Eyeworks Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Beste lezer, Voor een nieuw televisieprogramma van Eyeworks zoeken wij gezinnen met kinderen die het leuk vinden om voor vijf dagen van eetgewoontes te ruilen met een ander gezin. Wij zijn met name op zoek naar gezinnen die bewuste keuzes maken, bijvoorbeeld wanneer het gaat om budget (consuminderen) of duurzaamheid. Hiermee hopen wij andere gezinnen en kijkers te enthousiasmeren. Ken jij zo'n gezin, of ben je zelf geïnteresseerd? Of wil je meer informatie over het programma? Stuur dan een mail naar jasmijn.kuipers@eyeworks.tv. Wij horen graag van je! Met vriendelijke groet, Jasmijn Kuipers Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 First things first: Wat schuift dat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 First things first: Wat schuift dat? Waarschijnlijk eeuwige dankbaarheid. Waarbij "eeuwig" betekent "tot we hebben wat we willen". Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Ik heb toestemming geven aan Jasmijn en haar uitgebreid gesproken. @Johnny BravoNL is dit niks voor jullie, jullie eten toch elke avond uit die MRI blikken ;-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Ik heb geen kinderen allee toch niet meer thuis . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Ik heb toestemming geven aan Jasmijn en haar uitgebreid gesproken. @Johnny BravoNL is dit niks voor jullie, jullie eten toch elke avond uit die MRI blikken ;-) haha staat daar ineens een hele berg MRI's voor een doodnormaal gezin..... uhh hoe eten we dit? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 @Eyeworks het lijkt me een heel goed idee om mensen bewuster te maken met wat ze eten. Zelf eten we geen hele andere dingen als de gemiddelde Nederlander maar hebben we juist wel een hele andere manier van het voedsel bereiden waardoor de smaakbeleving toch weer totaal anders kan zijn. (zo hebben we ook helemaal geen huishoudelijke elektrische apparaten in huis) Zou dan ook graag willen zien dat er ook aandacht aan de verschillende manieren van koken besteed zouden worden zoals bijvoorbeeld de hooikist, de snelkookpan of alternatieve verwarmingsbronnen (bijvoorbeeld op mest, hout of ander organisch materiaal) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Geen kinderen maar zorg wel dat de hond duurzaam eet. Haantjes die niet geschikt zijn als legkip en daardoor als overschot kuikens gedood worden zijn uitermate goede snacks Foto er van plaats ik niet want niet iedereen kan daar tegen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Wij besteden genoeg zorg aan de drie P's - pasta pizza patat maar vanwege de opsec ga ik natuurlijk niet met mijn toet op teevee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Prepper verruild zijn blikvoer voor verse hollandse pot van boerderij. Hahahaha. Blikvoer komt me zo de strot uit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Prepper verruild zijn blikvoer voor verse hollandse pot van boerderij. Hahahaha. Blikvoer komt me zo de strot uit. Of je treft zo'n gezin wat dagelijks bij 'restaurant' "de Gouden Bogen" zijn maal consumeert... Nee dank je Ik pas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 haha staat daar ineens een hele berg MRI's voor een doodnormaal gezin..... uhh hoe eten we dit? > "Schat, heb jij nog een zakje koffie in je MRE?" - "Ja, ruilen voor jouw Toostie Rolls?" > "Die hebben de kinderen al gejat" Haha, of alleen die BP-5! Serieus, die aflevering zou ik willen zien! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 22 januari 2015 Delen Geplaatst: 22 januari 2015 Modbreak: Draadje opgeschoond! Medeforumleden, Dit is een door de forumeigenaren goedgekeurde post waarin een oproep wordt geplaats. Dit is niet de koffiekamer, eventuele bezwaren graag via PM aan de forumeigenaren! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 22 januari 2015 Delen Geplaatst: 22 januari 2015 Beste lezer, Voor een nieuw televisieprogramma van Eyeworks zoeken wij gezinnen met kinderen die het leuk vinden om voor vijf dagen van eetgewoontes te ruilen met een ander gezin. Wij horen graag van je! Met vriendelijke groet, Jasmijn Kuipers Van BNN naar Eyeworks. Onbegrijpelijk. Bart draait zich om in zijn graf. Succes met je programma. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tothemax Geplaatst: 22 januari 2015 Delen Geplaatst: 22 januari 2015 Nogmaals @Eyeworks Ik bied me aan tegen een kleine vergoeding. 50.000 in cash. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flow Geplaatst: 23 januari 2015 Delen Geplaatst: 23 januari 2015 Dankje voor de tip @Keyser Suze Bij deze: Wou net zeggen KS, maar goed watvoor programma's heeft @Eyeworks ons tot nu toe gebracht? http://nl.wikipedia.org/wiki/Eyeworks Troep dus! Modbreak: Taalgebruik! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 23 januari 2015 Delen Geplaatst: 23 januari 2015 Dankje voor de tip @Keyser Suze Bij deze: Wou net zeggen KS, maar goed watvoor programma's heeft @Eyeworks ons tot nu toe gebracht? http://nl.wikipedia.org/wiki/Eyeworks Troep dus! Modbreak Taalgebruik!.... Het zegt ook veel over de kijkers ..... dus onze NL-se bevolking. Dat vind ik pas gênant. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 23 januari 2015 Delen Geplaatst: 23 januari 2015 Modbreak: Nogmaals opgeschoond. PM verzonden. Dit is geen koffiekamer of stoom afblazen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 23 januari 2015 Delen Geplaatst: 23 januari 2015 Ik zal het topic sluiten. Jasmijn contacteerde ons vandaag met de mededeling dat het programma niet door gaat. Zal ongetwijfeld wel komen doordat jullie niet zo enthousiast waren ;-) 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten