Mr. Gold Geplaatst: 18 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2013 Ohhhhh kan het nog gekker! Ik hoorde uit een onbetrouwbare bron dat we op zoek zijn naar een fulltime tester die er nog voor betaald krijgt ook!! Eens even de bron checken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Ohhhhh kan het nog gekker! Ik hoorde uit een onbetrouwbare bron dat we op zoek zijn naar een fulltime tester die er nog voor betaald krijgt ook!! Eens even de bron checken! Droomjob! Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoyo Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Ohhhhh kan het nog gekker! Ik hoorde uit een onbetrouwbare bron dat we op zoek zijn naar een fulltime tester die er nog voor betaald krijgt ook!! Eens even de bron checken! Klinkt als een mooie job voor @Bolo ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Ohhhhh kan het nog gekker! Ik hoorde uit een onbetrouwbare bron dat we op zoek zijn naar een fulltime tester die er nog voor betaald krijgt ook!! Eens even de bron checken! Kijk dat is dan het betere werk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Ohhhhh kan het nog gekker! Ik hoorde uit een onbetrouwbare bron dat we op zoek zijn naar een fulltime tester die er nog voor betaald krijgt ook!! Eens even de bron checken! Ik begin me zorgen te maken over die frenzy, maar als je bron klopt dan ben ik uitermate geïnteresseerd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Ik begin me zorgen te maken over die frenzy, maar als je bron klopt dan ben ik uitermate geïnteresseerd! Als ik het goed begrijp zou preppers.nl iemand hier daadwerkelijk een baan kunnen aanbieden? Met de economische recessie zoals hij is, zou dit voor bepaalde preppers hier een enorme uitkomst zijn.... Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Als ik het goed begrijp zou preppers.nl iemand hier daadwerkelijk een baan kunnen aanbieden? Met de economische recessie zoals hij is, zou dit voor bepaalde preppers hier een enorme uitkomst zijn.... Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen. Ja dat denk ik ook bolo en hier beide werkeloos dus dat zou zeer welkom zijn hiero. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Als het om een job gaat, trek ik me direct terug om onze werkeloze preppers een mooie kans te geven! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Ohhhhh kan het nog gekker! Ik hoorde uit een onbetrouwbare bron dat we op zoek zijn naar een fulltime tester die er nog voor betaald krijgt ook!! Eens even de bron checken! Ik denk dat er voor die job animo genoeg is. 'k Moet zeggen dat ik de review van de Inka pen van @Bolo erg goed vond, maar dat zal me niet weerhouden zelf ook te solliciteren! Full-time in het bos rondhangen met nieuwe spulletjes, tja, wie wil dat nu niet! Steekt die beste baan ter aarde toch maar bleek bij af. Zouden er net zoveel sollicitanten voor komen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Ik denk dat er voor die job animo genoeg is. 'k Moet zeggen dat ik de review van de Inka pen van @Bolo erg goed vond, maar dat zal me niet weerhouden zelf ook te solliciteren! Full-time in het bos rondhangen met nieuwe spulletjes, tja, wie wil dat nu niet! Steekt die beste baan ter aarde toch maar bleek bij af. Zouden er net zoveel sollicitanten voor komen? Ik zit in een luxe positie momenteel @Raycoupe Gezonde kids en vrouw en allebei werk. Al moet ik de reviews voor je schrijven als het jou helpt. Gun jou en alle anderen hier de job. Kan zelf ook wel blijven "freelancen" Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Ohhhhh kan het nog gekker! Ik hoorde uit een onbetrouwbare bron dat we op zoek zijn naar een fulltime tester die er nog voor betaald krijgt ook!! Eens even de bron checken! Geachte Mijnheer Goud, Hierbij mijn sollicitatie, Met vriendelijk groet, Heksenboot Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoyo Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Ohhhhh kan het nog gekker! Ik hoorde uit een onbetrouwbare bron dat we op zoek zijn naar een fulltime tester die er nog voor betaald krijgt ook!! Eens even de bron checken! Klinkt als een gave baan! Helaas is fulltime niet te combineren met mijn huidige werkzaamheden maar voor parttime klussen maken we tijd . Van deze baan gaat iemand heel vrolijk worden... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 26 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2013 Dachten jullie dat de Frenzy over was? ECHT NIET! wordt steeds mooier en gekker. IT IS FRENZY TIME! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 26 september 2013 Delen Geplaatst: 26 september 2013 Ohhhhh kan het nog gekker! Ik hoorde uit een onbetrouwbare bron dat we op zoek zijn naar een fulltime tester die er nog voor betaald krijgt ook!! Eens even de bron checken! Dat komt goed uit hahaha... ben al een tijdje aan het uitkijken naar een andere baan. Dus dit mag worden beschouwd als mijn officiële sollicitatie. Gr. en suc6, Martin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 26 september 2013 Delen Geplaatst: 26 september 2013 Dachten jullie dat de Frenzy over was? ECHT NIET! wordt steeds mooier en gekker. IT IS FRENZY TIME! Wooooooot, Sorry even een shameless bump voor de review frenzy! Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amber Geplaatst: 26 september 2013 Delen Geplaatst: 26 september 2013 Dus of we reviews willen schrijven en er zit eventueel een sollicitatie aan vast ? Best hoor. Maar wil @Mr. Gold dan wel eerst dit bord uit zijn tuin halen ? Geintje ! Zit er ook een goeie cam bij die job voor het maken van review filmpjes ? Die zijn vaak wel het leukst namelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
niki Geplaatst: 26 september 2013 Delen Geplaatst: 26 september 2013 Nou ik heb momenteel hier op de boerderij sinds mijn moeder ziek is een jaarlijks inkomen van € - 20.000,- dus ik kan die extra job wel gebruiken... Hierbij dan ook mijn officiële sollicitatie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 Graag wil ik meedingen naar die job! wil ik wel net als ntnfancy producten gaan reviewen! Cool!! pff ik gooi er nu al 12 sollicitaties per dag uit.. Maar deze baan is de bom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2013 GEKKENHUIS Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 oktober 2013 Delen Geplaatst: 15 oktober 2013 GEKKENHUIS Dat lijkt mij een hele mooie om een review over te schrijven.......... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.