Gast sarapouly Geplaatst: 8 oktober 2012 Delen Geplaatst: 8 oktober 2012 jammer voor ons we hebben hier geen dirk:( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CityPrepper Geplaatst: 12 oktober 2012 Delen Geplaatst: 12 oktober 2012 Koopmans pannenkoekenmix scharrelei: http://www.koopmans.com/recepten/koopmans-recepten/pannenkoeken/pannenkoeken-scharrelei/ Alleen deze mix is met water te bereiden. Bij de andere mixen heb je melk en eiren nodig. Bas Dirk Digros e0.69 http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=1052029 Dekamarkt e0.79 http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=1052208 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
johan.de.xiv Geplaatst: 12 oktober 2012 Delen Geplaatst: 12 oktober 2012 Koopmans pannenkoekenmix scharrelei: http://www.koopmans.com/recepten/koopmans-recepten/pannenkoeken/pannenkoeken-scharrelei/ Alleen deze mix is met water te bereiden. Bij de andere mixen heb je melk en eiren nodig Gaat dat niet ten koste van de houdbaarheid? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CityPrepper Geplaatst: 12 oktober 2012 Delen Geplaatst: 12 oktober 2012 Rijst en conserven zijn 20-30 jaar houdbaar; maar op de verpakking staat vaak maar 2 jaar. Dus wat geloof je? En is het ook zou bij bakmixen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freddy Geplaatst: 12 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2012 Ik zou dat toch niet 1 op 1 door trekken naar andere producten. Producten waar eieren, melk, vlees of iets van vetten in zitten kunnen snel een ranzige smaak geven. Volgens mij word je bij de juiste bewaring niet ziek van, maar smaakt het niet goed meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CityPrepper Geplaatst: 12 oktober 2012 Delen Geplaatst: 12 oktober 2012 Je kunt ook mix zonder ei nemen. Maar dan moet je later melk en ei toevoegen. Uiteraard heb je helemaal gelijk dat eieren niet lang houdbaar zijn. Mix is droog. Dus eigenlijk is het eierpoeder. En ja, misschien gaat de smaak achteruit; maar tijdens een echte crisis is een niet optimale pannekoek toch een grote luxe. Mijn opzet is: - 1 jaar voorraad van producten die 1 jaar goed blijven. - 2 jaar voorraad van producten die 2 jaar goed blijven. - 3 jaar voorraad van producten die 3 jaar goed blijven. etc De producten steeds opeten voor de uiterste datum en aanvullen Op die manier heb ik in het begin v/d crisis een zeer gevarieerde voorraad. Na mate de jaren crisis verstrijken wordt het eenzijdiger. PS Het was niet mijn bedoeling om alles gelijk te trekken met rijst en bv te stellen dat rookworst 30 jaar houdbaar is. Gewoon alles een beetje oprekken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
johan.de.xiv Geplaatst: 12 oktober 2012 Delen Geplaatst: 12 oktober 2012 Ik ben het eens met Freddy. Ik zie op de site staan dat het wordt gemaakt van scharrelei, dus ik ga er vanuit dat dit niet jarenlang goed blijft. Als dit toch zo is dan is het wel de ideale bakmix voor preppers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 12 oktober 2012 Delen Geplaatst: 12 oktober 2012 Die Koopmans pannekoekenmix is aan te raden. Is de enige pannekoek die de vrouw echt lekker vindt dus kopen die hap. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 12 oktober 2012 Delen Geplaatst: 12 oktober 2012 Ps: ik bedacht net dat ik gisteren een paar pakken had gehaald. Houdbaar tot: 30-08-2013 Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CityPrepper Geplaatst: 12 oktober 2012 Delen Geplaatst: 12 oktober 2012 Ik ben het eens met Freddy. Ik zie op de site staan dat het wordt gemaakt van scharrelei, dus ik ga er vanuit dat dit niet jarenlang goed blijft. Als dit toch zo is dan is het wel de ideale bakmix voor preppers. Hoelang is melk houdbaar? - paar dagen Hoelang is melkpoeder houdbaar? - 2 jaar of langer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CityPrepper Geplaatst: 12 oktober 2012 Delen Geplaatst: 12 oktober 2012 DIRK 400gr Babi pangang e1.79 400gr Ravioli Bolognese e 400gr runder ragout e0.66 400gr Goulach e1.19 400gr Kip Kerrie e1.49 400gr Hachee e1.19 190/115gr haring in tomatensaus e0.65 410/245gr sardines in tomatensaus e1.49 125/85gr makreel e99 800gr soep 7 smaken e1.29 720gr appelmoes e0.52 400/240gr gepelde tomaten e0.28 800/455 sperciebonen e 0.57 840/530 grbruine bonen e0.53 400ml cocosmelk 0.79 450 gr mix meergranenbrood e0.89 500gr Fusilli e0.49 Roerbaksaus 490gr diverse smaken e0.99 240 gram Luncheon meat e1.25 440 gram boterhamworst e1.19 445 gram achterham e1.49 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zilver Geplaatst: 13 oktober 2012 Delen Geplaatst: 13 oktober 2012 http://prospekt.real.de/wochenangebote-nach-kategorien/lebensmittel/kartonverkauf.