Gast tom666 Geplaatst: 25 december 2014 Delen Geplaatst: 25 december 2014 Zo ... Terug een aantal nieuwe zaken in mijn prep-gebeuren. Deze kreeg ik van mijn vrouwtje (idd mijn vrouwtje...ik vroeg haar gisteren avond ten huwelijk... ) http://www.combatshop.nl/fostex-commando-rugzak.html Samen met een volledige EHBO-kit..alle nodige pleisters en toestanden ( 40-delig ) maar ook zuurstofwater...klein doosje Dafalgan....Buscopan...Immodium.. Nieuwe Walki Talki 's van Topcom...spatwaterdicht ..8 kanalan bereik +/- 10km. Nieuwe gamellen Nog een nieuwe petrol lantaarn...(de 4 op rij ) Nieuwe drinkfles http://www.combatshop.nl/fosco-pvc-veldfles-9061285.html Koekjes http://www.combatshop.nl/mfh-18-harde-biscuits.html En dit weekend ga ik kiezen...ik denk deze cb en antenne met versterker aan te schaffen http://www.joostshop.com/nl/CB-radios-en-accessoires/CB-radios/President-Teddy/ http://www.joostshop.com/nl/CB-radios-en-accessoires/CB-antennes/Astatic-magneetantenne/ http://www.joostshop.com/nl/CB-radios-en-accessoires/CB-versterkers/RM-KL-60-35W/ Of ...ik koop deze uit de prepshop. http://prepshop.nl/portofoons/midland-alan-42-multi-portable-cb Daar ga ik de voor en nadelen nog even overwegen.. Natuurlijk met de cb van President en de stoof (versterker ) ertussen heb ik een enorm bereik... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 25 december 2014 Delen Geplaatst: 25 december 2014 Heel veel geluk en plezier samen @tom666 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 25 december 2014 Delen Geplaatst: 25 december 2014 koop een fatsoenlijke president, dan zit je standaard aan de 40wattt kun je de kachel ook achterwege laten en heb je gelijk een bult kanalen erbij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 25 december 2014 Delen Geplaatst: 25 december 2014 koop een fatsoenlijke president, dan zit je standaard aan de 40wattt kun je de kachel ook achterwege laten en heb je gelijk een bult kanalen erbij Zoals ik kan zien geven ze allemaal 4 watt... Ik zoek even verder Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 25 december 2014 Delen Geplaatst: 25 december 2014 @Peerke Dank je wel...zal geen probleem zijn...we hebben in het verleden elk onze hete vuren gehad . Nu we samen zijn weten we wat telt.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 25 december 2014 Delen Geplaatst: 25 december 2014 Gefeliciteerd . Ook met de prepper aan winsten . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lovetea Geplaatst: 25 december 2014 Delen Geplaatst: 25 december 2014 Gefeliciteerd!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 25 december 2014 Delen Geplaatst: 25 december 2014 Dank je wel... Ik heb nog eens heel hard mn best gedaan... De avond ervoor in mijn cave met een goed houtvuur een uur of 6 bezig geweest en een mooi lied voor mn vrouwtje geschreven en bijhorende muziek ''gecomponeerd'' op mijn gitaar... Gisteren dan met de familie erbij mijn ''serenade '' gebracht... Missie geslaagd.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 Al weer zoiets moois, wat een kerst is 2014. Ik ga er even vanuit dat ze ja zei(dat specificeerde je niet) en feliciteer jullie dan ook graag beide! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 Ik dacht hetzelfde als @Simurgh ^_^ Maar ga er ook van uit dat ze ja zei en feliciteer jullie beide dan ook van harte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 Van harte met jullie voornemen, @tom666 en @mrs-to-be-tom666! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 Zoals ik kan zien geven ze allemaal 4 watt... Ik zoek even verder ja en nee, officieel mogen ze maar 4 watt hebben en 40 kanalen zo worden ze geleverd maar veel van de duurdere modellen zijn ook te krijgen met veel meer vermogen het zij na een kleine modificatie (jumpertje omplaatsen/draadje doorknippen etc) kijk maar eens op http://www.cbforum.nl een deel daar leeft, eet, slaapt cb radio en zijn net zoals hier niet te beroerd om een handje te helpen en ff langs te gaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 Oohh gefeliciteerd. Een huwelijk en nog nieuwe preps dan kan jouw kerst en oud en nieuw al helemaal niet meer stuk. En nog veel plezier met elkaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 @tom666 gefeliciteerd heel veel geluk en plezier. Erg mooie kados heb je ook gekregen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 Van harte geproficiatteerd met je aanstaande huwelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 @tom666 Gefeliciteerd! Een vraagje, heb je de rugzak al? Want ik zou zelf niet voor fostex gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 @tom666 van harte gefeliciteerd met jullie verloving Het mooiste cadeau was natuurlijk haar ja-woord maar ook zeker hele mooie spullen erbij gekregen. Geniet er lekker samen en met het gezin van en alvast een fantasisch 2015 gewenst, al kan deze waarschijnlijk al niet meer stuk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 Gefeliciteerd met jullie verloving @tom666! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Trooper Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 van harte en hoop dat jullie samen heel gelukkig zijn/worden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jan c Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 @tom666 Van harte proficiat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chrisprep Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 proficiat met de huwelijksplannen en geniet nog vele jaren samen !!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 Aan allen bedankt voor de reacties en natuurlijk zei ze JA. Ze was in de zevende hemel en dat was ook de bedoeling.... De rugzak komt morgen toe...voor hetgeen ik het nodig heb ruim voldoende...er bestaan betere , weet ik , maar is ok.. Alles bij elkaar dus een mega geslaagde kerst en nieuwjaar... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 @tom666 gefeliciteerd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 Oh daarom moest de oven af. Op tijd voor de wittebroodsweken . Gefeliciteerd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 Wouw, gefeliciteerd met je verloving @tom666 , en natuurlijk ook met je nieuwe aankopen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.