NationalGeographicChannel Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 Beste Preppers, Vanwege onze uitzendingen van 'Doomsday Preppers' op National Geographic Channel (iedere dinsdag 22.00) zijn we twee weken geleden gestart op Facebook met een wedstrijd waarin we bug out bags weggeven ter waarde van 100 euro. Het idee is iedere week een 'Top 5' in te vullen. De vragen zijn misschien niet helemaal serieus, de bug out bag is dat zeker wel. Voor de invulling van dit pakket hebben we goed op dit forum (en andere prepper-fora) gelezen welke items er in een dergelijk pakket moeten zitten! De app is te spelen op onze Facebookpagina http://www.facebook.com/natgeonl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 En wat zit er precies in het pakket? Kan dat zo gauw niet terugvinden op de link. Leuke actie! Alleen jammer dat het op Facebook is want dan weten al je friends meteen dat je een prepper met een BoB bent Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 Inderdaad, Facebook is wel jammer. En daarbij, een goede BOB voor 100 euro? Dat is dan alleen de tas neem ik aan? Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NationalGeographicChannel Geplaatst: 18 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2012 In de survivalkit zitten onder andere: - een voedselpakket - gereedschapskit (met duct tape, zakmessen, ed) - zelfopblaasbaar matras - luchtbed En een Nat Geo-gasmasker. Het is voornamelijk bedoeld als start-up van de bug out bag en mensen laten kennismaken met het idee. Mochten jullie nog tips hebben, dan horen we dat natuurlijk graag, ook voor de toekomst! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 TOP actie en leuke reclame Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freddy Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 Leuk idee! Ben benieuwd naar de BoB Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 In de survivalkit zitten onder andere: - een voedselpakket - gereedschapskit (met duct tape, zakmessen, ed) - zelfopblaasbaar matras - luchtbed En een Nat Geo-gasmasker. Het is voornamelijk bedoeld als start-up van de bug out bag en mensen laten kennismaken met het idee. Mochten jullie nog tips hebben, dan horen we dat natuurlijk graag, ook voor de toekomst! een luchtbed en een zelfopblaasbare matras?? dat is gewoon ruimte verspilling, volgens mij kan je beter een luchtbed gebruiken en de zelfopblaasbare matras vervangen met iets wat veel beter in een BOB past, zoals waterzuiverings tabletten, waterfilter, esbit cooker en een pannetje om in te koken, een vuurstarter en toiletpapier. dat zijn allemaal dingen die je in een BOB kan stoppen in plaats van een zelfopblaasbare matras. maar desondanks is het wel een leuk idee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freddy Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 Dat gasmasker, doet die het ook echt? Of is het meer een decoratief item? Mist nog wel in mijn verzameling Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 Dat gasmasker, doet die het ook echt? Of is het meer een decoratief item? Mist nog wel in mijn verzameling mocht je interesse hebben dan heb ik wel een adresje hebben. ik heb de mijne bij een dumpshop gehaald en het is nieuw en nooit gebruikt en met filter erbij. koste maar 45 euro geloof ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 Leuke actie GEO en bedankt voor de tip, maar doe het zelf ook liever niet via facebook... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 Mooi als niemand meedoet ben ik zeker van de bob:p leuke vraag trouwens deze week: noem 5 beroemdheden/bekenheden waar je mee zou willen overleven best leuk om even over na te denken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harkonen Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 Les Strout, Dave Canterbury, Chuck Norris, Jamie Oliver en last but not least...Adriana Lima Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 Bear Grylls, Ray Mears, Angelina Jolie, Marilyn Manson, Christian Bale... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 dick berts, bear grylls, ray mears, kristen stewart en mark rutte. mijn keuze uitleg, dick berts, begrijpelijk. hij is gewoon een nederlandse prepper beroemdheid. zijn prep skill zijn gewoon uitmuntend en een zekere team aanwinst. bear grylls en ray mears, experts in het survivallen en het leven van het land. kristen stewart, tja het oog wil ook wat en als ik in een shtf situatie kom dan wil ik ook iets leuks eraan hebben. mark rutte... nu zullen de meeste denken waarom die vent, je hebt er niets aan. nou heel simpel, iemand moet de schuld dragen voor de shtf waar we in zijn gekomen. de kans is groot dat hij mede verantwoordelijk is. Dus als er ooit een moment komt dat iemand zich voor de groep moet opofferen ... 3 maal raden wie ik dan als vrijwilliger aanwijs hehehehe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 Dank je wel prepper053. Wel een enorme aanslag op je voedselvoorraad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 Dank je wel prepper053. Wel een enorme aanslag op je voedselvoorraad. nee hoor, ik heb ook wel een maatje meer, maar ik noem dat altijd mijn nood rantsoen hahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 Inderdaad, leuke actie voor kijkers die zo gestimuleerd worden om te gaan preppen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 Ehm... Mischien ligt het aan mij maar ik vertrouw het niet... Stel je wint het, dan willen ze het opsturen naar je huisadres. Weten ze gelijk waar je woont. Leuke actie daar niet om. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 18 september 2012 Delen Geplaatst: 18 september 2012 Ehm... Mischien ligt het aan mij maar ik vertrouw het niet... Stel je wint het, dan willen ze het opsturen naar je huisadres. Weten ze gelijk waar je woont. Leuke actie daar niet om. Ja griezelig hè, dat Nat Geo weet waar je woont....mooi zo, maak ik meer kans op de goodie bag! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 Ja griezelig hè, dat Nat Geo weet waar je woont....mooi zo, maak ik meer kans op de goodie bag! Je weet dat alle winnaars met naam & adres op tv/internet bekend gemaakt worden hè? Inclusief routekaart naar je voorraadkast en diepte-interview die zo gemonteerd wordt dat je binnen enkele dagen opgenomen wordt in een psychiatrisch ziekenhuis. Of valt het wel mee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Advivo Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 Preppers en Facebook ?!? Lol.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
preppzh Geplaatst: 19 september 2012 Delen Geplaatst: 19 september 2012 Wat doet iedereen hier paniekerig? Je liked National Geographic Channel en niet de serie Doomsday Preppers zelf, dus niemand weet dat je doomsday preppers een leuke serie vindt. Je zou natuurlijk ook een account speciaal voor deze actie aan kunnen maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 20 september 2012 Delen Geplaatst: 20 september 2012 [admin] offtopic posts verwijderd, discussie op het moment zelf is prima, maar hoeft verder niet bewaard. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.