Preppie Geplaatst: 29 mei 2012 Delen Geplaatst: 29 mei 2012 Het boekje "Gone Before You Get There" is makkelijk te lezen en boordevol preppers info. Het eindigt met een lijst van "77 items that instantly vanish from store shelfs in a panic" Het is te koop, maar ook hier te lezen http://www.naturallyprudent.com/GoneBeforeYouGetThere.pdf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 29 mei 2012 Delen Geplaatst: 29 mei 2012 Gedownload en opgeslagen. Muchas gracias. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wild Rover Geplaatst: 29 mei 2012 Delen Geplaatst: 29 mei 2012 Hoi Preppy, hele goede link bedankt. Rover Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 30 mei 2012 Delen Geplaatst: 30 mei 2012 Hebbes! Thanx! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 31 mei 2012 Delen Geplaatst: 31 mei 2012 Nice one Thanks... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sneard Geplaatst: 31 mei 2012 Delen Geplaatst: 31 mei 2012 Hij is fijn! Bedankt Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 2 augustus 2012 Delen Geplaatst: 2 augustus 2012 Leuk boekje, vooral die lijst van 77 items. Ik ben gek op boodschappenlijstjes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 2 augustus 2012 Delen Geplaatst: 2 augustus 2012 Staat in mijn ibook thanks! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 2 augustus 2012 Delen Geplaatst: 2 augustus 2012 Hij is fijn! Bedankt Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk Ik ook vanaf mijn XTVW 666545325xxz maar dan zonder Tap Tolk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Advivo Geplaatst: 3 augustus 2012 Delen Geplaatst: 3 augustus 2012 Te gek! Bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 3 augustus 2012 Delen Geplaatst: 3 augustus 2012 Bedankt is opgeslagen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
WTF? Geplaatst: 3 augustus 2012 Delen Geplaatst: 3 augustus 2012 Precies wat ik nodig had, dank u., dank u, dank u! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 3 augustus 2012 Delen Geplaatst: 3 augustus 2012 Wisdom is always welcome! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 3 augustus 2012 Delen Geplaatst: 3 augustus 2012 Bevat leuke info maar ook enkele links naar websites die duidelijk als enig doel hebben: Geld verdienen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.