Revolutionair-Anarchist.. Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 Beste mensen de titel zegt het al ik vraag me af wat het beste is om te doen tijdens een noodsituatie hierbij kan je denken aan een burgeroorlog en andere redenen Waar gaan jullie als eerst heen als jullie in deze situati bevinden. MvG Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RauweBonk Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 Misschien een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan? Ik heb getwijfeld over Belgie.....omdat iedereen daar lacht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 Bug in of BOL Of wilde je dat niet weten? Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
missbir Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 Beste mensen de titel zegt het al ik vraag me af wat het beste is om te doen tijdens een noodsituatie hierbij kan je denken aan een burgeroorlog en andere redenen Waar gaan jullie als eerst heen als jullie in deze situati bevinden. MvG Hi, alleereerst rustig blijven.. ;o) bekijken wat er gebeurt. radio/tv/internet/dan je plan uitvoeren... ja je plan dat je hebt ineen noodsituatie.. blijf ik .. of is het beter dat ik ga.. Vandaar uit ga je handelen.. igv burgeroorlog spijkerde ik direct mijn woning dicht .. ..Beveiligen. en dan afwachten.. dan voor de tip van nu.. 2cent dingetje .. heeeeeel veel hier op het forum informatie opslaan en er iets mee doen.. jezelf goed voorbereiden. Mocht nu een burgeroorlog uitbreken weet ik zeker dat er hier een heleboel zijn die daarop zijn voorbereid. S6 xxbirgittexx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 de paden op de lanen in 12345678901234567890123456789 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 Beste mensen de titel zegt het al ik vraag me af wat het beste is om te doen tijdens een noodsituatie hierbij kan je denken aan een burgeroorlog en andere redenen Waar gaan jullie als eerst heen als jullie in deze situati bevinden. MvG Hee, ben je der nog? Wat ga je zelf doen? BOL of BIL? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
200m² Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 Bij burgeroorlog zal ik mijn volk en grond verdedigen en/of de vijand saboteren. STEL! Stel dat dat Brussels gedoe z'n kuren krijgt en de rand manu miltary wil inpalmen ... JAMAIS! (héhé) Bij natuurrampen, tja, dan is te zien of het mogelijk is om hier te blijven en waar het wel veilig is. De mens is vindingrijk en kan zich overal aanpassen, ook in Jakoetsk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 Geen idee hoor, dat besluit ik wel zodra de 'nood' zich voordoet. Bij de gemiddelde 'hoge nood ren ik eerst naar de WC, dat helpt vaak al. Als die bezet blijkt, wat amper voorkomt hier met mij en mezelf in huis, kan ik altijd nog naar buiten rennen, naar de composthoop. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 Radio aanzetten om meer te weten te komen, ipv als een kip zonder kop rond te rennen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Overlever Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 Een topic beginnen met alleen een vraag zonder zelf eerst een stelling te nemen of een voorbeeld te geven heb ik nooit begrepen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 En een noodsituatie is zo breed dat geen zinnig antwoord mogelijk is, toch? Alhoewel ik de blijf rustig heel universeel vind gaat ook die niet altijd op.. grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 improvice, adapt, endure, overcome, live Het bericht dat jij wilt plaatsen is te kort. Gelieve je berichten langer te maken tot 50 tekens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 Een topic beginnen met alleen een vraag zonder zelf eerst een stelling te nemen of een voorbeeld te geven heb ik nooit begrepen. En dat te bedenken dat deze vraag van Revolutionair-Anarchist nog met kop en staart boven zijn andere vragen uitsteekt. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 En dat te bedenken dat deze vraag van Revolutionair-Anarchist nog met kop en staart boven zijn andere vragen uitsteekt. Ach komt goed, hij zit in een learning curve.. Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RauweBonk Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 Kom op jongens, het is voor t goede doel. Vriendschap is geen illusie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 Noot situatie? Kraken en opeten! En nou wegwezen rare troll! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boothuisje Geplaatst: 27 januari 2013 Delen Geplaatst: 27 januari 2013 Ik snap de commotie rondom zijn vraag niet helemaal? Misschien ziet hij door de bomen het bos niet meer en wilt hij eerst advies / standpunten van anderen hebben voordat hij zelf een conclusie kan trekken. Dat heb ik in ieder geval wél een aantal keer gehad. Ik zie een noodsituatie als een moment waarbij je op jezelf bent aangewezen zonder hulp van buitenaf, vanwege een ongeval, collapse, etc. In dat geval zou ik eerst rustig gaan na denken wie ik bij me heb, welke spullen ik paraat heb staan mits ik niet thuis ben en wat ik kan doen voor mezelf om er zo goed mogelijk uit te komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 27 januari 2013 Delen Geplaatst: 27 januari 2013 Ik snap de commotie rondom zijn vraag niet helemaal? Misschien ziet hij door de bomen het bos niet meer en wilt hij eerst advies / standpunten van anderen hebben voordat hij zelf een conclusie kan trekken. Dat heb ik in ieder geval wél een aantal keer gehad. Ik zie een noodsituatie als een moment waarbij je op jezelf bent aangewezen zonder hulp van buitenaf, vanwege een ongeval, collapse, etc. In dat geval zou ik eerst rustig gaan na denken wie ik bij me heb, welke spullen ik paraat heb staan mits ik niet thuis ben en wat ik kan doen voor mezelf om er zo goed mogelijk uit te komen. Dan moet je voor de gein even zijn anders posts lezen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boothuisje Geplaatst: 27 januari 2013 Delen Geplaatst: 27 januari 2013 Dan moet je voor de gein even zijn anders posts lezen... Tsja, ik kan maar twee posts terugvinden. De ene is deze, en de ander. Tsja. Niet erg hoog niveau op preppersgebied maar verder niet echt dat je zegt nou, wat een troll. Dus ik kan hem gebaseerd op wat ik van deze twee dingen heb gelezen alleen maar het voordeel van de twijfel geven. En dan nog, zelfs als hij een enorme troll was, maar hij nu wél een normale vraag stelt/probeert te stellen, is het dan niet aan ons om volwassener te reageren en er normaal op te reageren, al is het alleen maar voor de meelezers die er ook wat aan hebben? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ant62 Geplaatst: 15 augustus 2013 Delen Geplaatst: 15 augustus 2013 In Nood, BOB scoren, thuis, werk, storeplek. verzamelen gezin/partner/dierbaren/ vervoer kiezen en vertrekken naar safehouse/safeplace Indien geen safehouse/safeplace dan afgelegen plek. succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.