Mr. Gold Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Op 21 december is mijn moeder jarig en ik ga er vanuit dat we dan gewoon taart kunnen eten en niet verdrinken als gevolg van de apocalyps. De Mayas zeggen het namelijk zelf: het einde van de lange telling op hun kalender betekent niet het einde van de wereld en ze zijn het gezeur erover meer dan zat. http://www.allesklikt.nl/op-21-december-eten-we-gewoon-taart/ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Weer zo'n nozem die er vanuit gaat dat preppers juist willen dat er wat fout gaat.... Preppers zitten in een win-win situatie. Gebeurt er wat, dan zijn we voorbereid. Gebeurt er niets, zijn we meer dan happy. pfft.. media. Ben het meer dan zat. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Oh, niets aan de hand mensen. Mevrouw is alweer op haar plaats gezet door onze forumgenoten. Doorlopen :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 De pagina bestaat nu al niet meer! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepperpappa Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Ik kan de link niet openn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 18 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2012 Ik kan de link niet openn. Ik ook niet meer, blog weg of mini shtf daar ;-) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Denk dat we haar overtuigd hebben 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vault 101 Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Zo te zien heeft ze het verwijderd. Ik eet op 21 december ook gewoon taart overigens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Margot Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Ik heb mijn blog inderdaad verwijderd, omdat ik blijkbaar wat dingen door elkaar heb gehaald. Mevrouw is inderdaad op haar plaats gezet ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 18 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2012 Ik heb mijn blog inderdaad verwijderd, omdat ik blijkbaar wat dingen door elkaar heb gehaald. Mevrouw is inderdaad op haar plaats gezet ;-) Welkom Margot. Misschien een nieuw blog schrijven met informatie over ons die je hier kan vinden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Margot Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 Dank je. Wie weet op een later moment. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 Veel belangrijker....ik ga taart eten en champagne drinken op 22 december:p 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 Welkom @Margot! Goed idee, taart op 21-12-2012! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 Mag 21 en 22 december gewoon werken. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 Ik weet niet wat voor reacties je kreeg maar ik vind het super sportief dat je toch even een post achter laat. Getuige van een sterke ruggengraat en je zou een erg goede prepper zijn! Hopelijk blijf je nog even hangen op het forum. Mvg, Greener 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Margot Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 Bedankt, zal ik doen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 Ik heb mijn blog inderdaad verwijderd, omdat ik blijkbaar wat dingen door elkaar heb gehaald. Mevrouw is inderdaad op haar plaats gezet ;-) Hallo Margot, wat sportief je hier te treffen, mijn respect!! Je kan leuk schrijven, dus hoop hier nog veel van je te lezen. Iemand die soms kritisch meekijkt is ook zeker welkom, juist om te voorkomen dat we gezien gaan worden als de types die jij in eerste instantie ook op je netvlies had 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Margot Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 Dank je Frank! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 Hmz, lastig om te reageren op iets wat er niet meer is. Maar zoals gezegd: wat goed dat je je hier op deze manier meldt! Welkom en lees én schrijf vooral lekker mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 Welkom Margot, wordt van een blog meteen een welkoms draadje en hoe denk je nu over het preppen nu je jezelf hier even hebt ingelezen:D, en hoe zou u het zelf doen als er een shtf komt. Dus bij deze veel lees, leer en prepplezier. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 Dit is zeker een originele manier om op het forum terecht te komen:p:D 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 21 December is mijn broer jarig, aangezien dat ik nooit meer langs kan komen om zijn verjaardag te vieren (hij woont in Java) ga ik ook maar taart eten. @Margot: Welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Margot Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 Bedankt voor jullie aardige welkomstwoorden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.