hakin9 Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 20:00 tot 21:00 een intro, 21:00 tot 22:00 de eerste aflevering. In het gloednieuwe programma Manhunt op Discovery Channel volgt de kijker ex- SEAL commando Joel Lambert. Hij daagt de best getrainde opsporingsteams ter wereld uit om hem binnen 48 uur te vinden. Joel beschikt alleen over een basisuitrusting, terwijl de teams gebruik maken van al hun opsporingsbenodigdheden. Joel Lambert beschrijft Manhunt aan TVGids.nl als het ultieme kat-en-muis-spel. Hij gaat de strijd aan met de best getrainde opsporingsteams ter wereld. Hij wordt gedropt en heeft 48 uur om met zijn cameraman en producent naar de eindstreep te komen. Onder andere de grenspolitie in Polen en de drugsopsporingsdienst in Panama werden getest. Constante adrenaline rush Het is een van de lastigste dingen die ik ooit heb gedaan. Al mijn kennis en vaardigheden werden getest", vertelt Joel. Met alleen een basisuitrusting probeerde hij zich een weg te banen op een onbekend terrein, terwijl er constant op hem werd gejaagd. Er waren momenten waarop ik dacht: waar ben ik aan begonnen. Maar de uitdaging was zo groot dat Joel niet opgaf. Het is een constante adrenaline rush. Alles wordt scherper en je presteert op de top van je kunnen. Niet zonder slag of stoot Manhunt is een uniek programma. Het bevat actie, avontuur en survival. Je zit er middenin en iedereen doet mee. Dit is ook te merken aan het aantal ongevallen die plaatsvonden tijdens de opnames. Zo waren er drie cameramannen en twee producers nodig om het programma te maken. 'Making-off' Voorafgaand aan de eerste aflevering is er om 20:00 uur een speciale making-off van Manhunt te zien. Hierin worden de verschillende teams voorgesteld en zijn beelden te zien van een aantal hachelijke momenten die Joel en zijn crew meemaakten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Geinig. Vooral het feit dat hij een cameraman en een producer moet meeslepen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Lijkt me wel gaaf om te zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Het camerateam klaagt steen en been, ze zitten onder het bloed en snijwonden. Ze zeggen dat ze het zwaarder hebben dan Joel Lambert. Zijn het nu zulke watjes of is het allemaal toneel. Net zoals bij Edward (Bear) Grylls. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Het camerateam klaagt steen en been, ze zitten onder het bloed en snijwonden. Ze zeggen dat ze het zwaarder hebben dan Joel Lambert. Zijn het nu zulke watjes of is het allemaal toneel. Net zoals bij Edward (Bear) Grylls. Snap ik wel. Hij kan lekker rauzen. Zij sjouwen met camera's achter hem aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 hmm. zie zo snel geen download mogelijkheden terwijl je zou zeggen dat zoals meestal het in het buitenland al geheel of gedeeltelijk is uitgezonden? Mocht iemand een link vinden dan graag even via PB ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Dat hoeft niet meer via PB http://www.mediareport.nl/internetrecht/13022014/hof-van-justitie-eu-linken-en-embedden-geen-auteursrechtinbreuk/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 13 februari 2014 Delen Geplaatst: 13 februari 2014 Echt een super cool progamma helemaal met mijn adem ingehouden te kijken of die gekke polen hem zouden pakken ik riep op eens naar de tv: daar zijn ze rennen lul. Verstuurd vanaf mijn LG-P760 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 14 februari 2014 Delen Geplaatst: 14 februari 2014 heb de aflevering nog niet op het web als download gevonden, iemand wel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kvgorp Geplaatst: 14 februari 2014 Delen Geplaatst: 14 februari 2014 Kak, Ik roep de hele week al dat moet ik opnemen. Ben ik het vergeten op te nemen. Wordt dit nog herhaald? Ik zal eens op nieuwsgroepen zoeken of hij er op staat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kvgorp Geplaatst: 14 februari 2014 Delen Geplaatst: 14 februari 2014 Ow morgen om 23:00 wordt het herhaald. De Poland aflevering Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 14 februari 2014 Delen Geplaatst: 14 februari 2014 Ow morgen om 23:00 wordt het herhaald. De Poland aflevering Het is Discovery Channel, je kunt het waarschijnlijk nog de komende 3 jaar zien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kvgorp Geplaatst: 14 februari 2014 Delen Geplaatst: 14 februari 2014 Juist. Vast wel idd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 14 februari 2014 Delen Geplaatst: 14 februari 2014 Op u-tube alleen nog maar voorstukjes, en aankondigingen: Ik ben wel benieuwd. Mocht het op u-tube komen, zal ik eens kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 14 februari 2014 Delen Geplaatst: 14 februari 2014 Ik heb het net gezien was zeker een leuk programma. