vdwalle Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 dus misschien tot eind september. ik ben vissen en bier brouwen in zweden. aardkelder, 2 schuren, blokhut en een huis van 80 m2 mij hoor je niet klagen voor 12k euro dat is denk ik een betere belegging van het in een pensioenfons storten. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Dus nog geen verhuizing? Maar wel een BOL inrichten? Hoe regel je de cashflow als je daar bent? Goed bezig verder! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sqeaky Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Ziet er goed uit! Veel plezier en succes in Zweden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Top! Geniet er van! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mason Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Gaaf! Zit hier stiekem een beetje jaloers te zijn! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 aardkelder, 2 schuren, blokhut en een huis van 80 m2 mij hoor je niet klagen voor 12k euro dat is denk ik een betere belegging van het in een pensioenfons storten. Bedoel je dat je dat voor 12k gekocht hebt? Wow, leer ons ook hoe! Mooi man. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Dus nog geen verhuizing? Maar wel een BOL inrichten? Hoe regel je de cashflow als je daar bent? Goed bezig verder! Volgens mij gaat dat gewoon door .... vdWalle zit volgens mij in de bitcoins en andere mining currency's. Al is de BTC behoorlijk gedaald de laatste tijd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 dus misschien tot eind september. ik ben vissen en bier brouwen in zweden. aardkelder, 2 schuren, blokhut en een huis van 80 m2 mij hoor je niet klagen voor 12k euro dat is denk ik een betere belegging van het in een pensioenfons storten. Je hebt helemaal gelijk als je dat kunt doen. Geniet ervan en graag hoor ik je verhalen uit Zweden. PS waar zit je ongeveer? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Zo, dat is niet slecht! Mooi land ook!:thumbup: Veel succes! CtM Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vdwalle Geplaatst: 20 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Hi allen dank voor de positieve reacties;) antwoord op een paar reacties We zitten in de buurt van Sunne (varmland) Gespaard voor een sabatical goed geboerd met bitcoin (maar daar zit nu de klad in) maar begonnen in 2012 dus zelfs dat is relatief huizen in zweden zijn zo wie zo niet duur. Dit was ook nog een geval excutie verkoop. maar kijk maar eens op hemnet.se of bloket.se veel te koop, buiten de grote steden loop het leeg. veel huizen gezien met hulpmiddelen voor oudjes. en jaren 50 meubeltjes. Ook veel echt slechte panden. Maar eerlijk is braaf, water en stroom moet weer worden aangesloten. Ha ha en dat kan pas als de grond ontdooid is. Dus voorlopig accu met ledlampen, generator voor de wasmachine en een houtkachel. goede oefening zullen we maar zeggen. Tegen de tijd dat we klaar zijn met verven en alles weer aansluiten zijn we weer 3 of 4 duizend euro verder. maar zelfs dan nog, daar kopen anderen een caravan voor. Gaat iedereen goed. Ik heb beperkt internet (eigen keuze het is wel beschikbaar) met als reden dat ik een tijdje terug wil naar minimale kosten en "the simple live" spreek jullie prep onnnnn 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zefanja Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Wow, jaloersmakend, hoor! Maar gelijk heb je, even lekker back to basic gaan is ook heerlijk. Succes daar en veel plezier in Zweden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 SNEEEEUWWW!!!! prachtige locatie en heel erg veel plezier daar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Hi allen dank voor de positieve reacties;) antwoord op een paar reacties We zitten in de buurt van Sunne (varmland) Gespaard voor een sabatical goed geboerd met bitcoin (maar daar zit nu de klad in) maar begonnen in 2012 dus zelfs dat is relatief huizen in zweden zijn zo wie zo niet duur. Dit was ook nog een geval excutie verkoop. maar kijk maar eens op hemnet.se of bloket.se veel te koop, buiten de grote steden loop het leeg. veel huizen gezien met hulpmiddelen voor oudjes. en jaren 50 meubeltjes. Ook veel echt slechte panden. Maar eerlijk