Nomad_404 Geplaatst: 27 december 2014 Delen Geplaatst: 27 december 2014 Zelf heb ik voorzichtig geprobeert wat met leer te doen, maar hier kan ik niet aan tippen. Prachtig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chrisprep Geplaatst: 27 december 2014 Delen Geplaatst: 27 december 2014 Mooi !!!!!!!!!!!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 27 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2014 @Peerke Sry, overheen gekeken. Thx. heb een PB gestuurd naar Tinees Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 27 december 2014 Delen Geplaatst: 27 december 2014 Prachtig weer vakmanschap . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 27 december 2014 Delen Geplaatst: 27 december 2014 @Peerke Sry, overheen gekeken. Thx. heb een PB gestuurd naar Tinees Geeft niks. Hoop dat je wat voor haar kan betekenen. Misschien heb ik nog een opdracht voor je, of iets waar ik graag je advies over wil inwinnen. groet, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 27 december 2014 Delen Geplaatst: 27 december 2014 Super mooi, echt respect Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 5 januari 2015 Delen Geplaatst: 5 januari 2015 Heel erg mooi.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Trooper Geplaatst: 5 januari 2015 Delen Geplaatst: 5 januari 2015 wow, mooi dingetje hoor. knap gedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 10 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2015 Als een verlaat kerstcadeau een nieuwe portemonnee gemaakt voor mijn vriendin. De buitenkant is met de hand beschilderd kalfsleer en de binnenkant is antiek tan gedyed rundleder. Het vak voor pasjes bestaat uit varkensleer terwijl het kleingeld vak bekleedt is met chroom gelooid kalfsleer. Hope you enjoy. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 wauw @Icewind! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 Mooi. Puntje van kritiek is wel dat mijn vriendinnetje meekeek en nou wil ze er ook een. Volgende keer graag in het topic de afkorting NSFG opnemen AUB Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 @Icewind : mooi man. Doe je ook auto interieurs ? Die van ons heeft een nieuw hoesje nodig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pettas Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 Ziet er netjes uit thumbs up Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 Prachtig kunstwerk weer, respect! Edit: mooie foto's ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 Tjonge @Icewind knap gedaan zeg!! Je kunt een handeltje beginnen in deze mooie dingen.. (ik houd van leer..) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 Weer heel mooi!! Maar wat doet chroom looien met kalfsleer? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 @Icewind Zoals al je creaties is deze ook weer schitterend gelukt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jorisb Geplaatst: 10 januari 2015 Delen Geplaatst: 10 januari 2015 Wauw ziet er inderdaad erg mooi uit. Het is steeds weer een verassing wat je gemaakt hebt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 11 januari 2015 Delen Geplaatst: 11 januari 2015 Tjonge @Icewind knap gedaan zeg!! Je kunt een handeltje beginnen in deze mooie dingen.. (ik houd van leer..) Kijk eens naar zijn onderschrift....en dan op wallets klikken knipoog Mooi gemaakt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alpacaatje Geplaatst: 11 januari 2015 Delen Geplaatst: 11 januari 2015 wauw @Icewind! @Range Jij zocht toch een telefoonhoes ??? Ik zit nu ff op de site te kijken maar wat een mooie dingen maakt @Icewind Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 11 januari 2015 Delen Geplaatst: 11 januari 2015 Kijk eens naar zijn onderschrift....en dan op wallets klikken knipoog Mooi gemaakt OUPS.. hahaha alleen mis ik op de site van DG de prijzen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 12 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2015 @wiskers, een handeltje is het gedeeltelijk ook wel. @JohnVonSchutz, chrome gelooid of plantaardig gelooid zijn twee verschillende manieren van leer looien. Het leer van schoenen en kleding en hoge mate van tassen en dergelijke zijn in de regel chrome gelooid. Chome looien bevat veel schadelijke stoffen waardoor het ook verboden is binnenin bijvoorbeeld kinderschoenen. Als je een sheath voor een mes zou maken in chrome gelooid leer dan bestaat ook de kans dat de vergiften het mes zullen aantasten. ik gebruik doorgaans plantaardig gelooid leer dat in tegenstelling tot chrome, getooled, gekleurd en gevormd kan worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 12 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2015 OUPS.. hahaha alleen mis ik op de site van DG de prijzen... Klopt, ik vermeld expres geen prijzen omdat ik geen winkel ben en de site meer een vitrine is om te laten zien wat ik zoal doe. Ik heb ook geen voorraden. Als iemand iets wil hebben dan spreek ik het met degene door en bepaal aan de hand daarvan wat het gaat kosten om te maken. Ik werk graag en ben dol op leer. Ik vind het fijn als iemand een knifesheath wil en ik waar kan maken wat de persoon wil zodat hij/zij tevreden en blij is met het resultaat. Het blijft voor mij een hobby. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 @Range Jij zocht toch een telefoonhoes ??? Ik zit nu ff op de site te kijken maar wat een mooie dingen maakt @Icewind Dankjewel voor de mention... ik zie het inderdaad ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 @wiskers, een handeltje is het gedeeltelijk ook wel. @JohnVonSchutz, chrome gelooid of plantaardig gelooid zijn twee verschillende manieren van leer looien. Het leer van schoenen en kleding en hoge mate van tassen en dergelijke zijn in de regel chrome gelooid. Chome looien bevat veel schadelijke stoffen waardoor het ook verboden is binnenin bijvoorbeeld kinderschoenen. Als je een sheath voor een mes zou maken in chrome gelooid leer dan bestaat ook de kans dat de vergiften het mes zullen aantasten. ik gebruik doorgaans plantaardig gelooid leer dat in tegenstelling tot chrome, getooled, gekleurd en gevormd kan worden. Dank je wel voor deze uitleg. Ik heb wat geleerd. THX Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.