Dristal Geplaatst: 27 februari 2013 Delen Geplaatst: 27 februari 2013 Gisteren de Maxpedition Condor besteld op Ebay. Ben erg benieuwd naar deze rugzak. @Summ vergeet niet dat als je voor boven de 22 euro (incl verzendkosten) besteld in USA of hongkong, je de kans hebt een hoop extra inklarings- en douane kosten aan je postbode te moeten betalen voor ontvangst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alex Geplaatst: 27 februari 2013 Delen Geplaatst: 27 februari 2013 Ik zou wel een Goruck GR1 willen. Ontzettend mooi, stevig en low-profile. Helaas ook belachelijk duur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 27 februari 2013 Delen Geplaatst: 27 februari 2013 @Summ vergeet niet dat als je voor boven de 22 euro (incl verzendkosten) besteld in USA of hongkong, je de kans hebt een hoop extra inklarings- en douane kosten aan je postbode te moeten betalen voor ontvangst. Â Deze komt gelukkig uit Engeland... dus dat is mooi binnen de EU . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 27 februari 2013 Delen Geplaatst: 27 februari 2013 Ik zou wel een Goruck GR1 willen. Ontzettend mooi, stevig en low-profile. Helaas ook belachelijk duur. Â Kheb deze even opgezocht, kende het nog niet. Maar ook zeer mooie rugzakken zeg.... Gelukkig is maxpedition beter betaalbaar. Vind je dat niks? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alex Geplaatst: 27 februari 2013 Delen Geplaatst: 27 februari 2013 @ Summ is net iets minder mooi een veel modellen zien er iets te 'tactical' uit met al die vakken e.d. Ik zoek een rugzak die niet teveel opvalt; het moet voor de leek een 'normale' rugzak lijken. Ik vind de organisers en de afwerking van Maxpedition dan wel weer helemaal top. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTF Geplaatst: 2 maart 2013 Delen Geplaatst: 2 maart 2013 Ik ben zelf ook al een jaar op zoek naar iets knaps, ik dacht eigenlijk een mooie combi te maken: een rugzak om mee te kunnen hiken/backpacken, en de keuze lijkt te gaan vallen op de volgende: http://www.rugzak.nl/rugzak-modellen-expeditie-en-trekking.php?model=127 Â alleen jammer dat ie zo giga duur is, heeft 1 van jullie zo'n rugzak? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 2 maart 2013 Delen Geplaatst: 2 maart 2013 Voor mij ook de Berghaus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 5 maart 2013 Delen Geplaatst: 5 maart 2013 Â Kijk deze mooie rugzak kwam gisteren binnen. Gelijk een paar kleine tests gedaan als hij leeg is, maar hij werkt echt subliem! Binnenkort maar eens gaan vullen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eindbaas Geplaatst: 13 maart 2013 Delen Geplaatst: 13 maart 2013 idd daryl, en wat het allermooiste is aan deze rugzak: je kan een 2l cammelbag in die topflap doen zodat je tijdens het verplaatsen ook kan drinken, ideaal! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 ik ben old school, ik heb een oude originele alice pack... als het naar 50 jaar nog bijna als nieuw uitziet dan gaat het nog wel 50 jaar mee. Daarbij, de alice pack heeft zich al wel bewezen over de decennia. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 ik ben old school, ik heb een oude originele alice pack... als het naar 50 jaar nog bijna als nieuw uitziet dan gaat het nog wel 50 jaar mee. Daarbij, de alice pack heeft zich al wel bewezen over de decennia. Â Dat geldt ook voor mijn berghaus vulcan cyclops 2. Â trouwens laatst zag ik in een kringloop een alice pack, voor 12 euro. ding was in topstaat, maar ik wist niet wat die rugzakken normaal moeten kosten, en ik ben al tevreden met mijn vulcan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 20 maart 2013 Delen Geplaatst: 20 maart 2013 Dat geldt ook voor mijn berghaus vulcan cyclops 2. Â trouwens laatst zag ik in een kringloop een alice pack, voor 12 euro. ding was in topstaat, maar ik wist niet wat die rugzakken normaal moeten kosten, en ik ben al tevreden met mijn vulcan. Â de meeste alice packs die worden verkocht zijn zonder een frame een medium alice pack zonder frame kost rond de 15 euro, Met frame kosten ze vaak rond de 35 euro. