Mr. Gold Geplaatst: 3 december 2013 Delen Geplaatst: 3 december 2013 Zondag avond op 15 december vanaf 21:00 tot 21:30 is Jeroen @Simurgh live op FunX radio te horen. Uitzending gaat over Preppen, ben erg benieuwd. Edit: De uitzending van aanstaande zondag gaat niet door met Jeroen vanwege het overlijden van Nelson Mandela. De uitzending gaat hierover. Binnenkort wordt deze uitzending met Jeroen wel gemaakt en laten we het jullie weten. Edit: Uitzending is nu op zondag 15 december 2013 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 3 december 2013 Delen Geplaatst: 3 december 2013 Zondag avond op 8 december vanaf 21:00 tot 21:30 is Jeroen @Simurgh live op FunX radio te horen. Uitzending gaat over Preppen, ben erg benieuwd. Oke dan! Heb het opgenoteerd in mijn agenda, ga zeker luisteren. Ook erg benieuwd...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 3 december 2013 Delen Geplaatst: 3 december 2013 Cool.......ik hoop dat ik dat ga redden.....anders maar even offline zoeken.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 3 december 2013 Delen Geplaatst: 3 december 2013 ik ga zeker luisteren thanks voor de tip Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 3 december 2013 Delen Geplaatst: 3 december 2013 ook erg benieuwd van deze kant maare hoe is het zo gelopen dat je bij die gaste gaat babbelen greets en sterkte van hier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 3 december 2013 Delen Geplaatst: 3 december 2013 Zondag avond op 8 december vanaf 21:00 tot 21:30 is Jeroen @Simurgh live op FunX radio te horen. Uitzending gaat over Preppen, ben erg benieuwd. Misschien een stomme vraag . Maar kan dat in Vlaanderen ook beluisterd worden ? Zo ja op welke frequentie ? Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 3 december 2013 Delen Geplaatst: 3 december 2013 Misschien een stomme vraag . Maar kan dat in Vlaanderen ook beluisterd worden ? Zo ja op welke frequentie ? Geert http://www.nederland.fm/ rechts het paarse logo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 3 december 2013 Delen Geplaatst: 3 december 2013 Jeroen @Simurgh live op FunX radio live! stoer! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 3 december 2013 Delen Geplaatst: 3 december 2013 http://www.nederland.fm/ rechts het paarse logo Het werkt bedankt . Zal zondag ook eens luisteren . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 3 december 2013 Delen Geplaatst: 3 december 2013 ik ga zeker luisteren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 4 december 2013 Delen Geplaatst: 4 december 2013 Leuk, hoop dat ik m kan luisteren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 4 december 2013 Delen Geplaatst: 4 december 2013 Zender 717 voor de Canaldigitaal abonnees onder ons. 'k Ga zeker even luisteren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 6 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2013 De uitzending van aanstaande zondag gaat niet door met Jeroen vanwege het overlijden van Nelson Mandela. De uitzending gaat hierover. Binnenkort wordt deze uitzending met Jeroen wel gemaakt en laten we het jullie weten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 11 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2013 De uitzending is aankomende zondag 15 december 2013 vanaf 21:00 met onze eigen Preppende Jeroen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2013 Over een half uur live radio met Jeroen op FunX radio. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 Hij is al aangekondigd http://www.funx.nl/listenlive/?stream=funx-nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JamHard Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 Dat dan weer wel, echter krijgen we wel eerst weer even een muzikaal hoogstandje ter gehore:rolleyes: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 Dat dan weer wel, echter krijgen we wel eerst weer even een muzikaal hoogstandje ter gehore:rolleyes: wat een teringherrie he Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JamHard Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 wat een teringherrie he Laat ik het er op houden dat ik ter plaatse mijn hersencellen voel afsterven:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 Laat ik het er op houden dat ik ter plaatse mijn hersencellen voel afsterven:p ag je hebt een baard je kan het hebben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JamHard Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 ag je hebt een baard je kan het hebben Dat dan weer wel;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 komt er trouwens ook een samenvatting zonder die muziek? ons jeroentje kan t wel prima uitleggen dat geef ik m na Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JamHard Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 So heej, heb jij ff lef om dat onder de noemer muziek te plaatsen,... Maar hij doet het zeker uit de kunst! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 Nu is het weer muziek.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JamHard Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 Nu is het weer muziek.. Dat is denk ik om de spanning er in te houden:confused: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.