Johnny BravoNL Geplaatst: 6 februari 2015 Delen Geplaatst: 6 februari 2015 Prepper heaven? Pfff... Als ik mijn fantasie laat gaan... Geweldig dit! http://www.kitsault.com 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 6 februari 2015 Delen Geplaatst: 6 februari 2015 Inderdaad al eens gezien, wat zou dat prachtig zijn zeg! Kun je met een paar preppers daar een eigen community opbouwen. Zelf gemaakte spullen op de markt en noem het maar op, heerlijk. en geen rare blikken als je met een mes op je heup rondloopt. EDIT: PostNL en DHL zouden een hekel aan ons krijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 6 februari 2015 Delen Geplaatst: 6 februari 2015 Prepper heaven? Pfff... Als ik mijn fantasie laat gaan... Geweldig dit! Jaaaa, geweldige plek ook om #thewalkingdeadje te spelen!! Ik "MINE" de bank Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3parator Geplaatst: 6 februari 2015 Delen Geplaatst: 6 februari 2015 Wie gelooft dit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 6 februari 2015 Delen Geplaatst: 6 februari 2015 Jaaaa, geweldige plek ook om #thewalkingdeadje te spelen!! Ik "MINE" de bank Ik claim Daryl! Muhahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 6 februari 2015 Delen Geplaatst: 6 februari 2015 Gaaf! Kan een hoop gedaan worden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 7 februari 2015 Delen Geplaatst: 7 februari 2015 Prepper heaven? Pfff... Als ik mijn fantasie laat gaan... Geweldig dit! Dat is inderdaad wel gaaf. En dat na 30 jaar leegstand! Wat ook een land, he. Jammer dat het zover weg is. Ik stel voor, mochten daar naar toe trekken, de bank direct af te fikken. Sorry @Dr.Prepper, maar daar gaan we niet intrappen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 7 februari 2015 Delen Geplaatst: 7 februari 2015 Ja dat is wel gaaf. Inderdaad jammer dat het zover weg is en wat ik begrijp wil hij er artsen, wetenschappers en kunstenaars laten wonen. Maar idd lekker om over te dromen!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dubbel0 Geplaatst: 7 februari 2015 Delen Geplaatst: 7 februari 2015 in oostduitsland is ook leegstand. maar ik kan nog geen bestaansrecht bedenken. de mensen trekken er niet voor niks weg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jorisb Geplaatst: 7 februari 2015 Delen Geplaatst: 7 februari 2015 Zo'n afgelegen dorpje zou ideaal zijn. Als we zoiets in de regio duidsland-denemarken kunnen vinden hebben we een mooie BOL voor een grote groep! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 7 februari 2015 Delen Geplaatst: 7 februari 2015 Dat is jammer dat diþ niet te vinden is in Nederland of vlaanderen. Maar ja die zijn ook maar anderhalve dobbelsteen groot . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hayauchi Geplaatst: 7 februari 2015 Delen Geplaatst: 7 februari 2015 , een ander voorbeeld van 'huizenvondst'. deze man vond bij toeval uit dat tussen al het onroerend goed dat hij (blijkbaar ongezien) had aangekocht: tientallen bospercelen van enkele honderden dollars per stuk, óók nog een huis aanwezig was! huis stond niet als zodanig in de papieren een extraatje, zou je denken ... context is alles maar dit is geen prepper heaven, dit is een prepper hell ... heb ik het zo een beetje begrijpelijk uitgelegd? @netuyas? anders hoor ik het wel ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 7 februari 2015 Delen Geplaatst: 7 februari 2015 @hayauchi zou je even willen vertellen waar de video over gaat? Linkdumpen is niet toegestaan! Update, Ja hayauchi, maar dit doe je dus niet voor mij, maar voor je medeforumleden. Die nu op basis van jouw korte uitleg kunnen bepalen of het wel of niet zinvol is om te klikken op een youtube link. . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.