Mrsjones Geplaatst: 23 oktober 2014 Delen Geplaatst: 23 oktober 2014 Ik mis een stukje zeep, gewoon zon mini hotel zeep. Je kun je handen en voeten wassen in een beek of plas. Ook wat extra eten,vacum paket amandel,wat dadel..snel voer met veel energie.en een paar extra zok,die je kun wassen met je zeepje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 23 oktober 2014 Delen Geplaatst: 23 oktober 2014 Denk aan een handdoekje. En een washandje. (efficienter met water) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Heeft meer dan één functie hoor  Ik heb er wel eens een over mijn hoofd getrokken, maar ik moet toch wel toegeven dat vooral het randje een beetje spant.  [ATTACH=CONFIG]14036[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 24 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 @Mrsjones Een stukje zeep is inderdaad wel een goeie. Die heb ik er niet in zitten. @jobs Een handdoekje wel dus daar is in voorzien. @lewieke Probeer het eens met XXXL condooms. Die heb ik ook en die knellen minder Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Probeer het eens met XXXL condooms. Als je die helemaal afrolt moet je wel eerst het serienummer controleren... Â Â Â ...oh, je hebt hem nog nooit helemaal af hoeven rollen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 30 november 2014 Delen Geplaatst: 30 november 2014 Is er een verschil tussen Isobetadine en Betadine qua waterzuivering? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 9 december 2014 Delen Geplaatst: 9 december 2014 ?? Iemand een idee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 9 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2014 Sorry. Ik kan je hier niet mee helpen. Misschien @Stuudje> Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 9 december 2014 Delen Geplaatst: 9 december 2014 ?? Iemand een idee? Â Wellicht @vheeswijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vheeswijk Geplaatst: 9 december 2014 Delen Geplaatst: 9 december 2014 Wellicht @vheeswijk. Â Povidonjood (Povidonjodium) is onder de merknamen Betadine, Braunol, Isobetadine en Betadermyl in de handel. Er is dus geen verschil tussen Isobetadine en Betadine en dus ook niet qua waterzuivering. Â Persoonlijk zou ik het echter niet voor drinkwaterzuivering gebruiken. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 9 december 2014 Delen Geplaatst: 9 december 2014 Â Persoonlijk zou ik het echter niet voor drinkwaterzuivering gebruiken. Wat is het verschil? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vheeswijk Geplaatst: 9 december 2014 Delen Geplaatst: 9 december 2014 Wat is het verschil? Â polyvinylpyrrolidon Is een polymeer waar jodium is aan gebonden voor uitwendig gebruik. polyvinylpyrrolidon is echter een lichaamsvreemde stof, weliswaar niet giftig, maar toch lichaamsvreemd (inwendig). Er zijn hier talloze draadjes over waterzuivering voor drinkwater. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bug_out_jutter Geplaatst: 5 augustus 2015 Delen Geplaatst: 5 augustus 2015 Wat ik zelf een aanrader vind is het sas survival guide. Ik heb hem standaard in mijn bob zitten en lees hem regelmatig. Veel handige tips. Ik heb de dwarsligger klein formaat en lichtgewicht. Â Verstuurd vanaf mijn SM-N910C met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fridtjof Geplaatst: 5 augustus 2015 Delen Geplaatst: 5 augustus 2015 Op je laatste foto zie ik zonnebrand en Deet staan. Care plus heeft handige mini's, lekker compact. Zag ze laatst ook bij de Xenos liggen. Verder zou ik die tekenlasso snel weggooien, tenzij je die kutbeesten 3 dagen wil laten zitten totdat ze groot genoeg zijn. De beste ervaringen heb ik met de tekentang van Enetorpet. En je zou nog een Trauma zwachtel (Emergency (Israëli) Bandage) toe kunnen voegen voor het 'zwaardere werk'. Heeft die rugzak een beetje fatsoenlijke heupbanden? Over langere afstanden met 13 kg is dat wel een pré. Verder ziet de set er goed uit. Snugpak maakt ook mooie spullen, benieuwd hoe ze je bevallen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dubbel0 Geplaatst: 6 augustus 2015 Delen Geplaatst: 6 augustus 2015 ik mis wat tampons Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RaptorNLD Geplaatst: 11 augustus 2015 Delen Geplaatst: 11 augustus 2015 Ziet er keurig uit. Is inderdaad tussen een GHB en een BOB in. TT is trouwens een goed merk. Kan je weinig verkeerds aan vinden en nog betaalbaar. Bedankt voor je review van je tas! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.