Greener Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Ik ben de nummering kwijt van de Karma's die al zijn geweest... Hier dan maar weer eens een leuke karma trip. Een geweldig boek: Zeer leuk boek wat lekker wegleest, concurrentie van @Dick Berts Sluiting van de karma is wel over twee weken, heb het helaas erg druk vandaar. Ik hoop dus wel extra mensen te hebben die op de boot willen springen he! Greener 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Ik ben de nummering kwijt van de Karma's die al zijn geweest... Hier dan maar weer eens een leuke karma trip. Een geweldig boek: Zeer leuk boek wat lekker wegleest, concurrentie van @Dick Berts Sluiting van de karma is wel over twee weken, heb het helaas erg druk vandaar. Ik hoop dus wel extra mensen te hebben die op de boot willen springen he! Greener Absoluut geen concurrent! Een fantastisch boek van een geweldige collega! Zeer de moeite waard! Ik heb groot respect voor Adriaan van 't Hoft. Een pionier op survival gebied. Dit boek dat het beslist niet onder voor mijn boek. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Isbn? .......... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 http://www.bol.com/nl/p/crisis-survival/1001004007115389/ ( speciaal voor JB: link naar het boek "Crisis Survival" van Adriaan van 't Hoft op bol.com) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Isbn10 9048407664 isbn13 9789048407668 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Yes ik doe mee....kennis is macht en daar geil ik op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Ik stap ook maar weer eens op. Mooie karma @Greener , thx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mr T Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Ja, ik stap op greener zn Boot Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Gelet op het feit dat Foxxie nog zoveel leesvoer weg te werken heeft voor z'n studie slaat hij deze toch ff over. Wel een leuke karma! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Ik ben de nummering kwijt van de Karma's die al zijn geweest... Hier dan maar weer eens een leuke karma trip. Een geweldig boek: Zeer leuk boek wat lekker wegleest, concurrentie van @Dick Berts Sluiting van de karma is wel over twee weken, heb het helaas erg druk vandaar. Ik hoop dus wel extra mensen te hebben die op de boot willen springen he! Greener Bunkerprepper vaart mee! Bunkerprepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 3 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Kennis is idd macht dus die moeten we onder de preppers verdelen. @jobs, bedankt voor de isbn nummers en @Dick Berts voor de link! En deze karma mag gerate worden hoor Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 En deze karma mag gerate worden hoor Greener Utigevoerd! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Ook ik spring aan boord... Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Ook ik spring aan boord... Kans Ho ho.. niet te hard springen. Het water klotst over de zijkant! Bunkerprepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nature Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Ik vaar ook mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Ho ho.. niet te hard springen. Het water klotst over de zijkant! Bunkerprepper shit, sorrie nou moet ik toch echt wat gaan afvallen....... Grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 shit, sorrie nou moet ik toch echt wat gaan afvallen....... Grt Kans Ok.. allemaal stilzitten nu. Jij ook @Nature! Bunkerprepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Jager meld zich voor de boot! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Jager meld zich voor de boot! Rustig instappen maar... Bunkerprepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Moet je tegen @Kans zeggen. Die hele schuit schommelt nog na!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 4 maart 2013 Delen Geplaatst: 4 maart 2013 boot bewaking is ook aanwezig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 4 maart 2013 Delen Geplaatst: 4 maart 2013 boot bewaking is ook aanwezig Ok.. heb jij je lichtjes bij je, en je hechtset? Bunkerprepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 4 maart 2013 Delen Geplaatst: 4 maart 2013 En Richa springt zo hard in de boot dat hij bijna omkukelt, sorry mensen, ben af en toe wat lomp. ...... zo ik zit er ook in.......... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 4 maart 2013 Delen Geplaatst: 4 maart 2013 de boot is groot zat mensen rustig aan, wil je boven of onder zitten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 4 maart 2013 Delen Geplaatst: 4 maart 2013 Ik doe mee! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.