Trooper Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 Er moest een nieuwe BOV komen aangezien mijn huidige zachtjes aan het afsterven was. Woensdag komt hij binnen. Een Mitsubishi Space Star was het mooiste wat ik kon vinden binnen het budget. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 Kun je iets vertellen over benzine, diesel, zuinigheid, features? Waarom deze en niet een andere wagen van soortgelijke prijs? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Trooper Geplaatst: 20 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2014 Uit 2003 met 96.000 op de teller. Benzine met airco, parkeersensoren etc etc. Zocht een wat ruimere auto (van beetje vergelijkbaar van wat ik nu had Carisma uit 99) maar had niet zoveel budget. Had ook nog een mooie Chevrolet Tacuma gezien maar deze reed veel lekkerder en zag er nog netter uit. Zit ook set winterbanden bij en heb er ook aantal maanden garantie op dus qua prijs/kwaliteit kwam deze voor mij het beste uit de bus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Trooper Geplaatst: 20 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2014 oja en getinte ramen achter dus kunnen spannende dingen doen op de achterbank zonder dat mensen meekijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 Gefeliciteerd met de nieuwe aankoop . Veel plezier met de getinte ruiten . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 oja en getinte ramen achter dus kunnen spannende dingen doen op de achterbank zonder dat mensen meekijken. het word pas spannend als mensen het kunnen zien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 Mooie wagen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 BOV? Mag dit naar de koffiecorner en het onderwerp aan gepast naar "nieuwe auto gekocht" 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 Ik hoop wel dat je een rustige rijder bent .... voor een sportief rijgedrag met laat remmen schijnt het een ramp te zijn. (deze info verkregen van agenten die niet meer in zo'n politiespacestar willen rijden) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 20 december 2014 Delen Geplaatst: 20 december 2014 Leuke wagen @Trooper en Mitsubishi is gewoon goed en betrouwbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Trooper Geplaatst: 21 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2014 Ja reed nu een Carisma dus ben er wel bekend mee. Ga deze wel wat beter behandelen dan ik nu met de Carisma deed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 21 december 2014 Delen Geplaatst: 21 december 2014 BOV? Mag dit naar de koffiecorner en het onderwerp aan gepast naar "nieuwe auto gekocht" Alleen als we eerst nog de afmetingen van de achterbank meekrijgen. Dan kunnen we ons beter voorstellen ... . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bus-lane Geplaatst: 22 december 2014 Delen Geplaatst: 22 december 2014 Wel getinte ramen achter om de voorraad uit het zicht te houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 22 december 2014 Delen Geplaatst: 22 december 2014 BOV? Mag dit naar de koffiecorner en het onderwerp aan gepast naar "nieuwe auto gekocht" Zeg wel. ........................... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enigma13 Geplaatst: 3 januari 2015 Delen Geplaatst: 3 januari 2015 Is dit een leuk alternatief? :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maritimesurvival Geplaatst: 29 januari 2015 Delen Geplaatst: 29 januari 2015 Ik wil niet klagen maar.....Je neemt toch geen auto tijdens een SHTF Dan ben je toch afhankelijk van benzine en sta je sneller in de file Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 29 januari 2015 Delen Geplaatst: 29 januari 2015 @Maritimesurvival in een ander topic ben je quads etc aan het ophemelen alsof die op water lopen??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lichtje Geplaatst: 29 januari 2015 Delen Geplaatst: 29 januari 2015 Zou wel erg handig zijn om op water te kunnen rijden, overal kunnen tanken, en last het maar regenen.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.