaatst: 13 mei 2015 Delen Geplaatst: 13 mei 2015 Eerst maar eens afwachten wat het gaat worden. Ik verwacht geen ultieme bushcraft- of survivalvaardigheden van deze BN-ers. Toch is het een soort promotie van het outdoorleven en dat is altijd positief. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast idefix Geplaatst: 13 mei 2015 Delen Geplaatst: 13 mei 2015 ik kan niet wachten en begin al zachtjes te schuddebuiken ........ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 13 mei 2015 Delen Geplaatst: 13 mei 2015 Ik begrijp dat ze ook op zoek gaan in de Nederlandse natuur naar eetbare planten, paddenstoelen, kreeftjes en dat soort zaken dus dat is dan wellicht nog informatief. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 13 mei 2015 Delen Geplaatst: 13 mei 2015 l Leer eerst eens jezelf kennen ...................en dan zie je pas je eigen on----en mogelijkheden. Het is een kijkprogramma hetgeen betekend dat er winsten gehaald moeten worden uit de reclameblokken. Verder is het een vorm van misplaatste amusement met een nul-factor van enige betekenis. Dat bedoelde ik;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Japio Geplaatst: 18 mei 2015 Delen Geplaatst: 18 mei 2015 JAAAAAA!!!! En dan zend RTL op dat zelfde tijdstip op een andere RTL kanaal Kon-Tiki uit! Een film over de gedurfde oversteek van Thor Heyerdahl op een vlot over de Pacific van Peru naar Polynesie. SCHANDE!!!! Ik weet niet wat ik moet kiezen om op te nemen vanwege een bezoek die ik wil doen. Japio. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 18 mei 2015 Delen Geplaatst: 18 mei 2015 JAAAAAA!!!! En dan zend RTL op dat zelfde tijdstip op een andere RTL kanaal Kon-Tiki uit! Een film over de gedurfde oversteek van Thor Heyerdahl op een vlot over de Pacific van Peru naar Polynesie. SCHANDE!!!! Ik weet niet wat ik moet kiezen om op te nemen vanwege een bezoek die ik wil doen. Japio. dat is wel het leuke aan digitale tv hier in belgie van de meest courante providers.. Je kan meerdere dingen tegelijk opnemen.. :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enigma13 Geplaatst: 20 mei 2015 Delen Geplaatst: 20 mei 2015 Programma gezien. Toch wel grappig om deze bekende Nederlanders met vuurtjes, potten en tarpen te zien aanrommelen. Ik twijfel aan het verhaal dat ze drie dagen bijna niets hebben gegeten. Het is en blijft een showprogramma. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesje1980 Geplaatst: 27 mei 2015 Delen Geplaatst: 27 mei 2015 Ik heb het programma met saar gavier en heleen gezien. Viel me 100 % mee. De boswachter doet het leuk met z'n tips. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.