Communicator Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 Hoi allemaal, Ik ben de afgelopen tijd bezig geweest met mijn voorraad. Vooral het feit, hoe hou ik dit netjes bij en hoe weet ik dat ik voldoende heb voor een bepaalde periode. Hiervoor heb ik een excel bestand vertaald en door-ontwikkeld die ik gevonden heb op internet. In deze lijst kun je per productgroep (globaal) een lijst maken: Daarnaast kun je aangeven hoeveel je er van op voorraad hebt. Als je dan het ontbijt/lunch/avondeten schema invult, kun je precies zien wat je in een maand verbruikt per product en hoeveel je moet hebben voor een 3 maanden voorraad! Nou! .. als dat niet handig is! Ik heb er zelfs nog handige boodschappenlijstjes bij gemaakt waardoor je met 1 druk op de knop precies weet wat je nog moet halen! tevens heb ik het document voorzien van een simpele uitleg. Ik wil er wel bij vermelden dat ik ab-so-luut geen Excel expert ben! HIER Downloaden Groetjes, TC 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Ghost Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 Super, mooi gedaan. Erg handig. Kan er zo mee aan de slag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 Mooi gemaakt TC, heb de file op de server geplaatst: http://preppers.nl/misc/prep-voorraad-leeg.xls Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 23 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 dankjewel @Dr.Prepper! fijn om te horen Ghost!, ik hoop dat je er wat aan hebt en ik waarschuw alvast... de uitkomst van de berekening viel mij vies tegen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 Kijk hier heb ik wat aan thanks Is dit per persoon, of kun je dit ook aanpassen naar een gezin van 5? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 Goed gedaan, fijn hoor! Dank Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ger52 Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 He's making a list, And checking it twice; Gonna find out Who's naughty and nice. Santa Claus is coming to town Bedankt voor de mooie lijst Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast atarifreak Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 @ The_Communicator Het ziet er goed uit. Bedankt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 Ik wilde er zelf nog eentje gaan maken... Hoeft dus nu niet meer! Dank! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 23 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 graag gedaan hoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 Hey TC handige tool bedankt;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amero Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 Wowie! Cooool! Thnx for sharing. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
WannabePrepper Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 Dat ziet er netjes uit. Ik ga eens even stoeien met cijfertjes. Bedankt voor de tool! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pascal Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 Bedankt,net wat ik zocht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 Bedankt mooie lijst TC ga ik zeker gebruik van maken. Kan ik alles over gaan typen van mijn geschreven lijst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 23 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 ik ben ook wel razend benieuwd naar de resultaten!, valt het tegen, valt het mee ... hoe ver kom je momenteel met je voorraad.. enneh, vergeet niet om het topic te beoordelen he Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 Ik ben hier heel blij mee! Was zelf te lui om een goede Excel op te zetten! Thanx! Beter goed gejat dan slecht verzonnen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bob de prepper Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 heel handig, thanx! bob Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 Hiervoor heb ik een excel bestand vertaald en door-ontwikkeld die ik gevonden heb op internet. Nou! .. als dat niet handig is! Dank Communicator, ik ga het bekijken en inscheren! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 tnx erg helpzaam Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Secret Prepper Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 Dat is nou handig, ga het zeker gebruiken, thanks! En: remember to always make a back-up! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cardhu Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 Fantastisch gedaan. Ga er snel mee aan de slag Dank je! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amero Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 Ik heb wat aanvullingen gemaakt en het schema bijna helemaal ingevuld. Ik heb dus duidelijk te weinig voorraad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 23 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 valt tegen he! :s nadat ik alles in mijn nieuwe stelling had staan en het excel bestand had ingevult, stond ik ook voor een verrassing. ik denk dat ik het op rantsoen 10 a 12 weken uithoudt. volgnde week weer een flinke run doen met mijn nieuw verworven boodschappenlijst Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 Ga mijn lijst invullen ben benieuwd:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.