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jo1981 Geplaatst: 13 oktober 2012 Delen Geplaatst: 13 oktober 2012 Via de macro preppen is het makkelijkste.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jo1981 Geplaatst: 13 oktober 2012 Delen Geplaatst: 13 oktober 2012 Denken jullie ook aan gezond voedsel op te slaan? Gmo foods/drinks vermijden zoveel als mogelijk is... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jo1981 Geplaatst: 13 oktober 2012 Delen Geplaatst: 13 oktober 2012 De toko heeft vaak balen rijst en veel ingeblikt spul staan dat lang goed blijft... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koolmees Geplaatst: 14 oktober 2012 Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 Via de macro preppen is het makkelijkste.. Het makkelijkste is via Albert, de bezorgservice van AH. Die brengt het tot in je keuken. Zal alleen niet altijd de goedkoopste zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 15 oktober 2012 Delen Geplaatst: 15 oktober 2012 Deze week bij de aldi 1 kg kristalsuiker voor 0.89 cent en meer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aeron Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Die Koopmans pannekoekenmix is aan te raden. Is de enige pannekoek die de vrouw echt lekker vindt dus kopen die hap. Greener Vacumeer ze aub. Wij hadden laatst mijt in onze pakken (en in brood mix, meel etc. Alle pakken besmet!) en hebben we alle geinfecteerde pakken weggegooit. Heb het toen opgezocht en meit is een veelvoorkomend probleem. De pakken uit de winkel zitten gewoon in karton en hier vreten de meiten zich gewoon doorheen. Niet iets waar je last van wil hebben tijdens een SHTF. Nu vacumeren we alles en hebben we graan om zelf verse meel te maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zilver Geplaatst: 17 oktober 2012 Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_1710_48_5_338_3991.html Varkens- of runderlapjes. in jus 825g 5.99 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
missbir Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Ook pannekoekmix van koopmans . Alleen water toevoegen. wel lekker. ff sealen.. ;o) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Ook pannekoekmix van koopmans . Alleen water toevoegen. wel lekker. ff sealen.. ;o) Waarom niet de basis ingrediënten kopen? Lijkt mij goedkoper dan dit soort mixen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speer Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Waarom niet de basis ingrediënten kopen? Lijkt mij goedkoper dan dit soort mixen. Beetje bloem, melk, eieren, wat (vanille) suiker en een snufje zout. lekkerder krijg je ze niet, en ook niet goedkoper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kaat Geplaatst: 19 oktober 2012 Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 Beetje bloem, melk, eieren, wat (vanille) suiker en een snufje zout. lekkerder krijg je ze niet, en ook niet goedkoper Ik vind een beetje boekweit door pannenkoeken wel heel lekker! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 19 oktober 2012 Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 C1000 heeft blikken Unox soep in de aanbieding. 2 voor €2.50 (alle varianten). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 19 oktober 2012 Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 Beetje bloem, melk, eieren, wat (vanille) suiker en een snufje zout. lekkerder krijg je ze niet, en ook niet goedkoper En is je melk (of karnemelk) op, dan is water ook prima. Ipv eieren kun je ook ei-poeder gebruiken, dat is lang houdbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.