Communicator Geplaatst: 27 september 2012 Delen Geplaatst: 27 september 2012 (Alternatieve methode: http://preppers.nl/media/SHTF-FM-Podcast-01.mp3) Onderwerpen: Introductie Radio & TV interview van Dick Berts Project X – Haren (Chaos situatie) Prep Recept van de week. Oproep voor telefonische Interview Met gepaste trots mag ik jullie de allereerste podcast presenteren! Met snelle medewerking van de admins! Het is de eerste versie, net tien minuten lang. Maar ik hoop met jullie hulp, hier een succesvolle serie van te maken! Ik ben benieuwd naar jullie reacties! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 27 september 2012 Delen Geplaatst: 27 september 2012 Nog licht ondermaats, overduidelijk vanwege een gebrek aan ervaring. Maar over een paar weken is dat voorbij. Lullig commentaar he? FORGET IT. Ik leg je langs de meetlat van radio I. Dit is dus een super compliment!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 27 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2012 Thanks Dick ik weet waar ik op moet letten, alleen dat is in de praktijk moeilijker dan men denkt Dit is ook een try-out. zo heb ik het ook voorgesteld aan de admins. Al doende leert men he Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 27 september 2012 Delen Geplaatst: 27 september 2012 Goed Man! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 27 september 2012 Delen Geplaatst: 27 september 2012 Nee, je moet juist nergens op letten!!! Gewoon spontaan het eruit flappen. Dat is het enige dat eraan mankeert. Lost vanzelf op en dan kun je zo professioneel door naar Hilversum als je wilt. Eigenlijk had ik ook gewoon op moeten schrijven Razend goed man! Wat ik schrijf is daar eigenlijk zelfs de overtreffende trap van.... De heren beheerders van deze site hebben weer eens mazzel. Daar lijken ze wel voor geboren te zijn... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 27 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2012 uit flappen. dat zeer zeker... maar de uuh's mogen wel wat minder. Ik heb dit nu ook in 1 take opgenomen. Daarna in stukjes gesplitst en de sounds toegevoegd Maar ik kan je wel vertellen dat ik LIVE uitzenden makkelijker vind. Dat houd de spontaniteit er meer in Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinaka Geplaatst: 27 september 2012 Delen Geplaatst: 27 september 2012 Echt zalig. Ik ben fan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 27 september 2012 Delen Geplaatst: 27 september 2012 TC geweldig! Leuk gedaan,ik doe het je echt niet na! Ik denk inderdaad ook dat als je het live doet, dat het veel spontaner gaat. maar nog maals echt super! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 27 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2012 thanxxx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 27 september 2012 Delen Geplaatst: 27 september 2012 Vind het een geweldig initiatief TC. Iets roepen en ook uitvoeren, respect! Zat een paar keer met een grote glimlach te luisteren. Het is een ontzettend leerzame en leuke manier om mensen te informeren en te vermaken. Hopelijk ga je veel berichten ontvangen in je inbox en dat het gaat leven hier op Preppers. Ben zo trots dat jij en andere gebruikers de community in de lift houden en met mooie dingen komen. Dit was ook altijd de insteek maar dat het ook gebeurd mogen we met ze allen ontzettend trots op zijn. Preppen is dan een serieuze zaak en dit soort zaken maakt het zoveel luchtiger dat we preppen met een lach. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 27 september 2012 Delen Geplaatst: 27 september 2012 Geweldig! Ga zo door en als je telefonisch interview wenst.....stuur maar PM. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
niki Geplaatst: 27 september 2012 Delen Geplaatst: 27 september 2012 geweldig!! Ik heb echt geboeid zitten luisteren. Hoop dat nog veel volgt, kan niet wachten! leuk nummer op het eind! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinaka Geplaatst: 27 september 2012 Delen Geplaatst: 27 september 2012 TC ik heb deze podcast nu 3 x beluistert. Dit is goed ! Geloof me. Amerikaanse podcast zoals BTR komen zelfs niet in jouw schaduw betreffende professionaliteit. Nee ik slijm niet, ik hoor en concludeer. Ik hoop dat jij het zo leuk vind om het te doen als ik om het te beluisteren. Ps: Ze zouden de persoon die ooit dit idee heeft naar voren gebracht een standbeeld moeten geven hahaha ( Grapje) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast oliestel Geplaatst: 27 september 2012 Delen Geplaatst: 27 september 2012 ERG LEUK!! je hebt ook een prettige radio stem Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 27 september 2012 Delen Geplaatst: 27 september 2012 Erg goed T.C. kan het ook op Youtube gezet worden? Kan ik het doorsturen Wat vind je van de intro melody van de oude piraten zenders? Heb ontdekt dat de Thunderbirds niet meer bekend zijn bij de jongeren Zelf vond ik het altijd prachtig als kind stond ik dan ook in mijn horloge te praten net zoals Brains:) Men dacht wel eens dat ik gek was:p Maar wat vind je van deze tune? Vind het wat meer tijdloos en leeftijd-loos en toch wel associaties (het onbewust verbinden van de ene gedachte met de andere) oproep met vrije radio uitzendigen. Je kunt er dan tussendoor praten net zoals in de oude radio tijd Maar ach dat is misschien wel omdat ik het erg mooi vond en toch anders dan de gewone media, toch meer piraat achtig:cool: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 27 september 2012 Delen Geplaatst: 27 september 2012 Dat wordt elke week luisteren ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 27 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2012 Zo trots als de admins zijn op de input van de users, zo trots ben ik nu door al jullie lovende reacties!!!! Dit motief om nog beter mijn best te doen! Op youtube moet kunnen. Wellicht en idee voor de admins om dit te doen? Onder en gerichte pseudoniem...? @Keyser Suze: we zullen binnenkort even contact hebben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wild Rover Geplaatst: 27 september 2012 Delen Geplaatst: 27 september 2012 HiCommunicator, Ik zie geen link of werkt dit niet vanaf Ipads? Gr, Rover Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 27 september 2012 Delen Geplaatst: 27 september 2012 Ook hier geen link op de Ipad... Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 27 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2012 ohwja ... apple en flash = no go ... Ik weet niet of de admins hier eventueel een passende oplossing voor kunnen verzinnen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 27 september 2012 Delen Geplaatst: 27 september 2012 Arme appels, hier is de link dat jullie I....'s het ook snappen.... http://preppers.nl/media/SHTF-FM-Podcast-01.mp3 Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 27 september 2012 Delen Geplaatst: 27 september 2012 was erg leuk, leek een beetje onwennig, maar zoals dick berts al zei, dat is snel afgelopen. ik geef het een dikke 10 en kijk uit naar de volgende uitzending. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 27 september 2012 Delen Geplaatst: 27 september 2012 Cool! Netjes gemaakt. Vooral begin en eind (geluid/muziek) vond ik erg leuk bedacht! Prettige stem om naar te luisteren. GA ZO DOOR! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 27 september 2012 Delen Geplaatst: 27 september 2012 Inmiddels ook geluisterd, erg leuk, en er komt een pm aan voor een bijdrage. Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 27 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2012 Het einde is 'A Prepper Song' die je kunt vinden via youtube. Ik heb hier enkel het intro van dit nummer wat ... euh .. verlengt zodat het goed uit kwam met de rest Crea bea style Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.