Wonderland Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Vandaag ben ik met Mr. @Raycoupe naar DE gegaan. Hij bleef maar zeuren wanneer we er heen zouden gaan, en ik dacht dat vandaag wel een goede dag was. 10:00 bij hem en hoppa naar Duitsland. Onderweg even langs de (Deutsche) Lidl om het 1 en ander te kopen. (Ja daar is zelfs de Lidl goedkoper dan die hier) Raycoupe heeft het 1 en ander gekocht en ik kwam de heerlijk amaretto van @jan001 tegen voor een prikkie dus die ook maar in het karretje gezet. Na de Lidl even met de hond lopen om haar uit te laten. Hondje zat nog niet eens en met gierende banden een taxichaufeuse voor mijn neus. Begon meteen in het Duits een heel l*l verhaal op te houden dat er tegenover dit plantsoentje (van een parkeerplaats) een school stond. Ze vond het niet normaal dat ik mijn hond daar liet Scheiße en dat ik nogmaals moest weten dat er tegenover een school stond. Ook parkeerde zij haar auto hier vaak en wilde niet in de poep trappen. Op zich heeft deze dame helemaal gelijk, maar waarom schreeuwde ze zo? (Nederlands kenteken die ze zag?) Ik zei al een paar keer dat ik een zakje had en het gewoon op zou ruimen, maar hoorde dit waarschijnlijk niet. Ze zou wel wachten totdat ik het zou opruimen en deed haar gordel af. Op het moment dat ik het zakje wilde pakken reed ze hard weg. Toen ik eindelijk besef kreeg wat er gebeurde ben ik verder gelopen en hoop dat ze in de schijt van mijn hond trapt ! Als deze dame op een intelligente wijze mij erop wilde attenderen dat het gewenst is om de poep van je hond op te ruimen was het een ander verhaal geweest. Oke, hierna onderweg naar de Verkaufhalle, Verkaufstand, Verkauf uhhhhh.... hoe heette het nou @Raycoupe? Het hele schap met kant en klare pasta opgekocht en een zooi blikvoer. Eigenlijk wilde Raycoupe me nog meer laten zien maar ik wilde mn hondje niet te lang laten wachten want oooooo wat vind ze Raycoupe toch lief (L) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Wat een leven hebben jullie 2. Als ik later groot ben wil ik ook een Wonderland zijn :-) 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 16 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Nee dat wil je echt niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Nee dat wil je echt niet Een kleine @Raycoupe dan ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Ja je moet je hond dus ook maar trainen op 'polizei' Das war Scheiße auf das grass, iemer besser dan der/die oder das Scheiße gegen den ventilator, nicht? ( die opmerking zal ze ook wel niet kunnen waarderen denk?) Prep ze, K a n s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Gesjellig boodschappen gedaan jongens Wat een leven hebben jullie 2. Als ik later groot ben wil ik ook een Wonderland zijn :-) Als het maar niet " @Raycoupe in @Wonderland" hihihi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 16 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Een kleine @Raycoupe dan ;-) Ik weet niet hoe het is om Raycoupe te zijn maar ik zou zeggen, Neem de gok Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 16 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Ja je moet je hond dus ook maar trainen op 'polizei' Das war Scheiße auf das grass, iemer besser dan der/die oder das Scheiße gegen den ventilator, nicht? ( zal ze ook wel niet kunnen waarderen denk?) Prep ze, K a n s Ja duits is niet mijn sterkste kant. Maar ze vond die vrouw erg vervelend. misschien volgende keer maar een commando geven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 16 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Gesjellig boodschappen gedaan jongens Als het maar niet " @Raycoupe in @Wonderland" hihihi Vuile smeerlap hahaha Ik weet niet eens meer wat ik tegen je wilde zeggen Hahaha check het aantal berichten eens bij me Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Vuile smeerlap hahaha Ik weet niet eens meer wat ik tegen je wilde zeggen Hahaha check het aantal berichten eens bij me Hahahaha 666 berichten. ge wel dig! \m/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 16 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Zo nu kan ik weer verder posten. Bedankt voor je foto @Bandoeng Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 @Keyser Suze @Flow Oei.... Wat is dat op rechts? Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen. now Free Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 16 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 @Keyser Suze @Flow Oei.... Wat is dat op rechts? Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen. now Free Hahaha jij ziet weer wat, ik wilde het niet vermelden Kom je ook en borrel halen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 mooi is duitsland he om te winkelen. wij gaan er wekelijks heen doen in NL al geneens meer boodschappen hahaha. waarschijnlijk zijn jullie ook nog hier vlak langs geweest Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Zo nu kan ik weer verder posten. Bedankt voor je foto @Bandoeng Hoeveel was je kwijt bij de Oosterburen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 @Keyser Suze @Flow Oei.... Wat is dat op rechts? Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen. now Free Hè bah Ouzo! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Hè bah Ouzo! Met mate uiteraard Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 16 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Hoeveel was je kwijt bij de Oosterburen? voor alleen de ouzo? Alles was 38 euro, maar heb voor 2 maanden eten in huis De ouzo was 5,49 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mecanical Dog Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Met mate uiteraard ben zo is tegen gehouden door de politie 3 vrienden inde wagen. willen jullie is blazen aub? waar wij op reageerden maar meneer wij hebben toch gedronken met maten dat bevelen jullie toch altijd aan. de vriendelijke agent vond dit zo grappig dat hij ons heeft laten gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 Leuk avontuurtje haha, ik merk zelf wel eens dat ik me toch inhoud met aankopen omdat ik dan alweer hoor van: Wat doet die jonge jongen toch met al die pakken rijst en pasta?? maarja WSHTF i'll be Prepared:) mvg, Mp 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 LOL Ik zag geen hondenvoer, dat ben je toch niet vergeten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 17 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Uhmmm nou ja dat heb ik niet meegenomen. Mijn hond loopt op batterijen. Nee zonder dollen. ik schrijf het op want moet eigenlijk binnenkort even terug Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Het was een leuke middag, op die taxi madam na. Tja, de hond moet toch ook af en toe de benen kunnen strekken. Eerst Lidl, om m'n chocolade en 'Mutters Leberwurst' aan te vullen en toen eerst naar de pomp, goedkope brandstof inslaan. Extra jerrycan ook gevuld. Met 1,58 per liter dit keer viel het verschil met NL mee. Toch is 60 x 14 cent besparing toch weer 8,40. We zijn daarna naar Kaufland in Meppen gegaan, gratis parkeren er direct onder in de parkeergarage en twee gigantische verdiepingen vol met voer en drank. We hebben de diepvries en vers afdeling nog volledig overgeslagen. Hoeveel was je kwijt bij de Oosterburen? De potten aardappeltjes, boerenkool en zuurkool kosten iets meer dan een euro. 1,19, 1,29 dat soort prijzen. Ze hebben overigens van bijna alles diverse merken. De maaltijden in folieverpakking zijn 1,19 (zo uit 't hoofd). Echt gemaksvoer, effe opwarmen en klaar. Ik vind van dit spul lang niet alle varianten lekker, maar twee springen eruit (natuurlijk heel persoonlijk). De zakken met kant en klare droge pasta van Dr. Lange kosten 55 cent per stuk. Hiervoor krijg je iets van 540kCal en het is nog lekker ook (ik heb vele merken uitgeprobeerd). Het enige nadeel is dat je dit even moet laten koken, alleen heet water erbij gieten werkt niet (nu ja, nood breekt wet). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 De zakken met kant en klare droge pasta van Dr. Lange kosten 55 cent per stuk. Hiervoor krijg je iets van 540kCal en het is nog lekker ook (ik heb vele merken uitgeprobeerd). Het enige nadeel is dat je dit even moet laten koken, alleen heet water erbij gieten werkt niet (nu ja, nood breekt wet). Thermosfles-/broeikist-/hooikist-methode gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zinzzy Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Hooooo en niet eens op de koffie komen jullie 2, woon nog geen 20 min van de grens... Ennnn @Raycoupe, ik zou toch ook een x met jou gaan? Was je me vergeten :'( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.