Ga naar inhoud
GENEGEERD

Dagje Duitsland


Wonderland

Aanbevolen berichten

De potten aardappeltjes, boerenkool en zuurkool kosten iets meer dan een euro. 1,19, 1,29 dat soort prijzen. Ze hebben overigens van bijna alles diverse merken.

@Raycoupe.Die aardappelen in blik zijn die een beetje te eten trouwens? Helaas woon ik te ver van DE om er boodschappen te gaan doen, maar als ik er in de buurt ben dan neem ik wel altijd een paar kilo braadworsten mee vers van de slager.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Hooooo en niet eens op de koffie komen jullie 2, woon nog geen 20 min van de grens... Ennnn @Raycoupe, ik zou toch ook een x met jou gaan? Was je me vergeten :'(

 

:o 'k Weet eigenlijk geeneens waar je woont, maar altijd leuk hoor, keertje shoppen in DE met jou. :D

'k Ken de omgeving Meppen wel een beetje. Jullie zitten toch een stuk zuidelijker??

 

@Raycoupe.Die aardappelen in blik zijn die een beetje te eten trouwens? Helaas woon ik te ver van DE om er boodschappen te gaan doen, maar als ik er in de buurt ben dan neem ik wel altijd een paar kilo braadworsten mee vers van de slager.

 

Aardappels in glas.... Ik gooi ze door de boerenkoolstampot en vind ze wel handig om op te bakken (zijn al gaar). Ben zelf geen groot aardappeleter, meestal zilvervlies rijst hier, maar ik vind ze wel te kachelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...