knaagdier Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Rustig neerzitten in de natuur zonder constant op je hoede te moeten zijn. . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Hmm, even kijken... Â Gamen, dat zal ik zeker missen. Het internet, de community, prepper.nl zal ik missen. Maar voor die dingen komen andere leuke dingen voor in de plaats dus dat is geen ramp, zal de eerst komende maand wel even moeilijk zijn met afkicken. Een warme douche? Nou, als je een paar jerrycans dichtgeplakt met zwarte ducktape, vult met water en dan in de zon zet kun je je tenminste wassen met lauw of als je geluk hebt met warm water. En anders een zwarte tuinslang vullen met water en in de zon leggen, heb je ook warm water dus eigenlijk hoef je dat niet te missen. Â Ik ben al mijn favoriete muziek aan het omzetten tot mp3 en op diverse mp3 spelers te zetten. Met een zonnelader kun je de mp3 spelers opladen en alsnog van je favo muziek luisteren. Dus dat is ook geen punt. Â Zou wel mijn favo hapje missen: Rundergehakt met stroganoff kruiden, gestoofde peertjes, stokbrood met whiskeysaus en gekookte zoete mais. Â En een hondje bij mijn zijde. Mijn hondje is nu 14 jaar. Weet niet hoe lang ze nog bij me zal blijven. Of ik dan nog aan zo'n hondje kan komen na de SHTF is de vraag. Zulke vriendschap is zeer schaars. Â En als je voor de SHTF mensen tegenkomt is er niets aan de hand, die loop je zo voorbij zonder omkijken naar. Maar na de SHTF, probeer je ze te ontwijken en als het daarvoor te laat is moet je de confrontatie aangaan en hopen dat het niet tot geweldadigheid uitloopt. Â Wie weet organiseren sommige BOL-werken een karaoke-avond voor wat amusement (of pijniging) aan het oor... Â Â Â Â (pfff moet je toch veel spullen hebben om de dingen die je zou missen te kunnen overbruggen met creatieve oplossingen) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RayCokes Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Het meeste? ik denk hoe langer het duurt je zeer veel gaat missen en vroeger was alles beter..dat klopt dan wel als er echt een shtf momentje is ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 Wat ga jij het meeste missen na SHTF ? Â Erna zal ik de zombies missen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 Wat ik het meeste zal missen? Partizan die zwaar over de rooie gaat en dan vlak daarna toch weer zijn menselijkheid hervindt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 Pc voor heel veel dingen, vooral ook games. internet voor nieuws en naslag sociale media voor ketakten. En heel grappig de houtskool like @Roeier  In de vakanties doe ik wel eens zonder, dat is heerlijk. Een verademing. Maar langer dan dat ai.  Ik denk wel dat alles went. Als het gewoon niet anders is, is het niets anders. Niet klagen maar dragen zal dan mijn nieuwe motto moeten worden.  Ik ga er overigens vanuit dat ik mijn partner en dieren nog heb. If not, dan die natuurlijk op de 1e plaats. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 Ketakten? Wat zijn dat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 Ketakten? Wat zijn dat? Â Sobby, Dat is Utrechts voor contacten ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 Sobby, Dat is Utrechts voor contacten ;-) Â Goed dat je 't ff uitlegde Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast 2erep Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 Kiespijn? ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 Elke dag een half uur douchen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
calimero Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 Helemaal niets ik bouw mijn leven dan weer opnieuw op ( als ik dan niet te oud ben) en ga verder. Wat geweest is, is geweest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
keeper1902 Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 wat ik ga missen is denk ik bij vrienden enzo zijn, als ik in m'n eentje een bug-out heb denk ik heel erg mensen om je heen, dus hopelijk kan ik m'n (ex)vriendin te overtuigen om ook te gaan preppen gamen, veel en heel lekker eten ga ik denk ik ook heel erg missen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 De Rust.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 Mijn flex en lastrafo , ach vast wel meer, maar nu heb ik alles nog . Kan alles gebruiken dus vind het moeilijk om te bepalen . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
janvanloon Geplaatst: 30 november 2012 Delen Geplaatst: 30 november 2012 dit forum? en ahja... goede muziek Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
