Ga naar inhoud
GENEGEERD

Op 21 december eten we gewoon taart. [blog]

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst:

Weer zo'n nozem die er vanuit gaat dat preppers juist willen dat er wat fout gaat....

Preppers zitten in een win-win situatie.

Gebeurt er wat, dan zijn we voorbereid.

Gebeurt er niets, zijn we meer dan happy.

pfft.. media. Ben het meer dan zat.

• Leuk 1
Geplaatst:
Ik heb mijn blog inderdaad verwijderd, omdat ik blijkbaar wat dingen door elkaar heb gehaald. Mevrouw is inderdaad op haar plaats gezet ;-)

Welkom Margot. Misschien een nieuw blog schrijven met informatie over ons die je hier kan vinden?

Geplaatst:

Ik weet niet wat voor reacties je kreeg maar ik vind het super sportief dat je toch even een post achter laat.

Getuige van een sterke ruggengraat en je zou een erg goede prepper zijn!

Hopelijk blijf je nog even hangen op het forum.

Mvg,

Greener

• Leuk 2
Geplaatst:
Ik heb mijn blog inderdaad verwijderd, omdat ik blijkbaar wat dingen door elkaar heb gehaald. Mevrouw is inderdaad op haar plaats gezet ;-)

Hallo Margot, wat sportief je hier te treffen, mijn respect!! Je kan leuk schrijven, dus hoop hier nog veel van je te lezen. Iemand die soms kritisch meekijkt is ook zeker welkom, juist om te voorkomen dat we gezien gaan worden als de types die jij in eerste instantie ook op je netvlies had ;)

• Leuk 2
Geplaatst:

Hmz, lastig om te reageren op iets wat er niet meer is. Maar zoals gezegd: wat goed dat je je hier op deze manier meldt! Welkom en lees én schrijf vooral lekker mee.

Geplaatst:

Welkom Margot, wordt van een blog meteen een welkoms draadje en hoe denk je nu over het preppen nu je jezelf hier even hebt ingelezen:D, en hoe zou u het zelf doen als er een shtf komt.

Dus bij deze veel lees, leer en prepplezier.

• Leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...