Freddy Geplaatst: 10 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2012 Deze week ook alle del monte (Fruit in blik) 2+1 gratis bij de albert heijn. En ook leuk: Nivea 2+2 gratis. Ook bij AH. Edit: Die ibood aanbieding (mes/multitool) is besteld hoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 11 juni 2012 Delen Geplaatst: 11 juni 2012 Komende week bij AH: alle vleesconserven in de aanbieding 2 +1 gratis. Dus leverpastei (lekker broodbeleg), hachee, knakworsten etc. Ik ga deze week even lekker inslaan Vandaag de gehaktballetjes in satesaus gekocht in deze actie. Zojuist geproefd ( je moet toch weten wat je opslaat) Erg lekker en zeker geen straf. In deze actie 3,50 voor 3 blikken. Ook de ham,3 blikken voor 3,10 en de boterhamworst, 3 blikken voor 1,80. 3 blikken cornedbeef voor 2,95. leuke actie dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freddy Geplaatst: 11 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2012 Ibood.nl is preppers-gezind deze dagen! Alleen vandaag in de aanbieding: http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/product_specs/17249/Hi-Tec_Trekking_Backpack_35_L/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jester Geplaatst: 13 juni 2012 Delen Geplaatst: 13 juni 2012 Komende week bij AH: alle vleesconserven in de aanbieding 2 +1 gratis. Dus leverpastei (lekker broodbeleg), hachee, knakworsten etc. Ik ga deze week even lekker inslaan Mooi, heb ook flink ingeslagen, de blikken van struyk met Vlaams stoofpotje, Hollandse Hachee en Hongaars prutje Daarnaast ook de tandpasta van Prodent in de bonus, 5 tubes voor 5 euro. En ik neem ook elke keer bij de AH een paar pakken Surinaamse longgrain rijst mee a 93 cent per kilo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freddy Geplaatst: 19 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2012 Maar weer even een bumpje! Weet niet zeker of dit een goed merk is of zelfs een goede aanbieding. Volgens de site wel: van 400 naar 200 euro. Misschien dat er bij interesse een expert advies kan geven http://www.onedayonly.nl/zeer-complete-verrekijker.html?TRANSID=854816045&m4n_aid=5593&_df=true Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivan Geplaatst: 20 juni 2012 Delen Geplaatst: 20 juni 2012 Ik vind inderdaad de vergroting te groot zeker met een lens van 30 mm. Ik durf er iets op te wedden dat je met een kleinere vergroting meer ziet. Zeker bij donker weer en schemering zal deze niet of nauwelijks bruikbaar zijn. 8x30 vind ik nog ok maar ook dan verlies je al aardig wat licht. De vergroting is eigenlijk niet zo heel belangrijk voor een kijker. Ik bedoel hiermee de sterkte van de vergroting. een 8x 42 of zelfs 6x vergroting zou ik eerder voor kiezen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ronnepon Geplaatst: 20 juni 2012 Delen Geplaatst: 20 juni 2012 ik heb 'm.. doet het goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newprepper Geplaatst: 20 juni 2012 Delen Geplaatst: 20 juni 2012 Aanbieding voor het preppen van koffie kan je bij de Deen terecht. 2x 500gr Deen roodmerk koffie voor 5 euro. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 20 juni 2012 Delen Geplaatst: 20 juni 2012 Lijkt een leuke kijker. 12x is wel een randgeval. 10x is nog wel stabiel te houden, 15x definitief niet. 12x is waarschijnlijk iets te hoog om comfortabel stil te houden. De lensopening is goed voor overdag, maar bij weinig licht zal het beeld snel te donker zijn. Ongetwijfelt een uitstekende safari kijker. Als survival kijker ben ik me niet zo zeker. JMHO. kan je dan niet beter voor een nachtkijker gaan??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freddy Geplaatst: 20 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2012 Je hebt toch ook wel losse infrarood zaklampen? Ontopic: 2 XL slaapmatten (198cm) 49,95 voor bob? http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/product_specs/18706/Gelert_duo-pack_self-inflating_L-slaapmatten_van_hoogwaardige_kwaliteit/ Telescoopladder 3,80 Meter http://www.agroluxesale.com/Aanbieding.html 12x fruit of the loom 100% katoen t-shirts (zwart of wit) voor voorraad? http://www.1dayfly.com/nl-nl/?zanpid=1650649629362304000 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivan Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 7 x 50 kijkers zijn uitstekende kijkers. ik heb voor het grote werk een kleine spiegeltelescoop. Kan ik de kraters van de maan mee zien planeten maar zelfs vliegtuigen heb ik ermee gespot. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 Maar ja, een echte nachtkijker (geen gen1) is wel een heel erg hebbedingetje.... Ik ben al tien jaar aan het wachten dat de amerikaanse export restrictie van genIII eraf gaat:( De nederlandse Photonis buizen zijn bijna even goed maar schreeuwend duur:mad: Toch kan dit een enorm belangrijk stukje gereedschap zijn, en ik als techniekfriek vind het een geweldig stukje techniek:cool: Ben nog steeds van plan eens bij onze oosterburen te gaan shoppen.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CGPrepper Geplaatst: 24 juni 2012 Delen Geplaatst: 24 juni 2012 http://www.action.nl/products/view/id/3499/-p/favoritelistid/49 Kant en klare pastamaaltijden in de aanbieding bij de action. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 24 juni 2012 Delen Geplaatst: 24 juni 2012 http://www.action.nl/products/view/id/3499/-p/favoritelistid/49 Kant en klare pastamaaltijden in de aanbieding bij de action. Weet je ook iets over de houdbaarheidstermijn? En of ze een beetje smaken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
survivalist Geplaatst: 24 juni 2012 Delen Geplaatst: 24 juni 2012 Heb er laatst mee in m'n handen gestaan. De THT lag niet heel ver weg, dacht ca. 3 maanden. Maar goed, de THT is in principe natuurlijk nietszeggend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 24 juni 2012 Delen Geplaatst: 24 juni 2012 Bij de hoogvliet nog even (tot de 26e) - als het al niet op is : Page toiletpapier 32 rollen, 3 laags voor 7,- 3 pakken honig pasta 2,- 3 pakken honig pannenkoeken 2,- 4 pakken appelsientje mild 5,- Vanaf de 27e bij hoogvliet: Potten Chicken Tonight 1,- per stuk 4 blikjes Dole ananasstukjes 227 gram 4,- Edet 31 rollen toiletpapier 8,- Page keukenrollen 8 stuks 4,- http://www.folders.nl/hoogvliet?gclid=CNjZkd-V57ACFU4lfAodBEpV0g Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 24 juni 2012 Delen Geplaatst: 24 juni 2012 Heb er laatst mee in m'n handen gestaan. De THT lag niet heel ver weg, dacht ca. 3 maanden. Maar goed, de THT is in principe natuurlijk nietszeggend. Bij stond er toch ech "04-2013" op Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
survivalist Geplaatst: 24 juni 2012 Delen Geplaatst: 24 juni 2012 Kan, ze zullen daar ook werken met fifo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CGPrepper Geplaatst: 24 juni 2012 Delen Geplaatst: 24 juni 2012 Weet je ook iets over de houdbaarheidstermijn? En of ze een beetje smaken? Ze zijn best wel te eten, en ze zijn minstens 2 jaar lang houdbaar, ik vond vorige week er nog een uit 2010 smaakte nog prima Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 24 juni 2012 Delen Geplaatst: 24 juni 2012 Bij de jumbo, blikken nasi bami, heb ze nog niet mogen proberen..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CGPrepper Geplaatst: 24 juni 2012 Delen Geplaatst: 24 juni 2012 ook bij de c1000 gespot, ik moet ze ook nog een proberen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 24 juni 2012 Delen Geplaatst: 24 juni 2012 Bij blikken bami krijg ik altijd associaties met die plakzooi van Suzi Wan ('Kleeft-aan-de-pan!'). Het smaakte zelfs naar lijm. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 24 juni 2012 Delen Geplaatst: 24 juni 2012 Bij blikken bami krijg ik altijd associaties met die plakzooi van Suzi Wan ('Kleeft-aan-de-pan!'). Het smaakte zelfs naar lijm. haha dat weet ik nog wel. Niet te eten!! Maar de blikken van Kung Fu zijn best smakelijk. Natuurlijk, het vlees wat er inzit is ondefinieerbaar en groente is soms ver te zoeken. Maar als basis prima kost, alleen wat zout. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 24 juni 2012 Delen Geplaatst: 24 juni 2012 haha dat weet ik nog wel. Niet te eten!! Maar de blikken van Kung Fu zijn best smakelijk. Natuurlijk, het vlees wat er inzit is ondefinieerbaar en groente is soms ver te zoeken. Maar als basis prima kost, alleen wat zout. Kung Fu is een fabrikaat van Struijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 24 juni 2012 Delen Geplaatst: 24 juni 2012 als het binnen te houden is en het voed is het toch goed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.