samurai Geplaatst: 30 november 2012 Delen Geplaatst: 30 november 2012 Wat ik ga missen?? En wat ik denk dat iedereen gaat missen? Niet muziek, internet of wat dan ook, al dit soort zaken zijn luxe artikelen waar je wel overheen komt als ze er niet meer zijn. Mensen zijn adaptief en wennen snel aan een nieuw leven. Wat je het meeste gaat missen zijn je dierbaren, en mensen van wie je het nu vanzelfsprekend vindt dat ze er zijn maar straks zal zeggen in SHTF goh weet je nog wat die en die zei?? Neem het aan van mij, ik heb al alle luxe opgegeven, bewust als levensstijl, en het gejaag en de maatschappij zat en nu zelfvoorzienend. Wat de meesten vergeten is dat je veel terugkrijgt met een SHTF wat je eerst niet had. verlies en winst balanceren elkaar uit. Ik vind een mobieltjes wel lekker, geen lawaai en rust, geen auto's met uitlaatgassen.. Lekker terug naar basics..Dat zijn winsten..zelf mis ik niks maar heb juist zelfs winsten.. Persoonlijk zou het voor mij niks uitmaken als SHTF er morgen is, ben al zelfvoorzienend, denk dat de onvoorbereiden het meeste missen en de meelopers in de maatschappij die zonder de maatschappij niks zijn en hiervan afhankelijk zijn omdat ze nog geen ei kunnen koken.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 30 november 2012 Delen Geplaatst: 30 november 2012 internet zal ik het meest missen... dan een avondje in de kroeg met vrienden of andere idioten, daarna ..hmzz..verder niets eigenlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 30 november 2012 Delen Geplaatst: 30 november 2012 Stel, TEOTWAWKI is een jaar geleden. Wat mis jij in de nieuwe situatie dan het meest? Ik mijn warme douche.  Afhankelijk in welke vorm de SHTF zal komen en ik er vanuit ga dat de hele infrastuctuur weg is, denk ik dat ik het meeste zal missen de "supermarkt" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 30 november 2012 Delen Geplaatst: 30 november 2012 Lidl.!!! Â natuurlijk missen we de luxe, ja het zijn geen prio en we wennen heel snel maar het zijn wel die kleine dingen die we zullen missen. Zolang ik mijn dierbare (dat went ook wel) niet kwijt raken mis ik niks. o ja toch wel, kleine luxe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 30 november 2012 Delen Geplaatst: 30 november 2012 Elke dag een half uur douchen  We maken een grote ijzeren bak, vullen die met water (regen/whatever) en dan lekker fikkie eronder.  Ook leuk om vrouwen-extract mee te maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 30 november 2012 Delen Geplaatst: 30 november 2012 internet zal ik het meest missen... dan een avondje in de kroeg met vrienden of andere idioten, daarna ..hmzz..verder niets eigenlijk. Â Dan begin je toch een eigen Piroska kroeg? Ben wel benieuwd naar je brouwsels Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 1 december 2012 Delen Geplaatst: 1 december 2012 Dan begin je toch een eigen Piroska kroeg? Ben wel benieuwd naar je brouwsels  daar wordt aan gewerkt, peren staan int vat te gisten....stookketel is bijna klaar, voila! KROEG is daar! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 1 december 2012 Delen Geplaatst: 1 december 2012 Internet - computer - elektronische muziek maken - elektrische gitaar spelen - hifi.  Exotische vruchten: Banaan - mango - enz.  Zeevissen: haring - makreel - schol - enz.   Het zal wel lekker rustig worden: geen verkeer/vliegtuigen/landbouwmachines/bladblazers/keukengerei/stofzuigers - geen televisie/radio/stereotorentjes/disco De lucht en de rivieren worden weer ouwerwets schoon.  We gaan weer onbespoten groenten eten, dus mensen worden gezonder. Meer beweging ook (ik), is ook gezonder.  Geen plastic bakjes, zakjes, tasjes, doosjes, enz. - vervuiling.  Geen chemische spuitbussen, liflafjes, teringzooi.  Geen gezeik aan je hoofd van reclame, je hoofd krijgt meer rust.  Hahaha, ik denk niet dat iemand daar van gediend is   Je zou er bijna zin in krijgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 1 december 2012 Delen Geplaatst: 1 december 2012 daar wordt aan gewerkt, peren staan int vat te gisten....stookketel is bijna klaar, voila! KROEG is daar!  Hmmm, die had ik ook gemaakt verleden jaar. Lekkerrr! Ga je nog stiekum stoken, of is dat daar ook uit den boze?  Ken je die andere methode al, voor mensen met een vriezer? Gewoon invriezen. Alcohol smelt het eerst  We deden nog wel eens Grasovka in de vriezer. Was een keer een fles vergeten. Oe, die eerst slokjes die daar uit kwamen! Tureluur!  Ga jij maar eens in de buurt snuffelen, er zit altijd wel ergens een geheime stokerij bij de buren. Net zoals in Den Haag elke straat wel 3 wietkwekers heeft.  Zaadjes zat te krijgen. Mooie ruilhandel  O jee, illegale ideeën op het forum. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.