eddy Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Kijk hier eens .............. http://www.vpro.nl/over-de-vpro/maartens-moestuin Vul formulier in en je krijgt het gratis thuis gestuurd. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Zoals deze http://preppers.nl/forum/threads/9124-Zaai-mee-en-ontvang-hier-uw-gratis-tomaat-zaadjes of was het nou deze http://preppers.nl/forum/threads/9115-Gratis-Tomatenzaden-Zuckertraube uiteraard meteen besteld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Inmiddels twee keer besteld onder verschillende naam en e-mail. Erg he'. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lucifer Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Thx besteld en natuurlijk het programma gaan volgen in april:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 2x besteld:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 En over een tijdje een oogstwedstrijd wie de meeste kilo's uit dat gratis zaad heeft weten te krijgen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Ow, ik doe het graag mee maar dan wel zonder wedstrijd element. Overal wordt tegenwoordig een winnaar verwacht. "of je denkt dat je kan dansen", "beste kok", "best zanger", en weet ik veel welke winspelletjes er tegenwoordig zijn. Ik ben meer van het plezier met elkaar delen tijdens het opkweken. Samenwerken in plaats van moeten winnen. Verbeterpunten van elkaar leren. Elkaar tips geven en helpen als het wat tegenzit. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 besteld thanks! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
verzamelaar Geplaatst: 19 maart 2014 Delen Geplaatst: 19 maart 2014 besteld. May the games begin. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 19 maart 2014 Delen Geplaatst: 19 maart 2014 Besteld voor de heb (denk ik), maar ga ze niet kweken dit jaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 19 maart 2014 Delen Geplaatst: 19 maart 2014 haha dit is het derde draadje over deze zaadjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eddy Geplaatst: 19 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2014 besteld. May the games begin. Ik heb nog even contact gehad met John de Mol, maar hij zag er voor dit jaar niet veel in " Holland got Tomato" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maistro Geplaatst: 19 maart 2014 Delen Geplaatst: 19 maart 2014 Jaja besteld, ben benieuwd! "The Voice Of Tomato" / "Tomato Got Talent" ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 19 maart 2014 Delen Geplaatst: 19 maart 2014 haha dit is het derde draadje over deze zaadjes Ja straks zie je door de tomaten planten de tomaten niet meer . Geert 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 19 maart 2014 Delen Geplaatst: 19 maart 2014 En tijdens en na de oogst komen de topics met tomatensausrecepten, tomatensoeprecepten, gedroogde tomaten in olie recepten, tomatenchutney recepten en fried green tomato recepten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 19 maart 2014 Delen Geplaatst: 19 maart 2014 Besteld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 19 maart 2014 Delen Geplaatst: 19 maart 2014 I love it. Ik zal ook dit draadje even sluiten en de eerste open laten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten