Raycoupe Geplaatst: 16 oktober 2014 Delen Geplaatst: 16 oktober 2014 Zit ik door al mijn drie kanalen te zappen die ik nog heb, komt Pownews voorbij met de vraag hoe je geld verdient aan Ebola. Zie ik daar toch ineens een bekend gezicht voorbij schieten, @Simurgh. Pownews, donderdag 16-10-2014 ongeveer rond 22:53, 't is maar luttele seconden, enkele vraag en een verslaggeefster in een witte overal met volgelaatsmasker. Vast wel met uitzending gemist terug te zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 16 oktober 2014 Delen Geplaatst: 16 oktober 2014 hij staat er nog niet op, binnenkort gelijk eventjes kijken:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 16 oktober 2014 Delen Geplaatst: 16 oktober 2014 Ik heb het ook gezien; er komt zelfs eventjes een computer in beeld met op het scherm... preppers.nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 16 oktober 2014 Delen Geplaatst: 16 oktober 2014 Uhoh... preppers.nl goes mainstream?! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 16 oktober 2014 Delen Geplaatst: 16 oktober 2014 Uhoh... preppers.nl goes mainstream?! POW, dat telt niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 16 oktober 2014 Delen Geplaatst: 16 oktober 2014 POW, dat telt niet. Niet MSM genoeg? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 16 oktober 2014 Delen Geplaatst: 16 oktober 2014 Preppersforum, Allemaal gezellig in het wit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 16 oktober 2014 Delen Geplaatst: 16 oktober 2014 Preppersforum, Allemaal gezellig in het wit. Dat doen we om ons in balans te houden met onze zwartgallige humor! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 16 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2014 Preppersforum, Allemaal gezellig in het wit. Shit, loop ik alweer uit de pas met m'n knalgele overal. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 16 oktober 2014 Delen Geplaatst: 16 oktober 2014 het is nog niet te laat ray, blijkbaar wil @Simurgh alleen maar flink "cashen" dus verkoopt hij je graag een witte overal. toch jammer dat het zo haast overkomt. Maar misschien weer een paar nieuwe leden erbij:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 16 oktober 2014 Delen Geplaatst: 16 oktober 2014 http://www.npo.nl/pownews/16-10-2014/POW_00850668 voor t filmpje 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 http://www.npo.nl/pownews/16-10-2014/POW_00850668 voor t filmpje Zelfs het wit staat die verslaggeefster goed. Klasse @Simurgh goede (free publicity) reclame voor de shop. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Tv... het was een gezellige middag waar deze seconden van over zijn. Dat is zo, maar ik ben blij dat niet regelrecht afzeiken was, kunnen ze daar goed. Hoe dan ook hoe meer mensen met zorgen over ebola preppers en prepshop vinden des te beter worden ze tenminste eindelijk geïnformeerd en uitdaagt er over na te denken. En @myronpreps om te cashen moet je ook nog iets hebben om te verkopen en de berichten over de pakken die onbekende levertijden hebben van maanden is niets van overdreven. Als wat er ter wereld is gaat en is nu naar Afrika... maar wat als het hier nodig is... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fubar Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Er liggen nog NBC pakken in de dump. Deze zijn ook redelijk goed. Nu nog eenakter erbij en klaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Er liggen nog NBC pakken in de dump. Deze zijn ook redelijk goed. Nu nog eenakter erbij en klaar Als er een uitbraak gaat zijn gaan mensen nog in hun regen pak, maar het euvel is dat alle goede kleding klaar is...voor nu dan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Goed gedaan @Simurgh ik heb pownews nooit zo hoog staan, maar je speelt het prima mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzieQ Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Vooruit dan maar.. Voor het eerst pownieuws gekeken Maar was een goed stukje, en zeker goed gedaan @Simurgh Handig dat ze op het laatst nog even voor de site poster stond haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 filmpje vanaf 7.25 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Goed gedaan @Simurgh ik heb pownews nooit zo hoog staan, maar je speelt het prima mee Ik ook niet, maar volgens mij is PN momenteel het meest objectieve nieuws wat er op TV te zien is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 17 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Goed gedaan @Simurgh ik heb pownews nooit zo hoog staan, maar je speelt het prima mee Pownews, dat is toch gewoon een soort jeugdjournaal voor jong volwassen van 16 t/m 24 jaar? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Pfff, ik krijg het serieus niet voor elkaar een heel item van PN te kijken. Steeds als ik het probeer haak ik af als die presentator in beeld komt. Maar extra aandacht is altijd goed, hopen dat er snel weer nieuw materiaal leverbaar is voor alle nieuwe klanten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Molonneke Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Toe maar @Simurgh, er zijn dagen bij dat ik niet zo'n prettige dame aan huis krijg! ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Toe maar @Simurgh, er zijn dagen bij dat ik niet zo'n prettige dame aan huis krijg! ;-) Ik gelukkig elke dag! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Pownews, dat is toch gewoon een soort jeugdjournaal voor jong volwassen van 16 t/m 24 jaar? Hahaha oeps, dan ben ik er iets te oud voor (ben 43). Ach, ik vind het soms wel mooi om te zien hoe ze de rand op proberen te zoeken (en er soms zelfs overheen gaan). Verder zie je "Nieuws"-items die niet in de normale journaals te zien zijn, een enkele keer zelfs een opzienbarende onthulling (een SMS sturen namens iemand anders bijvoorbeeld of ergens binnen kunnen komen zonder toestemming). Ieder z'n ding zullen we maar zeggen. Groeten, QF Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 17 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Hahaha oeps, dan ben ik er iets te oud voor (ben 43). Ach, ik vind het soms wel mooi om te zien hoe ze de rand op proberen te zoeken (en er soms zelfs overheen gaan). Verder zie je "Nieuws"-items die niet in de normale journaals te zien zijn, een enkele keer zelfs een opzienbarende onthulling (een SMS sturen namens iemand anders bijvoorbeeld of ergens binnen kunnen komen zonder toestemming). Ieder z'n ding zullen we maar zeggen. Groeten, QF Ach ja, ze moeten het wat opleuken voor de jeugd, sensatie, ondeugende streken en onderin het beeld op de ticker mag je via SMS commentaar geven tegen betaling. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.