Bolo Geplaatst: 31 mei 2012 Delen Geplaatst: 31 mei 2012 Dames en heren: http://www.pssurvival.com/ Alsjeblieft. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 31 mei 2012 Delen Geplaatst: 31 mei 2012 Bolo. VRIEND. Je bent geweldig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sneard Geplaatst: 31 mei 2012 Delen Geplaatst: 31 mei 2012 Goede zaak! Waar komt dit precies vandaan? Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 31 mei 2012 Delen Geplaatst: 31 mei 2012 Er is een download ALL knop? ik zou graag alles downloaden en indien nodig op een later moment weer aanbieden (uiteraard alleen al deze site ooit onverhoopt uit de lucht gaat) -edit- ik heb al een manier gevonden: wget -i URL Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 31 mei 2012 Delen Geplaatst: 31 mei 2012 Bolo nice one ......thanks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wild Rover Geplaatst: 31 mei 2012 Delen Geplaatst: 31 mei 2012 Hoi Bolo, Hele goede site bedankt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jester Geplaatst: 31 mei 2012 Delen Geplaatst: 31 mei 2012 Wat een schat aan info! Hier wordt je heeeel erg hebberig van In aanvulling op xychix: voor de nerds die overweg kunnen met wget, gebruik dit commando: wget -mk -np -A.zip http://www.pssurvival.com/PS/3-Updates/ Toelichting: In die map Updates staan zo'n 30 zipbestanden met daarin alle info van de site. Maar dus al netjes bij elkaar gezipt, met meerdere categorieen in 1 zip. Dus heb je deze zips, dan heb je alles. Door de optie -np gaat ie niet naar de root van de site, maar blijft ie in de submap. En -A.zip betekent: enkel de zipfiles. Ik sta ze in eerste instantie over te pompen naar een server van me in de USA, dus gaat lekker snelllllllll (>10 Mb / sec ) En of anders 31 x gewoon de zipfiles aanklikken en downloaden ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jester Geplaatst: 31 mei 2012 Delen Geplaatst: 31 mei 2012 Niet allemaal tegelijk downloaden mensen Ik zie dat de download snelheid zienderogen afneemt Sorry, mijn fout ;-) Opgehaald: 45 bestanden, 13G in 21m 22s (10,1 MB/s) Maar ben nu klaar, dus jullie mogen weer haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daryl Dixon Geplaatst: 31 mei 2012 Delen Geplaatst: 31 mei 2012 Thanks Bolo ! (en Jester ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Sandokan Geplaatst: 31 mei 2012 Delen Geplaatst: 31 mei 2012 cool Bolo, dank! WTF is wget??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daryl Dixon Geplaatst: 31 mei 2012 Delen Geplaatst: 31 mei 2012 cool Bolo, dank! WTF is wget??? http://en.wikipedia.org/wiki/Wget Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CGPrepper Geplaatst: 1 juni 2012 Delen Geplaatst: 1 juni 2012 Heel erg bedankt, ik weet al hoe ik mijn vakantie ga vullen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 1 juni 2012 Delen Geplaatst: 1 juni 2012 de door mij gegeven wget commando's downloaden alles, wel moet je dan alle zipjes van her en der bij elkaar scharrelen en je haalt een aantal dingen dubbel binnen. Ik had 26 gig en niet alles stond in de updates folder. Na alles zipjes van her en der te hebben verzameld klopt het weer. Tnx bolo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kopjethee Geplaatst: 2 juni 2012 Delen Geplaatst: 2 juni 2012 Hartstikke tof Bolo! Bedankt voor het delen:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinaka Geplaatst: 14 juli 2012 Delen Geplaatst: 14 juli 2012 Dames en heren: http://www.pssurvival.com/ Alsjeblieft. Bloody hell , thanks this is cool Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 14 juli 2012 Delen Geplaatst: 14 juli 2012 Geweldig bolo stukje uitgebreider dan het sas handboek Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tymy Geplaatst: 15 juli 2012 Delen Geplaatst: 15 juli 2012 Getracht om te downloaden met WGET, maar dat duurt wel heel erg lang, namelijk 1 GB per 12 uur. De verbinding zou het in een uurtje binnen moeten kunnen slurpen .... Is het mogelijk dat iemand dit even als een 14Gb bestandje inpakt en als torrent upload bij Pirate Bay. Jawel, die werkt gewoon nog, je moet alleen wel de buitenlandse variant nemen, tw http://malaysiabay.org/ ;-) Even posten als *vul random bestandsnaam in* in een van de vele nieuwsgroepen zou ook fijn zijn. Alvast bedankt. gr. Tymy Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivan Geplaatst: 15 juli 2012 Delen Geplaatst: 15 juli 2012 Mooie verzameling Bolo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 15 juli 2012 Delen Geplaatst: 15 juli 2012 Getracht om te downloaden met WGET, maar dat duurt wel heel erg lang, namelijk 1 GB per 12 uur. De verbinding zou het in een uurtje binnen moeten kunnen slurpen .... Is het mogelijk dat iemand dit even als een 14Gb bestandje inpakt en als torrent upload bij Pirate Bay. Jawel, die werkt gewoon nog, je moet alleen wel de buitenlandse variant nemen, tw http://malaysiabay.org/ ;-) Even posten als *vul random bestandsnaam in* in een van de vele nieuwsgroepen zou ook fijn zijn. Alvast bedankt. gr. Tymy Als deze behoefte ergens in September nog bestaat dan wil ik dat wel doen. Gaat nu ff niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 15 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2012 Behoefte zal wel blijven Hakin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 18 juli 2012 Delen Geplaatst: 18 juli 2012 Goed bezig Bolo! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepping76 Geplaatst: 20 juli 2012 Delen Geplaatst: 20 juli 2012 Bedankt, het NASje is druk bezig met downloaden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 25 december 2012 Delen Geplaatst: 25 december 2012 bolo bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 25 december 2012 Delen Geplaatst: 25 december 2012 Denkt iemand nog aan de torrent? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 25 december 2012 Delen Geplaatst: 25 december 2012 @jobs: Wellicht is een tool als deze wat voor je, uiteraard zijn er ook genoeg alternatieven, google eens op "hele website downloaden" Ik gebruik: http://www.httrack.com/page/2/en/index.html Bedenk wel, het gaat niet zo snel, aangezien je maar met een snelheid van zo'n 25kb/s download (160 uur +/- een dag) Nadeel van een torrent of download van deze site is, dat je geen updates van de artikelen hebt. Wel een leuke voor op je smartphone, maar ja, die doet het al snel niet meer als SHTF. Maar net als het SAS handboek, het bezitten is niet zo nuttig, technieken moet je altijd oefenen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.