bjo1998 Geplaatst: 2 januari 2015 Delen Geplaatst: 2 januari 2015 the age of stupid , weet niet of ie al genoemd was Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 8 januari 2015 Delen Geplaatst: 8 januari 2015 ja lagertha is een mooie vrouw dat zeker, vooral de een op een scenes met ragnar zijn een zeer plezierige ervaring. En bedankt Myron, ik heb nu al seizoen 1 en 2 er doorheen gejaagd, en wou nou dus mooi beginnen aan seizoen 3... NOG een serie waar ik nu op moet wachten! Overigens ben ik het met je eens over Lagertha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 8 januari 2015 Delen Geplaatst: 8 januari 2015 En bedankt Myron, ik heb nu al seizoen 1 en 2 er doorheen gejaagd, en wou nou dus mooi beginnen aan seizoen 3... NOG een serie waar ik nu op moet wachten! Overigens ben ik het met je eens over Lagertha een fan! haha seizoen 3 komt in Feb alweer dus valt mee haha:) wat vind je trouwens van aethelstan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 8 januari 2015 Delen Geplaatst: 8 januari 2015 een fan! haha seizoen 3 komt in Feb alweer dus valt mee haha:) wat vind je trouwens van aethelstan? Ik ben fan van Aethelstan! Maar er zijn veel personages die ik erg leuk vind. Om diverse redenen overigens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 8 januari 2015 Delen Geplaatst: 8 januari 2015 Ik ben fan van Aethelstan! Maar er zijn veel personages die ik erg leuk vind. Om diverse redenen overigens. blegh vind die monnik alleen maar vervelend met zn drama gedoe haha geef mij maar Floki the boat builder:) moet zeggen dat ik björn ook wel cool vind (wou zelfs zn kapsel overnemen maar moet mn vriendin nog overtuigen haha) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 8 januari 2015 Delen Geplaatst: 8 januari 2015 blegh vind die monnik alleen maar vervelend met zn drama gedoe haha geef mij maar Floki the boat builder:) moet zeggen dat ik björn ook wel cool vind (wou zelfs zn kapsel overnemen maar moet mn vriendin nog overtuigen haha) Floki is een van mijn favorieten. En Lagertha en Ragnar natuurlijk. En king Ecbert. En Rollo. Ik vind Siggy en Aslaug maar irritant. Ik zou gewoon het kapsel van Ragnar doen Bjorn vind ik alleen leuk als ie z'n shirt uit doet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 14 februari 2015 Delen Geplaatst: 14 februari 2015 Vanavond om middernacht op tv: The Road Een film van een wereld na een SHTF. Een must see. Vader en zoon trekken door een verwoest Amerika in een poging de kust te bereiken. Dood en verderf alom. zaterdag 14 feb 2015 om middernacht op net 3, VPRO..... who else? Charlie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 14 februari 2015 Delen Geplaatst: 14 februari 2015 Vanavond om middernacht op tv: The Road Een film van een wereld na een SHTF. Een must see. Vader en zoon trekken door een verwoest Amerika in een poging de kust te bereiken. Dood en verderf alom. zaterdag 14 feb 2015 om middernacht op net 3, VPRO..... who else? Charlie Heb deze al eens gezien, zeker een aanrader ookal weet ik niet waat voor SHTF het precies is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R3mk0 Geplaatst: 15 februari 2015 Delen Geplaatst: 15 februari 2015 The road staat ook op netflix. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Edje Geplaatst: 16 februari 2015 Delen Geplaatst: 16 februari 2015 Zombie filmpje Wyrmwood https://www.youtube.com/watch?v=Mgo0ZWlK4pk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 6 maart 2015 Delen Geplaatst: 6 maart 2015 Een rampenfilm over de San Andreasbreuk San Andreas Official Teaser Trailer #1 (2015) - Dwayne Johnson Movie HD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 18 maart 2015 Delen Geplaatst: 18 maart 2015 ja lagertha is een mooie vrouw dat zeker, vooral de een op een scenes met ragnar zijn een zeer plezierige ervaring. Hoe vind jij Vikings tot nu toe dit seizoen Myron? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 18 maart 2015 Delen Geplaatst: 18 maart 2015 Hoe vind jij Vikings tot nu toe dit seizoen Myron? Ik ben het nog niet aan het kijken, ik vind het zo'n goede serie en wil dan niet steeds wachten op een nieuwe aflevering maar gelijk alles kijken haha. bevalt het tot nu? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 18 maart 2015 Delen Geplaatst: 18 maart 2015 Ik ben het nog niet aan het kijken, ik vind het zo'n goede serie en wil dan niet steeds wachten op een nieuwe aflevering maar gelijk alles kijken haha. bevalt het tot nu? Uhm, nou.... Om eerlijk te zijn vind ik het minder dan de voorgaande seizoenen tot nu toe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 18 maart 2015 Delen Geplaatst: 18 maart 2015 Heb wyrmwood gezien. Erg hoog b film gehalte, maar wel vermakelijk en er zitten wat leuke ideetjes in Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 19 maart 2015 Delen Geplaatst: 19 maart 2015 Uhm, nou.... Om eerlijk te zijn vind ik het minder dan de voorgaande seizoenen tot nu toe. wat jammer! hoop dat het nog beter word, vond de eerste twee seizoenen echt prachtig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Moleman Geplaatst: 19 maart 2015 Delen Geplaatst: 19 maart 2015 Zonet begonnen aan Vikings, nu al een aanrader. @Kungfufox wat een prachtige trailer! misschien moet de prepshop ook maar anti nazi pakketten gaan samen stellen. Zet er gelijk wat anti communistische, anti democratische, liberalen, islam pakketten bij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dubbel0 Geplaatst: 19 maart 2015 Delen Geplaatst: 19 maart 2015 = gek op nasi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 28 maart 2015 Delen Geplaatst: 28 maart 2015 wat jammer! hoop dat het nog beter word, vond de eerste twee seizoenen echt prachtig. Bijna vergeten te zeggen, ik had eerder moeten klagen. Afgelopen twee afleveringen vond ik al een stuk beter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 28 maart 2015 Delen Geplaatst: 28 maart 2015 Bijna vergeten te zeggen, ik had eerder moeten klagen. Afgelopen twee afleveringen vond ik al een stuk beter Zodra het helemaal uit is hoor je een paar dagen niks meer van mij:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 28 maart 2015 Delen Geplaatst: 28 maart 2015 Zodra het helemaal uit is hoor je een paar dagen niks meer van mij:) Ik ben echt enorm benieuwd wat jij van de eerste afleveringen gaat vinden. En natuurlijk wat er verder allemaal nog gaat gebeuren. Er staan je in ieder geval nog wel een aantal verrassingen te wachten, mij denk ik ook Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 28 maart 2015 Delen Geplaatst: 28 maart 2015 Ik ben echt enorm benieuwd wat jij van de eerste afleveringen gaat vinden. En natuurlijk wat er verder allemaal nog gaat gebeuren. Er staan je in ieder geval nog wel een aantal verrassingen te wachten, mij denk ik ook Verleiding is wel erg groot, ik ga denk ik eerst homeland afkijken en daarna aan vikings beginnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wesp Geplaatst: 1 april 2015 Delen Geplaatst: 1 april 2015 Voor de liefhebbers van virussen, uitbraken, vampierachtigen, demonen en overleven raad ik aan....seizoen 1 van The Strain. Ik heb ik 3 dagen 13 delen gekeken. Pfff het liet me niet meer los. Open einde, dus vervolg komt er aan. Ik kon er niks over vinden dus bij deze. Uitgekomen in 2014. Veel plezier ermee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 7 april 2015 Delen Geplaatst: 7 april 2015 De ULTIEME prepperlijst Movies: http://www.theorganicprepper.ca/40-flicks-for-prepper-movie-night-03262015 Althans, volgens de schrijver. Ik heb naar schatting 90% gezien en inderdaad, erg leuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 11 april 2015 Delen Geplaatst: 11 april 2015 Verleiding is wel erg groot, ik ga denk ik eerst homeland afkijken en daarna aan vikings beginnen. Ik had ECHT te vroeg geklaagd!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.