Scratch Geplaatst: 5 oktober 2014 Delen Geplaatst: 5 oktober 2014 Hoi allen, Ik heb van mijn broer een water jerrycan gekregen, hij had een hele partij op de kop getikt voor weinig. En zeg nu zelf, water kun je nooit genoeg op voorraad hebben Alleen nu vertelde hij mij dat de verkoper de jerrycan's bewaarde met de dop er af !? De mijne is best vuil van binnen... Hoe schoon te maken !? Ik heb hem al om gespoeld en vol met een scheut derft weg gezet. Is spoelen nu genoeg, of... [ATTACH=CONFIG]13526[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Skirra Geplaatst: 5 oktober 2014 Delen Geplaatst: 5 oktober 2014 Ik denk dat je dat het beste met dunne bleek en water kan doen? @vheeswijk weet dat wel gok ik zo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 5 oktober 2014 Delen Geplaatst: 5 oktober 2014 @Scratch je kan ook gewone soda gebruiken (biotex geloof ik) als ik me niet vergis en heb je er evt nog wat over? ik wil er best een stuk of 6 overnemen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Scratch Geplaatst: 5 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2014 O, geen idee of hij over heeft, volgens mij had hij er al 10, maar dat was niet genoeg schijnbaar Ik gebruik ze voor onderweg in mijn Land Rovers (koffie/thee/soep/wassen/tandenpoetsen/radiator auto) Thuis heb ik een container van 1m3, maar ook stromend water Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcov Geplaatst: 5 oktober 2014 Delen Geplaatst: 5 oktober 2014 Ik gebruik er altijd watertank reiniger voor. HG heeft het in het sortiment. Je kunt ook bij een camping/caravanzaak kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 5 oktober 2014 Delen Geplaatst: 5 oktober 2014 Ik gebruik er altijd watertank reiniger voor. HG heeft het in het sortiment. Je kunt ook bij een camping/caravanzaak kijken. Het speciale aan 'speciale productjes' is meestal de prijs. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 5 oktober 2014 Delen Geplaatst: 5 oktober 2014 Het speciale aan 'speciale productjes' is meestal de prijs. Je moet een reputatie toekennen aan andere gebruikers voordat je dat opnieuw kunt doen aan lewieke. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 5 oktober 2014 Delen Geplaatst: 5 oktober 2014 Al spoel ik nog geen enkel met dreft omdat het schuim er moeilijk uit tekrijgen is . Ik onvet ze wel eens met azijn . Spoel ze ook wel eens na met verdund bleekwater ( dunne bleek ) . Ook heb ik tankreineger maar dit heb ik nog niet gebruikt . Citroën sap is ook wat . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nazdrovje Geplaatst: 5 oktober 2014 Delen Geplaatst: 5 oktober 2014 Btw, betreft dit geen gejatte partij van het Rijk... Aangezien deze Jerrycans gewoon bij ons in gebruik zijn en naar mijn weten geen 'afkeurnorm' kennen tenzij ze stuk zijn of ernstig lekken,,, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 5 oktober 2014 Delen Geplaatst: 5 oktober 2014 Volgens mij is er van tijd tot tijd roulatie met die dingen. Zie veel kl86 en kl96 langekomen de laatste tijd. https://iframe.bva-auctions.com/auction/category/10920/633341 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Scratch Geplaatst: 5 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2014 €170,- voor 20 jerrycans + veilingkosten + BTW + ophalen = dure kannetjes zou niet meer dan €8,- a €10,- mogen kosten... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vheeswijk Geplaatst: 5 oktober 2014 Delen Geplaatst: 5 oktober 2014 Ik denk dat je dat het beste met dunne bleek en water kan doen? @vheeswijk weet dat wel gok ik zo. Gewoon vaatwasmiddel. Laten staan en dan goed spoelen tot het niet meer schuimt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 6 oktober 2014 Delen Geplaatst: 6 oktober 2014 Ik heb wel eens een paar van deze kannetjes aangeschaft. In sommigen had brandstof gezeten en ze kwamen niet van een particulier Ik koop voor hetzelfde geld wel nieuw en schoon alleen dan niet van het leger. Greener 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.