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTFNL Geplaatst: 13 april 2013 Delen Geplaatst: 13 april 2013 Heb zelf de 5.11 Rush 72... en ik moet zeggen dat ik er wel heel tevreden mee ben. Ik heb gelijk condor pouches eraan toegevoegd zodat ik het kan uitbreiden. Het fijne van MOLLE is de mogelijkheid om extras mee te nemen of weg te laten. Er zit een 3l waterzak in, en zit bomvol spullen (incl een eenpersoonstent)...Weegt momenteel maar 15kg (zonder water) en heeft nog ruimte zat voor extra spullen zoals kleren ed. Â Kun je hier ook fotos en videos posten van de inhoud van BOB's ?? Ben altijd benieuwd waar anderen aan denken!!! En wat ik mis.......lol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 13 april 2013 Delen Geplaatst: 13 april 2013 Heb zelf de 5.11 Rush 72... en ik moet zeggen dat ik er wel heel tevreden mee ben. Ik heb gelijk condor pouches eraan toegevoegd zodat ik het kan uitbreiden. Het fijne van MOLLE is de mogelijkheid om extras mee te nemen of weg te laten. Er zit een 3l waterzak in, en zit bomvol spullen (incl een eenpersoonstent)...Weegt momenteel maar 15kg (zonder water) en heeft nog ruimte zat voor extra spullen zoals kleren ed. Kun je hier ook fotos en videos posten van de inhoud van BOB's ?? Ben altijd benieuwd waar anderen aan denken!!! En wat ik mis.......lol  Ja graag, leuk.  Naast die smiley-knop zit een soort diascherm-icoon, daarmee kan je foto's uploaden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OutdoorDutchy Geplaatst: 14 april 2013 Delen Geplaatst: 14 april 2013 Moet je bij een rugzak ook letten op waterdichtheid of waterafstotendheid? Of bestaat echt waterdicht niet? Verpak je al je materiaal in een dry bag of andersoortige plastic zakken/tassen/sealbags? Lijkt me wel handig dat je gear niet nat wordt als je toevallig door de regen moet lopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 14 april 2013 Delen Geplaatst: 14 april 2013 Moet je bij een rugzak ook letten op waterdichtheid of waterafstotendheid? Of bestaat echt waterdicht niet? Verpak je al je materiaal in een dry bag of andersoortige plastic zakken/tassen/sealbags? Lijkt me wel handig dat je gear niet nat wordt als je toevallig door de regen moet lopen. Â ...of toevallig een rivier moet overzwemmen.... Gewoon alles (wat echt niet nat mag worden) waterdicht verpakken dus, zoals je zelf al zei. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTFNL Geplaatst: 14 april 2013 Delen Geplaatst: 14 april 2013 Moet je bij een rugzak ook letten op waterdichtheid of waterafstotendheid? Of bestaat echt waterdicht niet? Verpak je al je materiaal in een dry bag of andersoortige plastic zakken/tassen/sealbags? Lijkt me wel handig dat je gear niet nat wordt als je toevallig door de regen moet lopen. Â Ik gebruik veel hersluitbare diepvries zakken. Ze zijn in verschillende maten te krijgen en zijn waterdicht. Zo ben je niet altijd afhankelijk van een waterdicht tas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 14 april 2013 Delen Geplaatst: 14 april 2013 Gewoon een Ortlieb drybag gebruiken. Zijn er in diverse maten van klein naar groot. Stop 'm in je rugzak als een soort liner, en stop hier je zaken in die droog moeten blijven. Persoonlijk stop ik er haast alleen kleding in. Brandertje, voedsel, tools etc mogen best vochtig/nat worden. Oja, ik stop altijd wel een zakje tondel en aansteker in de dry-bag.... Â Succes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De baron