is braaf, water en stroom moet weer worden aangesloten. Ha ha en dat kan pas als de grond ontdooid is. Dus voorlopig accu met ledlampen, generator voor de wasmachine en een houtkachel. goede oefening zullen we maar zeggen. Tegen de tijd dat we klaar zijn met verven en alles weer aansluiten zijn we weer 3 of 4 duizend euro verder. maar zelfs dan nog, daar kopen anderen een caravan voor. Gaat iedereen goed. Ik heb beperkt internet (eigen keuze het is wel beschikbaar) met als reden dat ik een tijdje terug wil naar minimale kosten en "the simple live" spreek jullie prep onnnnn Heerlijk om weer een beetje terug te gaan naar de basis. Heel veel plezier en woongenot gewenst en wie weet komen we je een keertje opzoeken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Gratis! Ziet er mooi uit hoor. Lijkt mij ook wel wat ^_^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast morningglory Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Heel veel plezier daarzo!! We gaan er binnenkort op vakantie en werken nog aan een optie om te emigreren. Mochten jullie nog wat extra foto's hebben dan zie ik die graag verschijnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 @vdwalle: Dat heb je mooi voor elkaar en dat voor 12k. Geniet van je tijd in Zweden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Molonneke Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Hat tip to you, sir. Heel netjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 zo, eindelijk, ik ben weg naar zweden voorlopig voor 6 maanden dus misschien tot eind september. ik ben vissen en bier brouwen in zweden. aardkelder, 2 schuren, blokhut en een huis van 80 m2 mij hoor je niet klagen voor 12k euro dat is denk ik een betere belegging van het in een pensioenfons storten. ......ik ben niet jaloers hoor ..... echt niet....... neuh helemaal geen last van......... gvdgvdgggvdmm Nâh, wens je heel veel succes en plezier daarzo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Hi allen dank voor de positieve reacties;) antwoord op een paar reacties We zitten in de buurt van Sunne (varmland) Gespaard voor een sabatical goed geboerd met bitcoin (maar daar zit nu de klad in) maar begonnen in 2012 dus zelfs dat is relatief huizen in zweden zijn zo wie zo niet duur. Dit was ook nog een geval excutie verkoop. maar kijk maar eens op hemnet.se of bloket.se veel te koop, buiten de grote steden loop het leeg. veel huizen gezien met hulpmiddelen voor oudjes. en jaren 50 meubeltjes. Ook veel echt slechte panden. Maar eerlijk is braaf, water en stroom moet weer worden aangesloten. Ha ha en dat kan pas als de grond ontdooid is. Dus voorlopig accu met ledlampen, generator voor de wasmachine en een houtkachel. goede oefening zullen we maar zeggen. Tegen de tijd dat we klaar zijn met verven en alles weer aansluiten zijn we weer 3 of 4 duizend euro verder. maar zelfs dan nog, daar kopen anderen een caravan voor. Gaat iedereen goed. Ik heb beperkt internet (eigen keuze het is wel beschikbaar) met als reden dat ik een tijdje terug wil naar minimale kosten en "the simple live" spreek jullie prep onnnnn Man, leef je droom! Ik ben jaloers, maar gun het je van harte! Keep us updated! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charistyc Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 @vdwalle , OOOOWWWat ziet het er daar fantastisch uit...en sneeuw... Veel geluk en plezier daar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 wow! Heerlijk! Wens je een goede tijd toe! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Super gaaf, enjoy!! Mijn ouders zijn ook al een tijdje aan het kijken voor een huis in Zweden dus ik zie ook regelmatig van alles langs komen, echt super gave (relatief) betaalbare huizen zitten er tussen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vdwalle Geplaatst: 16 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2015 Zo, dit wordt onderdeel van de brouwerij. Bier is aan het fermenteren nog een weekje denk ik dan bottelen en een week narijpen. Tegen die die tijd moet de aardkelder opgeruimd zijn om het bier op te slaan. jaar rond 7 graden en kurk droog. Nu nog tjok vol met afval van de vorige bewoner. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.