Simurgh Geplaatst: 31 maart 2014 Delen Geplaatst: 31 maart 2014 Welkom in het draadje bedoeld om nieuwe producten in de Prepshop te melden voor geïnteresseerden. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 31 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2014 De eerst twee nieuwe producten, in het draadje dan:p CB porto's in de shop: Midland alan 42 multi President Randy II portable Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mivida Geplaatst: 31 maart 2014 Delen Geplaatst: 31 maart 2014 Hey das mooi.... Dus de Midland Alan 42 is dus nog steeds aan te raden??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 31 maart 2014 Delen Geplaatst: 31 maart 2014 Klein foutje: het moet zijn... 40 kanalen FM/AM Pas na een knop-code kan je een ander EU land kiezen waardoor je andere kanalen keuzes krijgt. En zelfs na een kleine hardware aanpassing kan je er 400 kanalen mee bereiken.. maar daarmee vervalt wel de garantie. ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 31 maart 2014 Delen Geplaatst: 31 maart 2014 @Simurgh is het een idee om hier een sticky van te maken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 31 maart 2014 Delen Geplaatst: 31 maart 2014 en een slotje er op? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 31 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2014 @Simurgh is het een idee om hier een sticky van te maken? Klein foutje: het moet zijn... 40 kanalen FM/AM Pas na een knop-code kan je een ander EU land kiezen waardoor je andere kanalen keuzes krijgt. En zelfs na een kleine hardware aanpassing kan je er 400 kanalen mee bereiken.. maar daarmee vervalt wel de garantie. ;-) Ik zal het morgen herstellen... Sticky maken kan ik niet, heb geen rechten op het forum. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 31 maart 2014 Delen Geplaatst: 31 maart 2014 Heb je hiervoor een zendvergunning nodig? Zo ja, dan ff snel ergens in 't bos uittesten en weer pleitte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 31 maart 2014 Delen Geplaatst: 31 maart 2014 @Simurgh is het een idee om hier een sticky van te maken? Sticky it is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kvgorp Geplaatst: 1 april 2014 Delen Geplaatst: 1 april 2014 Heb je hiervoor een zendvergunning nodig? Zo ja, dan ff snel ergens in 't bos uittesten en weer pleitte. Nee hoor deze 40 kanalen van 27MC zijn vrij te gebruiken voor iedereen. Let wel dat deze hand cb's maar een bereik hebben van 500 meter ongeveer en een vermogen van een 0.5 watt. Niet echt heel effectief dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 1 april 2014 Delen Geplaatst: 1 april 2014 Ok. Er zijn vast nog meer 'aanpassingen die de garantie doen vervallen' als shtf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 3 april 2014 Delen Geplaatst: 3 april 2014 Mogen we hier ook dingen posten die we graag zouden zien in de shop? If so: van die zakjes die vocht vreten (vind je wel eens als je een potje medicatie openmaakt of een klein elektronisch apparaatje) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 3 april 2014 Delen Geplaatst: 3 april 2014 Je kan backing soda ook als vochtvreter gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Kun je eventueel ook hier kwijt: http://preppers.nl/forum/threads/1875-Wat-mis-jij-in-de-Nederlandse-%28web%29winkels Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 7 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2014 Aan het Mountain House assortiment vandaag de 2 persoons verpakkingen toegevoegd. Voor 2 euro meer een extra maaltijd, geeft veel meer waar voor je geld. http://prepshop.nl/catalogsearch/result/?q=mountain+house Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lawman Geplaatst: 8 april 2014 Delen Geplaatst: 8 april 2014 2 servings is niet het zelfde als een twee persoons verpakking.... Zo'n zakje is net genoeg voor één persoon is mijn ervaring. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 8 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2014 Vandaag meer op het EHBO vlak erbij in de prepshop http://prepshop.nl/catalogsearch/result/?q=care Care plus first aid kit mountaineer Care plus first aid kit professional Care plus first aid kit sterile Ieder een andere insteek en samenstelling maar met een goede basis. Dit ter vervanging van het ehbo set dat we hadden. Zo is er meer keus. Het blijft belangrijk om goed te drinken, maar als je nog iets extra's nodig hebt, Denk dan is aan ORS, klaar of zelf te maken met de scoop. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 8 april 2014 Delen Geplaatst: 8 april 2014 Ah, de ORS-scoop, goede aanvulling. Ik heb hem al jaren. In mijn ehboset zit om die reden ook altijd een paar sticks suiker en wat sticks zout, van bv wegrestaurants. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 8 april 2014 Delen Geplaatst: 8 april 2014 @Simurgh Jammer dat ik nu pas die Hadex erbij zie staan, anders had ik die vanmiddag gelijk in de bestelling meegenomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 8 april 2014 Delen Geplaatst: 8 april 2014 Ah, de ORS-scoop, goede aanvulling. Ik heb hem al jaren. In mijn ehboset zit om die reden ook altijd een paar sticks suiker en wat sticks zout, van bv wegrestaurants. Goeie tip, ik heb wel peper en zout bij me (voor als ik een kippenbout tegenkom) maar geen suiker. Gaan we even regelen Ook handig als er iemand op de grond stuitert vanwege z'n diabetes en suiker nodig heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 8 april 2014 Delen Geplaatst: 8 april 2014 @Simurgh: Bedankt voor je mail. Reactie is onderweg. Superservice van de Prepshop. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 8 april 2014 Delen Geplaatst: 8 april 2014 Vandaag meer op het EHBO vlak erbij in de prepshop http://prepshop.nl/catalogsearch/result/?q=care Care plus first aid kit mountaineer Care plus first aid kit professional Care plus first aid kit sterile Ieder een andere insteek en samenstelling maar met een goede basis. Dit ter vervanging van het ehbo set dat we hadden. Zo is er meer keus. Het blijft belangrijk om goed te drinken, maar als je nog iets extra's nodig hebt, Denk dan is aan ORS, klaar of zelf te maken met de scoop. Wat ik mis bij de EHBO sets, net als bij veel andere producten, is het gewicht. Zou het mogelijk zijn om het liefst bij alle producten het gewicht te vermelden? Dit is een van de dingen waar ik op let als ik spullen aanschaf voor in de BOB. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 8 april 2014 Delen Geplaatst: 8 april 2014 Professional: 650 gram Mountainneer: 850 gram Sterile: 267 Gram Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 9 april 2014 Delen Geplaatst: 9 april 2014 Wat ik mis bij de EHBO sets, net als bij veel andere producten, is het gewicht. Zou het mogelijk zijn om het liefst bij alle producten het gewicht te vermelden? Dit is een van de dingen waar ik op let als ik spullen aanschaf voor in de BOB.Ja, inderdaad, daar let ik ook altijd op. Het vermelden van gewicht is ook voor mij een goede aanvulling. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 9 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2014 In het vervolg zal ik de gewichten toevoegen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.