Geplaatst: 14 april 2013 Delen Geplaatst: 14 april 2013 Ik heb een us assault pack 50l  Ben erg tevreden Eerst de min punten  De touwtjes door het lipje van de rits braken meteen af bij aanraken De rits in het binnen zakje van de tas is heel zwak/gammel  Plus punten Er zat een zakje met paracord bij om de touwtjes aan de ritsen te vervangen (bekend probleem dus) Er zit een dikke rubber achtige laag aan de binnenkant van alle vakken van de tas ,dit maakt ze zo goed als waterdicht ! Zit lekker! Meerdere uuren op de plek waar je water zak in zit "camel bagg" zit een hele dikke laag comfortabel schuim (geen last van prikkende dingen of een scheve rugzak) Door de band die je kan vast maken op je buik zit deze stevig op de rug om te rennen en springen Ook kan je hem stevig aantrekken met allemaal "straps" (scheelt een hoop gerammel)   Hij is wat aan de zware kant maar ik vind hem duurzaam en dus vind ik dit DE Bob tas & een leuke prijs ook(€35) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTFNL Geplaatst: 16 april 2013 Delen Geplaatst: 16 april 2013 Ik wilde fotos uploaden van mijn bob maar om de een of ander reden wil het niet uploaden??!! bestanden zijn .jpg.....iemand raad? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 16 april 2013 Delen Geplaatst: 16 april 2013 Ik wilde fotos uploaden van mijn bob maar om de een of ander reden wil het niet uploaden??!! bestanden zijn .jpg.....iemand raad? Â Deze al gelezen? Â http://preppers.nl/forum/faq.php?faq=vb3_reading_posting#faq_vb3_attachments Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 16 april 2013 Delen Geplaatst: 16 april 2013 @SHTFNL: Ik had dat probleem ook in combinatie met IE10 en de forumsoftware. Met SRware Iron (google chrome zonder de privacy issues) kan ik wel foto's uploaden. Tip dus: Probeer een andere browser. Het probleem met IE10 en de forumsoftware is reeds gemeld aan Dr.Prepper en staat op de buglist. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTFNL Geplaatst: 16 april 2013 Delen Geplaatst: 16 april 2013 Â Â ff kijken of t zo werkt... Â Ik post vanmiddag fotos met de inhoud van mijn bob.... Â gr Wouter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTFNL Geplaatst: 16 april 2013 Delen Geplaatst: 16 april 2013 Zoals beloofd hier de inhoud van mijn bob...   Ik heb gekozen voor de 5.11 Tactical Rush 72 Het is een sterk en duurzaam rugzak met MOLLE systeem zodat je kunt uitbreiden met pouches. Het is gemaakt van 1000D cordura welk garandeert voor een stevig en professioneel tas.   in mijn side pouches heb ik de spullen die ik het meest zal gebruiken.  leatherman multitool vouwmes Fenix TK15 zaklamp Walkie talkie (een voor mij en een voor mijn vrouw) weersbestendige lucifers naaikit slijpsteen 2x 50l vuilniszakken magnesium vuurrod commandozaag 5m 550 Paracord extra touw  "Altoid" emergency kit met daarin:  condoom aansteker elastieken veiligheidsspelden katoenen doek paracetamol pleisters kaarsjes rode ballon aluminium folie naaldjes papier plastic zak  rest volgt... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTFNL Geplaatst: 16 april 2013 Delen Geplaatst: 16 april 2013  in mijn zij en voor vakken zit:  wollen muts regenjas (poncho) zonnebril uv400 zonnecreme spf50 LED hoofdlamp vishengel en visspullen handschoenen paracord armband goud/zilver reddingsdeken dettol doekjes zonneaccu met diverse aansluitingen   camera pennen titanium spork waterdichte zak voor reisdocumenten en id etc camo schmink   EMT Pouch  Pleisterspray DEET stick deinfecteergel Sterilon verschillende maten pleisters reddingsdeken beet set (teken/spinnen/slangen etc) diarrhee remmers naproxin citrosan ORS verschillende maten wikkelverband compressen schaar alcohol doekjes hechtstrips mitella Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.