lewieke Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Om te overleven moet je soms rare toeren uithalen. In bijlage een receptje om je lievelingskat klaar te maken met énkel je koffiezetapparaat. Must read. http://coffeemachinecuisine.com/2014/cook-cat-coffee-maker/ Een paar impressies : [ATTACH=CONFIG]10025[/ATTACH] Schiet een kat. [ATTACH=CONFIG]10026[/ATTACH] Neem nog een foto van je kat voor je ze klaarmaakt en zet die in een kadertje. Toevoeging om misverstanden te vermijden : Merk wel dat dit een humoristisch maar toch ook wel een beetje een ernstig bericht is. Mocht je hieraan twijfelen, vervang dan het woordje 'koffiemachine' door waxinelichtje, esbit brandertje, dutch over, bbq, ... . De recepten op de blog zijn vaak wel origineel en kunnen in één 'pan' worden bereid, eventueel in een blikje boven een waxinelichtje. Afhankelijk van de warmte wordt de gaartijd beïnvloed. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 slecht idee. Ik heb zoiets gegeten een keer op vakantie en kan je zeggen dat het niet te vreten is. Taai, droog en vieze smaak. Maar ja, als er echt niets anders is......... dan zou ik liever de dame op de foto klaar maken (nee niet op die manier, ik bedoel koken. Ze is mij te lelijk) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Hahaha, dit zal ik onthouden voor mijn 18 jarige poes...zal wel taai zijn maar proteïne is proteïne. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Lijkt mij een beetje omslachtig om dat op je koffiezetapparaat te doen maar op zich wel interessant. Ik ga meteen even wat brokjes buiten zetten . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Ach, de kans dat bij een shtf je koffieapparaat het nog doet is kleiner dan dat je bij diezelfde situatie geen eten meer hebt of kunt vinden ;-) Overigens vindt ik hond beter smaken ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Ach taai.... gewoon stoofpotje maken krijg je lekker kattendraadjesvlees... lekker flesje oud bruin erbij gieten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Ach taai.... gewoon stoofpotje maken krijg je lekker kattendraadjesvlees... lekker flesje oud bruin erbij gieten Ah, een soort stenensoep maar dan van kat. Hond is beter inderdaad, hoewel ouwe hond ook vreselijk taai is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Een kat eten? Niet echt mijn ding. Maar oké, als het dan toch moet, dan begin ik eerst wel bij de kattenbrokjes voordat ik aan mijn kat kom Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Van het recept kan ik geen woord lezen . Maar ok . Om taai vlees malser ( sappiger ) te maken ,, een nacht laten marineren in 50% azijn 50% water in de koelkast . Na spoelen en droog dippen . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 liever een spiesje boven een mooi vuur:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Bij gebrek aan kattebrokjes mogen de katten wel aan mij beginnen. Hoewel, ook taai.... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Iemand al begrepen dat het een 1 april grap was? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Iemand al begrepen dat het een 1 april grap was? zeer zeker weten van niet hahahaha Het vervolg: The return of Iggy the Cat http://coffeemachinecuisine.com/2014/return-iggy-cat/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 7 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Je meent toch niet dat iemand dit serieus nam he ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Je meent toch niet dat iemand dit serieus nam he ? Geloof me..... echt wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Geloof me..... echt wel idd. volgens mij trapten ze er zo'n beetje allemaal wel in.... Was te voorkomen geweest als het artikel én de reacties eronder even gelezen was. Gelukkig was ik dit keer wel zo bijdehand om dat even te doen ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 How how . Ik heb alleen maar gepost hoe je taai vlees sappiger kan maken . Geert 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Ik zou best kat eten als 't niet anders zou kunnen (geen grapje), maar nooit m'n eigen katten. Daar heb ik toch een te grote band mee. Plus, ze vrolijken me vaak op en houden me gezelschap dus voor m'n moraal zijn ze eigenlijk zelf een prep Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Ik zou best kat eten als 't niet anders zou kunnen (geen grapje), maar nooit m'n eigen katten. Daar heb ik toch een te grote band mee. Plus, ze vrolijken me vaak op en houden me gezelschap dus voor m'n moraal zijn ze eigenlijk zelf een prep Die kat van mij brengt meerdere muizen per dag thuis, ik heb dus meer aan een recept voor muis. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Op een beschuitje? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Op een beschuitje? Wel fijn gestampt dan he? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Voor taai vlees is de snelkookpan een oplossing.. Door de hogere temperaturen kun je van taai vlees toch nog iets fatsoenlijks maken. ( die pipi langkous is er niet beter op geworden met de jaren..... Daar helpt zelfs de snelkookpan niet tegen ) K a n s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 1 april grap of niet ..... als je nix hebt behalve honger en er loopt een kat langs........ Alleen is het met kat niet net zo als met een nerts.... dat het vlees van vleeseters echt niet te vreten is? en dan niet de taaiheid ervan maar vooral de smaak die eraan zit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Met een kat zou ik het niet kunnen. Mijn vorige kat was er eens slecht aan toe, maar ik kon de trekker van mijn luchtdrukgeweer niet overhalen. Heb het geweer op bed gegooid en daarna de pels van de kat volgehuild. Ja. Met een konijn of fazant zou ik geen moeite hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Met een konijn of fazant zou ik geen moeite hebben.Behalve als het jouw konijn is, denk ik. Je raakt gehecht aan je huisdieren,dat maakt het moeilijker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.