Dreutel Geplaatst: 13 maart 2015 Delen Geplaatst: 13 maart 2015 Wat is eigenlijk Cross Draw? Je mes gekruist trekken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 13 maart 2015 Delen Geplaatst: 13 maart 2015 Wederom heel mooi. Misschien iets voor @bjo1998 ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 13 maart 2015 Delen Geplaatst: 13 maart 2015 Wederom heel mooi. Misschien iets voor @bjo1998 ? ik weet het wel te waarderen maar niet echt mijn stijl. zelf ben ik opzoek naar een kydex sheath Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 13 maart 2015 Delen Geplaatst: 13 maart 2015 Ja mooi! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 13 maart 2015 Delen Geplaatst: 13 maart 2015 Mooi @Icewind Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jorisb Geplaatst: 14 maart 2015 Delen Geplaatst: 14 maart 2015 Mooi gemaakt! Ben ook wel benieuwd wat cross draw eigenlijk is. Misschien dat je het mes met de snede naar voren draagt? Voor rechtshandige mensen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 14 maart 2015 Delen Geplaatst: 14 maart 2015 @Icewind, Als je deze kunsten met kydex zou laten zien had je er een nieuwe klant bij. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 14 maart 2015 Delen Geplaatst: 14 maart 2015 @Icewind, Als je deze kunsten met kydex zou laten zien had je er een nieuwe klant bij. Greener 2 nieuwe klanten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 20 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2015 Een buscraft style sheath voor de Fällkniven F1. Gemaakt van 3,5 mil. plantaardig gelooid tuigleer. Gekleurd in Spanish brown. Deze sheath kan zowel horizontaal als verticaal gedragen worden. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 20 maart 2015 Delen Geplaatst: 20 maart 2015 Ik vind hem mooi gelukt, kudo's! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 20 maart 2015 Delen Geplaatst: 20 maart 2015 Zeer mooi. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 20 maart 2015 Delen Geplaatst: 20 maart 2015 @Icewind Erg mooi maar is die firesteel wel praktisch geplaatst? Je blijft dan volgens mij overal achter haken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 20 maart 2015 Delen Geplaatst: 20 maart 2015 @Icewind Erg mooi maar is die firesteel wel praktisch geplaatst? Je blijft dan volgens mij overal achter haken? Dat moeten we maar eens testen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 20 maart 2015 Delen Geplaatst: 20 maart 2015 Dat moeten we maar eens testen. Komt goed uit.....ik heb nog 3x F1's die wel een mooie leren schede kunnen gebruiken..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chrisprep Geplaatst: 20 maart 2015 Delen Geplaatst: 20 maart 2015 prachtig gemaakt, je ziet direct dat dit vakwerk is, enkel de plaats van de firesteel vind ik ook niet zo ideaal op het eerste gezicht, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 20 maart 2015 Delen Geplaatst: 20 maart 2015 Komt goed uit.....ik heb nog 3x F1's die wel een mooie leren schede kunnen gebruiken..... Nou @Icewind , hier heb je een reviewer voor je super mooie producten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kwakster Geplaatst: 20 maart 2015 Delen Geplaatst: 20 maart 2015 @Icewind Misschien ook even op het Messenforum zetten, daar zitten ook wel wat mensen die e.e.a kunnen waarderen, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 20 maart 2015 Delen Geplaatst: 20 maart 2015 Weeral mooi vakmanschap . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 20 maart 2015 Delen Geplaatst: 20 maart 2015 @Icewind Misschien ook even op het Messenforum zetten, daar zitten ook wel wat mensen die e.e.a kunnen waarderen, @Icewind ik zou zeker http://www.messenforum.nl ook eens proberen, zoals @kwakster aangeeft. Die gasten, eten/slapen/leven/ademen messen.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 20 maart 2015 Delen Geplaatst: 20 maart 2015 @Icewind: Weer een stukje vakmanschap! (we zijn inmiddels niet anders van je gewend. ) Het mooie bij deze vind ik dat je hem ook horizontaal kunt dragen, want dat is mijn favoriete manier. Niemand die ziet wat je bij je hebt en ik kan ermee klauteren, gaan zitten, etc, zonder dat zo'n ding in m'n zij prikt. Alleen als ik m'n grote rugzak draag, moet ik een andere locatie zoeken dan horizontaal achterop de rug. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 20 maart 2015 Delen Geplaatst: 20 maart 2015 Mooi gemaakt. Vind de kleur echt heel mooi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jorisb Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 Ziet er weer erg mooi uit, ik blijf me verbazen over de schedes die je maakt. De plaats van de firesteel vind ik eigenlijk wel orgineel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 Heel gaaf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lothar Geplaatst: 24 maart 2015 Delen Geplaatst: 24 maart 2015 Super mooi gedaan! Heb je al de mogelijkheid gehad om hem testen? Korte review over je eigen werk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 28 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2015 Deze bushcraft sheath voor een Fällkniven F1 is gemaakt uit 3,5 mil plantaardig gelooid tuigleer gekleurd in zwart. Hij heeft een firesteel loop en zowel het harnas als alleen de riemlus zijn afneembaar. Deze sheath kan horizontaal en verticaal bevestigd worden.Ik zal eerdaags een kleine tutorial plaatsen over hoe ik eea. doe. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.