Ga naar inhoud
GENEGEERD

Verzoek tv-programma BNN


Stephanie91

Aanbevolen berichten

Moet zeggen in het begin begin het redelijk veel belovend. Maar wat ik persoonlijk niet slim vind zijn het in een carnavals kostuum door het bos rennen, en de uitspraken dat defensie de preppers niet aan kan. Klinkt niet echt prettig. Je gaat zo uitlokken dat de overheid jacht gaat maken op onze denkwijze. En creëer je een angs en of afstand van de rest van de mensen. Niet slim dus!!

 

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 467
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Sophie weet het allemaal beter ook, meer vrijheid met je kop in het zand leven, zwarte piet is maar een zeurpiet eigenlijk. Zou wel kicke zijn geweest als er een arts, of mijn part een nuchtere boer aan het woord was geweest, en zo Sophie haar ogen een beetje geopend mochten worden. ipv haar vooroordeel bevestigd zien worden van een doomsdayprepper met zn helm op en proppenschieter in zn handen.

 

Met zn awakening bullshit, eigenlijk zou er een forum regel bij moeten komen geen geloof, dan ook geen vage bullshit en mensen met 666 en demon enz in hun forum naam. enz.

 

Maar een beetje begaafde prepper zou natuurlijk ook niet interessant zijn voor BNN.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had hij echt wapens of waren dat luchtbucks?

 

volgens mij een .22 geweer (er worden hulzen uitgeworpen) en een airsoft pistool?

 

Leon heeft dus met name een spirituele motivatie, maar hij lijkt niet erg goed in het onder woorden brengen van wat hem bezig houdt of de regie heeft het laten sneuvelen op de montage tafel.

In conditie is hij zeker niet :), haha, Sophie zegt dan ook dat het maar goed is dat hij voor een Bug In kiest lol.

Hij gebruikt trouwens wel de Sawyer Squeeze met een PET fles en dat vind ik wel leuk omdat ik die zelf ook heb (en de mini).

Het lijkt mij zeker logisch dat Leon deel is van dit forum en ben heel benieuwd of hij naar voren komt, ik vermoed eerlijk gezegd van niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat zo uitlokken dat de overheid jacht gaat maken op onze denkwijze. En creëer je een angs en of afstand van de rest van de mensen. Niet slim dus!!

 

Denk juist het tegenovergestelde. Overheid heeft nu zoiets van: die mafkezen daar hoeven we ons geen zorgen over te maken ;-)

Jammer alleen dat veel mensen nu weer een totaal verkeerd beeld hebben van preppers. Voor zover ze dat al niet hadden na doomsday preppers.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk juist het tegenovergestelde. Overheid heeft nu zoiets van: die mafkezen daar hoeven we ons geen zorgen over te maken ;-)

 

Dan moeten we Leon dus bedanken voor de "rol" van Gekke prepper waar niemand iets van aan moet trekken, voorwaar een meesterlijke zet.

Bedankt Leon!

 

Of is Leon met zorg gekozen om de preppers wereld met opzet in een kwaad daglicht te zetten, zeg maar een agent-provocateur.

 

Wat zal het zijn Leon?

Leon kom er maar in!!

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af wat bedoeld werd met 'defensie kan ons niet aan'. Voor de rest prima gedaan, heel mooi Sophie op haar plek gezet. Ik vind sommige mensen hier dan ook onnodig denigrerend. Om hem nou meteen voor dorpsgek uit te maken...

 

Dat mag jij vinden, misschien vind jij het heel normaal. Mischien was jij het wel? i dont know. Als jij in je camo pak met je pudding buks zonder conditie met een helm door het bos gaat lopen rennen en verkondigen dat jij met je vriendjes sterker bent dan Defensie..

 

:(

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af wat bedoeld werd met 'defensie kan ons niet aan'.

 

Ik interpreteerde dat als dat er teveel mensen in Nederland zijn die zijn voorbereid en wat eenvoudige wapens hebben. Dat als er een volksopstand zou komen het leger niet op zou kunnen tegen die hoeveelheid mensen.

