backschless Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Zijn bij de Wibra te koop voor 4,99 Thankx wilde vandaag halen maar kwam iets tussen dus op naar de Wibra. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amero Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Zijn bij de Wibra te koop voor 4,99 Wow gisteren nog geweest en er gewoon overheen gekeken. Ik ga gelijk kijken of ik er nog een paar kan scoren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Bij de c1000 nu. 6 pakken bar le duc van 2 liter voor maar 2 euro. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 @Fluitketel, kijk eens een paar posts boven je. Ik heb er zaterdag overigens 4 x 6 stuks van gehaald. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 oeps:o ik zag alleen maar data van 1-11 en ik dacht dat deze aanbieding vandaag was ingegaan. Sorry, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Supermarkt aanbieding, maar geen eten/ drinken... Mag het toch hier? Hackman gietijzeren pannen 20 cm/ 1 liter en 25 cm/ 2,5 liter. Ook is een wokpan van 34 cm en een grilpan. Normaal kosten deze plannen rond de 70,- nu met 50% korting! Echt mooie pannen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amero Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Supermarkt aanbieding, maar geen eten/ drinken... Mag het toch hier? Hackman gietijzeren pannen 20 cm/ 1 liter en 25 cm/ 2,5 liter. Ook is een wokpan van 34 cm en een grilpan. Normaal kosten deze plannen rond de 70,- nu met 50% korting! Echt mooie pannen! Waar heb je die te koop gezien? Wow dat is nog eens een goede korting. Ik ben dol op gietijzeren pannen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Facepalm Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Bar-le-duc aanbieding bij de c1000 snel afgelopen, tot en met morgen 6-11. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FreaZ Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Zelf 5x 12 liter ingeslagen. Als student kun je niet meer kwijt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Waar heb je die te koop gezien? Wow dat is nog eens een goede korting. Ik ben dol op gietijzeren pannen. Dat is bij de ah, net de eerste maaltijd klaargemaakt 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Facepalm Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Zelf 5x 12 liter ingeslagen. Als student kun je niet meer kwijt Dat schiet lekker op! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amero Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 @Simurgh dat ziet er lekker uit! Geef ff je adres, dan schuif ik aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Waar heb je die te koop gezien? Wow dat is nog eens een goede korting. Ik ben dol op gietijzeren pannen. Bij AH inderdaad. Je kunt de klanten service bellen om te weten waar ze de pannen hebben. 0800-0305 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Ziet er goed uit en wanneer kunnen we de review verwachten van de stove kijk er al naar uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GoodieBag Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Bar-le-duc aanbieding bij de c1000 snel afgelopen, tot en met morgen 6-11. net 4 doosjes afgetikt, komen er vandaag nog 8 bij, da's toch 144 direct drinkbaar water voor € 24 euro.... Thanks voor de tip! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 7 t/m 13 november bij C1000. 3 blikken knakworst à 10 stuks voor 1,59 EUR. 1 KG snelfilterkoffie (rood) voor 5 EUR. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
capsi Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Ziet er mooi uit, die gietijzeren pan. Helaas is het me nog nooit gelukt er iets in te stoven zonder dat het eten aangebrand ging vastzitten op de bodem. De eerste poffertjespan was van gietijzer. Ik heb de eerste lading poffertjes er nooit uit kunnen krijgen. En toen een gietijzeren wok. Halverwege moest ik het deel eruit redden wat nog niet aangebrand was. Ikzelf ben meer van de (keramische) anti-aanbakpannen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Ziet er mooi uit, die gietijzeren pan. Helaas is het me nog nooit gelukt er iets in te stoven zonder dat het eten aangebrand ging vastzitten op de bodem. De eerste poffertjespan was van gietijzer. Ik heb de eerste lading poffertjes er nooit uit kunnen krijgen. En toen een gietijzeren wok. Halverwege moest ik het deel eruit redden wat nog niet aangebrand was. Ikzelf ben meer van de (keramische) anti-aanbakpannen. Dat van die eerst lading poffertjes die er niet uitkomt dat hoort zo verder heel veel boter gebruiken dan brand het niet aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoyo Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Ziet er mooi uit, die gietijzeren pan. Helaas is het me nog nooit gelukt er iets in te stoven zonder dat het eten aangebrand ging vastzitten op de bodem. De eerste poffertjespan was van gietijzer. Ik heb de eerste lading poffertjes er nooit uit kunnen krijgen. En toen een gietijzeren wok. Halverwege moest ik het deel eruit redden wat nog niet aangebrand was. Ikzelf ben meer van de (keramische) anti-aanbakpannen. Voor stoven moet je sowieso een lage temperatuur hanteren. Stoven betekent tegen het kookpunt aan houden. Maak gebruik van de warmte doorgifte van gietijzer en zet je pit lager en doe in een gietijzerenpan voor het verwarmen altijd eerst een laagje olijfolie. Werkt bij mij gegarandeerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Voor stoven moet je sowieso een lage temperatuur hanteren. Stoven betekent tegen het kookpunt aan houden. Maak gebruik van de warmte doorgifte van gietijzer en zet je pit lager en doe in een gietijzerenpan voor het verwarmen altijd eerst een laagje olijfolie. Werkt bij mij gegarandeerd. Ik merkte het bij de grillpan een beetje, even ge gooogllled, en je moet gietijzer eerst 15 inbranden met olie, afkoelen schoonvegen en dan pas gebruiken. Bij mijn met uitzondering van de grill niets aangebrand en alleen op de envirofit gebruikt. De review staat er nu ook:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast sarapouly Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 @Simurgh yammie yammie, wat n toffe kookpot en mmmmm lekker stoofeten zeg:rolleyes: Mooie aankoop ,dit ga ik onthouden en veel plezier ermee he... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CityPrepper Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Lidl Baroni snert en Euroshopper (AH) Beef ragout. Geen aanbieding maar een vast lage prijs. Smaak is niet minder dan de duurdere merken. Aantal calorieen per euro is goed maar evenzo belangrijk voor mensen met beperkte opslagruimte, het aantal calorieen per liter is hoog. Ik ben sinds kort wat proef aankopen an het doen en alle sin een spreadsheet zetten. En dan bovengenoemde dingen berekenen. Soms is het verschil extreem. Het product is 20% goedkoper maar het aantal calorieen is de helft. Dan lijkt goedkoop plotseling duurkoop. Ook voor de opslagruimte. Mijn doel is een voorraad voor 5 jaar. Dat zijn 6000 blikken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Preppah Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Lidl Baroni snert Die erwtensoep van de LIDL is inderdaad erg lekker. 5000 blikken... Goeie genade... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Goed dat ik dat weet heb er zelf ook al een aantal maar nog niet getest thankx. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Morgen 15% korting op bijna alles bij de HEMA. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.