Ga naar inhoud
GENEGEERD

Mountain House (review) - Gezamelijke inkoopactie?


Gast gebruikersnaam

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 167
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

We willen voor onze lange termijn voorraad gevriesdroogde maaltijden nemen. De keuze is gevallen op Mountain House. We hebben er een 12 delige probeerset besteld om eens te kijken hoe culinair we in een SHTF kunnen eten

We probeerden vandaag:

 

Weet je waar je die 12 delige probeerset nu nog kan kopen want op Conserva.de zie ik het er niet tussen staan http://shop.conserva.de/en/65-probierpakete

 

Hoe zijn de pakketjes in de blikken verpakt? Zijn dit dezelfde zakjes als bij losse verkoop of iets anders?

 

Bedankt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mochten jullie interesse hebben in dit product kunnen we een super actie op touw zetten (gezamelijke inkoop) waar we een hele scherpe prijs kunnen neerleggen waar iedereen vrolijk van wordt. We zijn een tijdje geleden benaderd maar heb hier nog niks mee gedaan. Bij 25+ plusjes ga ik hiermee aan de slag.

 

Bedankt voor de review @gebruikersnaam

 

Super initiatief, wat is de laatste stand van zaken?

 

Bij een goede deal doe ik mee voor 48 blikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij aankoop van 200 blikken kunnen we een hele scherpe prijs neerzetten maar dan moeten we gezamenlijk 200 blikken inkopen. Keuze uit:

 

MH Blik spaghetti bolognaise

MH Blik pasta met lasagne saus

MH Blik Chicken Korma with Rice

MH Blik Chicken Tikka with Rice

MH Blik vegetable Tikka with Rice

MH Blik Sweet and Sour Chicken With Rice

MH Blik Chili con carne with Rice

MH Blik Sweetcorn

MH Blik Salmon and Potato in Dille Saus

MH Blik peas

MH Blik scrambled Eggs, ham and potato

 

Denk dat zo'n derde van de prijs af kan als we naar de prijzen kijken van zwerfkei

 

Willen jullie dit en zo ja en welke smaken? MH Blik Peas en Sweetcorn kunnen gok ik rond de 25e per blik doen.

 

Die blikken zijn overigens al wel te bestellen @http://www.noodzaken.nl/noodrantsoenen-c-122.html voor ongeveer een derde van prijs vergeleken bij https://www.zwerfkei.nl/merken/mountain-house overigens niet in grote getallen gezien hun voorraad, maar wellicht stof tot nadenken?

 

P.s sorry voor de lange links een ipad in combinatie met een beginnend forum gebruiker is een recept voor ongemak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mountain House in de UK levert volgens mij niet meer aan particulieren. De prijzen aan bedrijven zullen waarschijnlijk in de range van conserva.de liggen. Het is het proberen waard natuurlijk.... :D

 

Ik en anderen hier, hebben een eigen bedrijf. Meestal is het slechts een kwestie van KVK nummer hebben om te mogen bestellen. De Prepshop heeft ook een KVK nummer. Mogelijkheden zat dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel benieuwd wat de prepshop / of de inkoopactie uiteindelijk zal opleveren. In de tussentijd heb ik zojuist 3 blikken mountainhouse (en ingeblikt volkoren brood) besteld want ik vind het toch wel een fijn idee om alvast circa 35 maaltijden te hebben liggen die echt lang houdbaar zijn. Naast natuurlijk wat blik zaken die eventueel het eerst op gaan, eventueel "opgeleukt" met de MH. Met deze blikken ga ik van zo'n 2 weken voedsel naar minimaal ruim een maand (voor 1 persoon). Water zit ook wel goed. Es geht langsam voraus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb jarenlang via de backdoor survival site ,de mandelijk special bestel, die is steeds met ong 30 % korting te kopen en als je bvb ieder mand voor 150 dollar bestel bouw je door de jaren een een flink pantry. ik heb altijd ook vlees, eiren en dat soort droogvries bestel .als je in een keer voor een paar jaren bestel is dat extrem duur ,maar langzaam opbouwen kan ook. een extra reden voor mij om vriesdroog te nemen is dat in de tropen de bewaar tijden van eten echt een stuk korter is dan in een gematig klimat.ik heb een lopende pantry voor ong een mand in de keuken waar wij van eten, een 6 manden pantry in een bijgebouw, waar wij regelmatig van eten ,aanvullen en waar ook onze eigen ingemaak en gedroog product zijn, en een diep pantry met droogvries en zeer lang houdbaar spullen,daar is eten voor vijf jaren voor 8 mensen en het is los van onze bijgebouw, niet te zien maar wel op eigen grond. daar woord nu alleen spullen bij en af op basis van houdbarheid . wat bijna niet goed meer is word in de keuken gebruik en bijgekocht.vrienden die langs komen uit amerika breng altijd een paar bliken mee als cadeau.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...