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 14 februari 2014 Delen Geplaatst: 14 februari 2014 Ik stel me toch een beetje vragen bij de Poolse aflevering of de vrachtwagenchauffeur echt iets gezien had en ook heeft deze de Trackers gebeld ettelijk uren na het voorval en zijn truck staat dan ook nog op de zelfde plaats. In 'the making of' zei men dat het voor de polen een erezaak was om deze opdracht te winnen. Zou het niet kunnen dat er in bepaalde regio's de trackers extra hulp krijgen zodanig dat ze er toestemming krijgen om er te filmen en de trackers zelf er ook beter uitkomen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 14 februari 2014 Delen Geplaatst: 14 februari 2014 Ahum...t is film hoor, niks is echt... tv & vermaack enzo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 26 juni 2014 Delen Geplaatst: 26 juni 2014 Heeft iemand al eens een link gevonden via torrents om deze serie te downloaden? Ik vind het nergens. Edit: ik vind wel een stuk of 3 afleveringen op youtube maar die zijn van lage kwaliteit. Edit 2: ah, het lijkt er op dat alleen de UK de serie Manhunt noemt, als je zoekt op Lone Target vind ik wel alle 6 de afleveringen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 28 juni 2014 Delen Geplaatst: 28 juni 2014 @AWOL editje , bij kickassto staan er 7 stuks gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 28 juni 2014 Delen Geplaatst: 28 juni 2014 @AWOL editje , bij kickassto staan er 7 stuks gr will Ja, de allereerste aflevering is een soort pre-show. Er zijn 6 echte afleveringen. Ik heb er nu 4 gezien overigens en ik vind het eigenlijk nogal saai allemaal. Uiteindelijk gebeurd er weinig en echt veel te leren valt er ook niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 28 juni 2014 Delen Geplaatst: 28 juni 2014 @AWOL ik heb eigenlijk zelf er nog niet naar gekeken , je schreef dat zo dus ik gelijk kijken bij torrent gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 1 juli 2014 Delen Geplaatst: 1 juli 2014 Ik heb nu alle afleveringen gezien en ik blijf bij mijn oordeel dat het een wat saaie show is. In ongeveer de helft van de gevallen weet hij net op tijd te ontkomen (hoe is het mogelijk) maar voor eigenlijk alle gevallen geldt dat als de trackers hadden mogen schieten hij in geen enkel geval had ontkomen. Dat zal dan wel te maken hebben met het in stand houden van de reputatie van de opsporingsdiensten. Veel situaties zijn duidelijk geënsceneerd maar dat is met TV niet echt een verrassing... Als je een aflevering wilt kijken kijk dan naar de laatste, die is het aardigst naar mijn mening vanuit Nederlands prepper oogpunt, alle andere komen op hetzelfde neer. Hij zit dan op een Zuid Koreaans eiland in zowel stedelijk gebied als de omringende natuur. Moet zien te ontsnappen aan CCTV en andere high tech zaken, zoekt in een verlaten gebouw naar spullen die hij kan gebruiken, camoufleert burger kleding en zo nog wat zaken. https://www.youtube.com/watch?v=SJuec4s9_dw Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 7 oktober 2014 Delen Geplaatst: 7 oktober 2014 Joel Lambert heeft een eigen site en onlangs een stukje getypt: Survivalist vs Prepper... Theyre more alike than you think. Een leuk stukje leesvoer: http://joellambert.com/615/survivalist-vs-prepper-theyre-alike-think/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 7 oktober 2014 Delen Geplaatst: 7 oktober 2014 FF zoeken op Lone Target piepeltjes, schijnt in de US weer anders te heten dan internationaal. Rare jongens die Amerikanen... http://en.wikipedia.org/wiki/Lone_Target EDIT: Een aflevering zitten kijken daarnet. Best aardig. Toch pokkeweer vandaag dus buiten komt er weinig van. Ik ben wel benieuwd hoe Nederland het zou doen om dit mannetje te vinden. Camera's zat zou je zeggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.