Overigens vraag ik mij dat ten zeerste af (de hoeveelheid serieus voorbereidde mensen) en ik denk dat Leon hier eerder wat interessant en belangrijk wilde doen, ook getuige de verwijzing naar dat ex-militaire de beste preppers zijn en de impliciete suggestie (door Sophie maar niet ontkracht door Leon) dat er 'ondergrondse' organisatiestructuren zijn in de prep wereld. Die zijn er wellicht wel en die zouden dan denk ik geen deel zijn van dit forum maar ik kan mij nauwelijks voorstellen dat deze zou bestaan uit een significant aantal personen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rothbard

 

En met de wapens door de bossen lopen te zwaaien vind je prima gedaan?

Ik heb niemand zien lopen zwaaien met wapens. Alleen die Sophie ging er wat dom mee om, en werd dan ook direct keurig gecorrigeerd door Leon. Verder zie ik niet wat er mis is met wapens, voedselvergaring en zelfverdediging zijn toch wel centrale onderwerpen van preppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Televisie is televisie en televisie zal vaak proberen om een prototype neer te zetten. Het moet wel interessant gemaakt worden, anders zal er niemand kijken. Op zich is het wel eens leuk dat preppers weer in het 'nieuws' komen, maar ik deel jullie mening. Het had wel beter gekund :)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niemand zien zwaaien met wapens. Alleen die Sophie ging er wat dom mee om, en werd dan ook direct keurig gecorrigeerd door Leon. Verder zie ik niet wat er mis is met wapens, jacht en zelfverdediging zijn toch wel een centraal onderwerp van preppen.

 

Daar heb je op zich gelijk in. Het "dit (luchtpistooltje) is meer voor een vrouwtje want deze (.22 geweer) is te gevaarlijk voor vrouwtjes was natuurlijk wel een beetje jammer. Maar dat hij zich uitdost met zijn pafferige lichaam in zijn "load bearing vest", een ransel en een dienst helm is gewoon te triest voor woorden en juist dat zal het beeld zijn dat blijft hangen --> Een man met een nep neus, vervormde stem en carnavals uitdossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen, toch wel weer hoogtepuntje om "preppers" zo in de main stream media te krijgen. We hebben ons oude bezoekersaantallen record (rond de 300 gelijktijdig) met 300% verbroken, zaten enig moment op 1051 (real time) visitors gelijktijdig! Dat zet toch wel een hoop mensen aan het denken hoor, hoe je het ook wendt of keert.

 

En de site hield het volgens mij ook best aardig, complimenten aan http://www.xxlwebhosting.nl!

 

Tsja, en de hamvraag is natuurlijk: wie o wie is Leon? :cool:

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen, toch wel weer hoogtepuntje om "preppers" zo in de main stream media te krijgen. We hebben ons oude bezoekersaantallen record (rond de 300 gelijktijdig) met 300% verbroken, zaten enig moment op 1051 (real time) visitors gelijktijdig! Dat zet toch wel een hoop mensen aan het denken hoor, hoe je het ook wendt of keert.

 

En de site hield het volgens mij ook best aardig, complimenten aan http://www.xxlwebhosting.nl!

 

Tsja, en de hamvraag is natuurlijk: wie o wie is Leon? :cool:

 

De vraag is nu echter" kwamen al die mensen om meer info te vinden of om te lachen?

Sorry, wil niet zwartgallig zijn en "reclame is reclame", ben benieuwd of er ook een hausse in aanmeldingen te zien zal zijn.

Zie je kans dit over een aantal dagen ook nog te melden? Dus of er een hoger dan normale aanwas is geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niemand zien lopen zwaaien met wapens. Alleen die Sophie ging er wat dom mee om, en werd dan ook direct keurig gecorrigeerd door Leon. Verder zie ik niet wat er mis is met wapens, voedselvergaring en zelfverdediging zijn toch wel centrale onderwerpen van preppen.

 

Dan heb je het gedeelte gemist waar Leon met zijn geweer ging schieten in de bossen en met zij pistool ook nog effe "pang" deed, als dit gezien was door een boswachter of politie had leon een middagje op het buro gezeten met een vette prent en zijn "wapens" uiteraard kwijt en terecht;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is nu echter" kwamen al die mensen om meer info te vinden of om te lachen?

Sorry, wil niet zwartgallig zijn en "reclame is reclame", ben benieuwd of er ook een hausse in aanmeldingen te zien zal zijn.

Zie je kans dit over een aantal dagen ook nog te melden? Dus of er een hoger dan normale aanwas is geweest?

 

Sure, doe ik! Herinner me over een paar dagen nog even aan, mocht ik het vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...