Vempain Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 Bij het opruimen kwamen we nog een mooi boek tegen over knopen die veel voor boten gebruikt worden uit 1982. Deze knopen kun je natuurlijk ook gebruiken tijdens het kamperen of andere activiteiten Hierin wordt heel duidelijk uitgelegd waar de knoop voor kan dienen, hoe de knoop gaat met mooie schematische tekening en duidelijke kleurenfoto's. Deze karma loopt op 22 januari af zodat ik deze eventueel naar de SC in Nunspeet mee kan nemen of anders rond dezelfde tijd deze op de post kan gooien D 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 Leuke karma @Vempain Maar ik geef een ander de kans. Als ik wat knopen wil weten, vraag ik mijn pa Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 Ik doe mee! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 Leuke karma, ik stap graag in de boot! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 Leuke karma @Vempain Maar ik geef een ander de kans. Als ik wat knopen wil weten, vraag ik mijn pa Oh heb jij ook zo'n vader? De mijne heeft een halve eeuw gevaren op de zeven zeeën. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 Oh heb jij ook zo'n vader? De mijne heeft een halve eeuw gevaren op de zeven zeeën. Ja, inderdaad zo 1 Keyser Suze. Al heeft de mijne geen halve eeuw gevaren, als je hem een knoop vraagt schudt hij de knoop zo uit zijn mouw. Ik kan nog veel van hem leren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 Dat boek....is.... geweldige....karma! Ik meld mij aan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 ik meld mij ook aan. want ik heb op dat gebied nog erg veel te leren erg leuke karma trouwens Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 Ik doe ook graag mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 Ook ik wil mee in de knopen boot . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alpacaatje Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 ik doe ook graag mee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 Een echt boek en een zeer nuttige onderwerp, kan niet beter dus ik doe mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 Ik ken heel veel boeken over knopen maar deze nog niet. Toch verwacht geen voor mij onbekende knopen in dit boek, dus ik laat de karma-boot voorbij varen, en gun ik het iemand die er wat van kan leren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 Help, alles gaat naar de knopen.. hahaa nee leuk karma, maar ik heb al een knopenboek dus doe ik niet mee... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 Hola...daar doe ik aan mee.... Zeer interessant . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alpacaatje Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 @Vempain: Mocht deze boot mij voorbij gaan varen , misschien een workshopje knopen op SC Nunspeet ??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 Leuk boek. Ik doe graag mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 Leuke karma @Vempain Maar ik geef een ander de kans. Als ik wat knopen wil weten, vraag ik mijn pa ik hoop dat mijn zoon dat ook aan mij vraagt in de toekomst, echter moet ik het dan wel kunnen, mooie karma ik stap in het bootje:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 11 januari 2015 Delen Geplaatst: 11 januari 2015 Ik ken de belangrijkste knopen, maar een knopenboek? Nee dat heb ik nog niet, dus ik doe mee! Leuke karma overgens. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amity Geplaatst: 11 januari 2015 Delen Geplaatst: 11 januari 2015 Mag ik al meedoen? Of moet ik eerst drie posts op mijn naam hebben? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 11 januari 2015 Delen Geplaatst: 11 januari 2015 Geheugen als een zeef op dit gebied, meerder malen veel knopen moeten leren, maar weet er nog maar 4 ofzo. Dus graag doe ik mee met deze leuke karma! Groet! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 11 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2015 Mag ik al meedoen? Of moet ik eerst drie posts op mijn naam hebben? Nee hoor, iedereen mag hieraan meedoen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amity Geplaatst: 11 januari 2015 Delen Geplaatst: 11 januari 2015 Nee hoor, iedereen mag hieraan meedoen Ik meld me aan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 12 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Voor de mensen die deze Karma toevallig over het hoofd gezien hebben tot nu toe heb ik de volgende leden: 1 jobs 2 awol 3 range 4 homerun 5 carismo 6 geert 7 alpacaatje 8 raycoupe 9 tom 666 10 jan1 11 rataplan 12 dutch survival 13 amity 14 Ronin Kogaratsu Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 19 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2015 *kuch* laatste bump om deze karma een beetje naar boven te halen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten