Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Voor mijn verjaardag zou ik van mij vrouw de Cold Steel Leatherneck SF krijgen.

Voor Bushcraft nauwelijks een mes om voor fijne dingen te gebruiken, maar voor de heb een mooi tactical mes die afgeleid is van de K-Bar.

Ze had hem besteld bij een webshop die na 4 weken nog steeds het mes niet kon leveren vanwege leveranciers problemen.

Even googlen kwam ik uit bij Noordhage, die deze op voorraad had staan.

Na wat onderling e mail contact, waarin het 1 en ander vroeg en elke keer een uitermate correcte correspondentie terug kreeg heb ik uiteindelijk hier het mes laten bestellen.

 

Vertrouwen in een webshop vind ik van groot belang. Zeker als het aanbod zodanig is dat ik er waarschijnlijk vaker wil bestellen.

Vandaar dat ik de link met jullie even wil delen:

 

http://www.noordhaghe.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Voor mijn verjaardag zou ik van mij vrouw de Cold Steel Leatherman SF krijgen.

Voor Bushcraft nauwelijks een mes om voor fijne dingen te gebruiken, maar voor de heb een mooi tactical mes die afgeleid is van de K-Bar.

Ze had hem besteld bij een webshop die na 4 weken nog steeds het mes niet kon leveren vanwege leveranciers problemen.

Even googlen kwam ik uit bij Noordhage, die deze op voorraad had staan.

Na wat onderling e mail contact, waarin het 1 en ander vroeg en elke keer een uitermate correcte correspondentie terug kreeg heb ik uiteindelijk hier het mes laten bestellen.

 

Vertrouwen in een webshop vind ik van groot belang. Zeker als het aanbod zodanig is dat ik er waarschijnlijk vaker wil bestellen.

Vandaar dat ik de link met jullie even wil delen:

 

http://www.noordhaghe.nl

 

Een handelaar die in Vlaanderen vaak wordt gebruikt door 'vakmensen' (denk hierbij aan politiecommissarissen, gerechtsdienaars, militairen, ...) is http://www.hesvanzweeden.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Review van http://www.notenstore.nl

Webwinkel met noten, zaden, zuidvruchten, superfoods etc.

 

Na her en der gelezen te hebben dat zaden, meel en gedroogde vruchten zich ook prima laten invriezen en ik ruimte in de vriezer over had na het ontdooien, leek het me wel eens leuk om deze winkel uit te proberen.

 

De keuze is ruim en de prijzen redelijk. Boven de 25 euro is de verzending gratis.

 

Donderdagavond heb ik besteld, vrijdag is het verwerkt en vandaag(zaterdag) heb ik de zending al ontvangen. Alles ziet en ruikt zoals je mag verwachten, prima en fris. Goed verpakt en een kleine smaaktest is ook goed bevallen. De houdbaarheidsdata zijn ruim, afhankelijk van het product 6 tot 9 maanden.

 

De 250 gram verpakkingen zijn in plastic bakjes met deksel, de 800 gram in degelijke plastic pot met schroefdeksel.

 

Kortom, prima winkel.

 

store-1.jpg.400e85cb0458746e15d12d72f371eae4.jpg

 

store-2.JPG.33554c30e8a7c5cbc958543ff03ee9f7.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik heb nog niet gelezen wat er allemaal is gezegd, maar vind het wel nodig dit even te benoemen...denk bij het inslaan van je voedsel ook aan het lekker gehalte...dat je je macaronie of pasta eenvoudig kunt opwaarderen door er kruidenmixen overheen te gooien... bijvoorbeeld shoarama, cajun, gyros, pittige kip, etc...naast de nodige zouten smaakt het eten net weer even anders dan voorheen...

 

Kruiden zijn prijzig maar zeker aan te bevelen!!

 

Verder zou ik als alternatief voor je dagelijks brood, kiezen voor candybars of sultana's. Je hebt ze in veel verschillende smaken... en je hebt niet eens beleg nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog niet gelezen wat er allemaal is gezegd, maar vind het wel nodig dit even te benoemen...denk bij het inslaan van je voedsel ook aan het lekker gehalte...dat je je macaronie of pasta eenvoudig kunt opwaarderen door er kruidenmixen overheen te gooien... bijvoorbeeld shoarama, cajun, gyros, pittige kip, etc...naast de nodige zouten smaakt het eten net weer even anders dan voorheen...

 

Kruiden zijn prijzig maar zeker aan te bevelen!!

 

Verder zou ik als alternatief voor je dagelijks brood, kiezen voor candybars of sultana's. Je hebt ze in veel verschillende smaken... en je hebt niet eens beleg nodig.

 

Koop je kruiden bij de lokale Turkse winkelier. Daar zijn ze spotgoedkoop. 250 gram voor 2,50 euro.

Bij AH betaal je voor 10 gram ofzo 1 euro.

 

En pofmais is bij de Turk ook niet duur. Vers gepofte mais met shoarmakruiden, heeeeeeeeeeeerlijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh...das dan niet handig van me... ik vind, door alle berichtgevingen het best een onoverzichtelijke site...

 

Daar kan ik mij alles bij voorstellen. Voel je niet te gehaast te reageren maar begin eerst met lezen en zoeken, dan krijg je een beter idee bij wat als "algemeen begrepen" wordt gezien.

Welkom op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Zo weet ik er nog 1 waar je niks moet bestellen, omdat het nooit op voorraad is. Of minimaal 3 dagen of 2 weken overheen gaat. Daarbij is de webshop nooit up to date en ziet die er heel onoverzichtelijk uit.

En yes het is mijn oude werkgever http://dumpstijl.nl/ Hij heeft me hard gen***d, maar heb er wel een goede regeling uit getrokken. Maar nu ben ik er al sinds januari niet meer geweest :p

 

tja je oude werkgever publiekelijk afknallen daar ben ik niet zo voor! maar na een blik geworpen te hebben op de shop! zal ik het voor je doen! het is niks!!!!!!!! op elke pagina krijg je te zien dat het momenteel leeg is! goed bezig

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Hallo allemaal,

 

Ik ben op zoek naar survivalproducten die ik bijna nergens vind.

Nu ben ik dus uiteindelijk bij hard2find.nl terecht gekomen.

Verkopen ze hier legerdumps/2dehands of verkopen ze nieuwe producten?

 

Nu weet ik ook niet of deze webshop betrouwbaar is.

De prijzen lijken mij wat laag en er is zover ik weet geen echte winkel (alleen webshop).

 

Is deze winkel betrouwbaar?

Wat zijn jullie ervaringen met deze webshop?

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Ik ben op zoek naar survivalproducten die ik bijna nergens vind.

Nu ben ik dus uiteindelijk bij hard2find.nl terecht gekomen.

Verkopen ze hier legerdumps/2dehands of verkopen ze nieuwe producten?

 

Nu weet ik ook niet of deze webshop betrouwbaar is.

De prijzen lijken mij wat laag en er is zover ik weet geen echte winkel (alleen webshop).

 

Is deze winkel betrouwbaar?

Wat zijn jullie ervaringen met deze webshop?

 

Mvg

 

https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=hard2find.nl+review

 

Google ff en je krijgt een aantal hits, waaronder op de 5e plaats een verwijzing van preppers.nl

 

http://preppers.nl/producten/hulpmiddelen/gereedschappen-voor-preppers/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep ik stuur je meteen een boze PM hang on.. Ik heb vroeger wel besteld bij hard2find. Keurig bezorgd en met een zakje snoep erbij. Ooit gevraagd of ze wilden samenwerken met Preppers.nl net zoals met Liff, noodzaken, beeprepared en vele anderen. Allemaal zagen ze er geen brood in dus zelf maar de handschoen opgepakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die reviews heb ik inderdaad beken, maar sommige zagen er echt fake uit.

Ik zou graag wat ervaringen hebben van de preppers hier :)

 

Daar hebben ze het volgende op gevonden, you kijkt gewoon op http://www.Webwinkelkeur.nl en om nu maar wat te noemen via deze link kun je de prepshop bekijken, heb ik zelf ook op gereageerd, nummero zoveel.

 

https://www.webwinkelkeur.nl/leden/Prepshopnl_2527.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reviews omtrent Web shops moet je altijd met een vleugje nemen. En als het er maar een paar zijn dan al helemaal.

Web shop bestaat sinds 2007 ??? En dan al Zoveel Reviews :confused:

Wat is er eigenlijk Hard 2 Find ? Iets van een Bepaald Merk ?

 

Of het een goede of slechte shop is weet ik niet. Ik koop altijd bij Dumps of Carboots. Of marktplaats

Link naar reactie
Delen op andere sites

@frans81

Heb er zelf enige tijd geleden wat bij besteld en heb er geen problemen mee ondervonden. Kwam netjes op tijd aan, en de kwaliteit is ook bij de dingen die ik gekocht had ook uitstekend. Service is naar ik mij kan herinneren ook goed, alleen is die bij de prepshop sneller. (Wat betreft levertijd; iets wat ik had besteld kwam later dan verwacht, en daar moest ik zelf achter aan gaan ipv dat ze even een mailtje stuurden.) Verder een prima shop, dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@frans81

Heb er zelf enige tijd geleden wat bij besteld en heb er geen problemen mee ondervonden. Kwam netjes op tijd aan, en de kwaliteit is ook bij de dingen die ik gekocht had ook uitstekend. Service is naar ik mij kan herinneren ook goed, alleen is die bij de prepshop sneller. (Wat betreft levertijd; iets wat ik had besteld kwam later dan verwacht, en daar moest ik zelf achter aan gaan ipv dat ze even een mailtje stuurden.) Verder een prima shop, dus.

 

Jou ( Zefanja en die er al besteld hebben ) eigen ervaring telt. En er zullen echt wel heeeeeel veel mensen zijn die tevreden zijn. Anders besta je ook niet zolang . Maar Reviews ,dat is zo persoonlijk. Daar kun je neerzetten wat je wil . En of Hun naam nou werkelijk betrekking heeft op Hard 2 Find spulletjes ? Je hebt tegenwoordig een heel breed assorti nodig en Heel goed afgestemd op wat de klant zoekt wil je überhaupt mee kunnen gaan met de rest.

 

Wanneer ik meer geld had voor nieuw dan zou ik liever bij de Prepshop bestellen dan ergens anders. Maar dat heeft ook de redenen dat je bij dit Forum bent aangesloten.

Wel bestel ik van de Zomer waterfilters bij de Prepshop. Het belangrijkste heb ik niet :confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...