Mr. Gold Geplaatst: 11 februari 2015 Delen Geplaatst: 11 februari 2015 http://www.radio1.nl/ditisdedag Vanavond (woensdag 11 februari) rond 18:10 onze eigen @Simurgh in de radio uitzending m.b.t. het overstroming gevaar wat Nederland loopt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 11 februari 2015 Delen Geplaatst: 11 februari 2015 Leuk & goed, beetje wakkerschudden kunnen de Nederlanders wel gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 11 februari 2015 Delen Geplaatst: 11 februari 2015 Ha leuk...meer en meer naar de buitenwereld treden en mensen wakker maken...perfect!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 11 februari 2015 Delen Geplaatst: 11 februari 2015 Hoe kunnen de vlamingen dat ontvangen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 11 februari 2015 Delen Geplaatst: 11 februari 2015 Nederland.fm kun je het op streamen. @Geert 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 11 februari 2015 Delen Geplaatst: 11 februari 2015 Hoe kunnen de vlamingen dat ontvangen? http://www.radio1.nl/ Linksboven is een meeluisterknop. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 11 februari 2015 Delen Geplaatst: 11 februari 2015 chips ... gemist. Kunnen we morgen vast wel ergens terugluisteren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 11 februari 2015 Delen Geplaatst: 11 februari 2015 chips ... gemist. Kunnen we morgen vast wel ergens terugluisteren. Ik weet niet in welke tijdzone jij zit, maar hier moet het nog woensdagavond 18.10 worden hoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 11 februari 2015 Delen Geplaatst: 11 februari 2015 Ik weet niet in welke tijdzone jij zit, maar hier moet het nog woensdagavond 18.10 worden hoor Ruimte en tijd zijn relatief. PS ik las 12.50 maar toen werd het bericht geplaatst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 11 februari 2015 Delen Geplaatst: 11 februari 2015 Deze middag lukte mij dat zonder problemen . Nu weer niet . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 11 februari 2015 Delen Geplaatst: 11 februari 2015 Damnit ik mis het weer net hoor. Wacht op een linkie om terug te luisteren.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 11 februari 2015 Delen Geplaatst: 11 februari 2015 Uitzending gemist http://www.radio1.nl/item/267567-Is%20het%20tijd%20voor%20'doomsday%20prepping'%20in%20de%20polder?.html Met Dick Berts erbij;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 11 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2015 Yeah @Dick Mooi om te horen dat het Rode Kruis mensen probeert wakker te maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 11 februari 2015 Delen Geplaatst: 11 februari 2015 En niet genoemd maar ook wel handig een bijl op zolder om het dak open te breken en dan een oranje zeil om hulp te roepen met tekst erop SOS En iets om piraten in rubber bootjes lek te prikken ( de bootjes) Kookgelegenheid op zolder bewaren en flessen water en kacheltjes maar dat zei Dick ook al. Lampen olielampen en oliekachels dan hoef je maar een soort brandstof te hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 11 februari 2015 Delen Geplaatst: 11 februari 2015 Alleen jammer dat ze verkeerde link bij het artikel hebben geplaatst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 12 februari 2015 Delen Geplaatst: 12 februari 2015 Ik vond het een beetje kort en veel knip en plakwerk met wat hoofdpunten, maar weinig echte uitleg. Jammer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.