Mr. Gold Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Beste preppers, Ik weet het! Dit topic zal een hele mooie gaan worden en wie weet komt er toch iets moois uit. We zijn benaderd door het geweldige programma "Man bijt hond" Een programma die als geen ander veel waarde hecht van de "gewone mens" en mensen in hun waarde laat. Ik heb toegezegd om een oproepje op het forum te plaatsen en mochten er mensen geïnteresseerd zijn kunnen ze hier dat kenbaar maken of Kyra zelf even contacten (ze zal een account hier aanmaken) en vragen beantwoorden. Het Ebola virus verspreidt zich razendsnel. Jullie website heeft wegens de ongerustheid voor het virus een Ebola beschermingspakket beschikbaar gesteld. Wij van Man bijt hond vinden het erg interessant dat jullie hier mee bezig zijn. Nu is mijn vraag of ik misschien in contact kan komen met iemand die mij hier meer over kan vertellen. Of een prepper die zich voorbereid op Ebola en dit beschermingspakket heeft ingekocht. Ik ben vooral benieuwd naar zijn of haar ongerustheid en hoe dat pakket er precies uitziet. Ik hoor graag van u! Met vriendelijke groet, Kyra Dirksen Kyra.Dirksen@kro-ncrv.nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Je kan lullen wat je wilt, het is een programma wat zich daadwerkelijk bezig houd met "de mensch" en zijn bezigheden neutrale berichtgeving van wat een gekken zijn dit daar houd ik wel van Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Top programma, dat Man bijt Hond. Ben zelf niet geschikt voor deze aflevering, verder dan een plastic overal, handschoenen, ducttape en een FPP3 maskertje kom ik ook niet. Kijk wel erg uit naar het resultaat! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Ik ken het hele programma niet (geen kabel) maar ik zal eens kijken of ik iets kan vinden op uitzending gemist of zo. Als er iemand een linkje heeft naar een recente typische aflevering, graag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Ik ken het hele programma niet (geen kabel) maar ik zal eens kijken of ik iets kan vinden op uitzending gemist of zo. Als er iemand een linkje heeft naar een recente typische aflevering, graag. http://www.npo.nl/man-bijt-hond/POMS_S_NCRV_059865 U vraagt, wij draaien. @Mr. Gold, goede ontwikkeling! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 http://www.npo.nl/man-bijt-hond/POMS_S_NCRV_059865 U vraagt, wij draaien. @Mr. Gold, goede ontwikkeling! Heel fijn, dank. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Misschien is het wat, om in volle bescherming een supermarkt binnen te gaan, en dat Man bijt hond dat filmt, heb je gelijk de aandacht van de rest van Nederland....... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Misschien is het wat, om in volle bescherming een supermarkt binnen te gaan, en dat Man bijt hond dat filmt, heb je gelijk de aandacht van de rest van Nederland....... Ik voel dat dit iets is voor @Keyser Suze. Een vervolg op met een mondkapje in een overvolle metro te zitten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Inderdaad iemand die kennis van zake heeft en dat ook kan verwoorden. Ik weet wat ik moet weten maar of ik 't allemaal op commando kan oplepelen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Ik zeg: @DickBerts Dit is een uitgelezen kans om preppers in een ander daglicht te plaatsen, mits we een persoon op tv kunnen laten zien die dingen goed kan verwoorden. Dus geen Limburgse Leon, maar gewoon DICK. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Ik zeg: @DickBerts Dit is een uitgelezen kans om preppers in een ander daglicht te plaatsen, mits we een persoon op tv kunnen laten zien die dingen goed kan verwoorden. Dus geen Limburgse Leon, maar gewoon DICK. Arme Dick, is het weer hij die aan de bak moet Het zou inderdaad aardig wat maatschappelijke impact hebben als een huisarts in dit topic verschijnt, @Keyser Suze dus, maar ik verwacht dat hij zich daar niet aan zal wagen (zou ik ook niet doen). Ik denk dat enige OPSEC bewaren (dus blurren van gezicht) geen optie zal zijn bij Man bijt Hond. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Arme Dick, is het weer hij die aan de bak moet Het zou inderdaad aardig wat maatschappelijke impact hebben als een huisarts in dit topic verschijnt, @Keyser Suze dus, maar ik verwacht dat hij zich daar niet aan zal wagen (zou ik ook niet doen). Ik denk dat enige OPSEC bewaren (dus blurren van gezicht) geen optie zal zijn bij Man bijt Hond. Mee eens, maar Dick heeft het bewezen goed gedaan in NL in zeven overstromingen. Zonder als idioot te worden afgeschilderd heeft hij prima verwoord, wat eigenlijk iedere NL zou moeten weten. Je moet bij MBH toch goed uitkijken dat je niet als één of andere mafkees wordt neergezet. Maar je pakt hiermee wel hoge kijkcijfers, op BVN en in de herhaling. Arme Dick ja, maar ik ben nog weinig anderen tegengekomen die dit durven en\of zouden kunnen doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Arme Dick, is het weer hij die aan de bak moet Het zou inderdaad aardig wat maatschappelijke impact hebben als een huisarts in dit topic verschijnt, @Keyser Suze dus, maar ik verwacht dat hij zich daar niet aan zal wagen (zou ik ook niet doen). Ik denk dat enige OPSEC bewaren (dus blurren van gezicht) geen optie zal zijn bij Man bijt Hond. ja maar dan wel in silhouet en een voorraad helium ballonnen voor mijn kenmerkende diepe bromstem. https://www.youtube.com/watch?v=cU8ps6okoJ4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madeliefje Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Ik zeg: @DickBerts Dit is een uitgelezen kans om preppers in een ander daglicht te plaatsen, mits we een persoon op tv kunnen laten zien die dingen goed kan verwoorden. Dus geen Limburgse Leon, maar gewoon DICK. Hup Dick:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 vind wel dat @DickBerts dan een EBOLA pakket toegestuurd moet krijgen dan:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
UNSHEEP NL/BE Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 vind wel dat @DickBerts dan een EBOLA pakket toegestuurd moet krijgen dan:) Mee eens, verkapte reclame moet je goed neerzetten! Als hierdoor meer mensen gaan preppen is dat een zorg minder voor ons! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 vind wel dat @DickBerts dan een EBOLA pakket toegestuurd moet krijgen dan:) Juist dat vind ik nou ook!. Ik zou het wel durven maar ik zou het niet kunnen. Vandaar dat je mij ook nog nooit op een youtube filmpje gezien hebt. Kan nog komen, met m'n verbeterde uploadsnelheid kan het nu gemakkelijker. Maar ik moet het eerste filmpje van mezelf nog zien dat ik op internet durf te zetten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Als ik het betoog van Sybrand Buma in de algemene beschouwingen zo hoor, waarin hij pleit voor energie-onafhankelijkheid, voedsel-onafhankelijkheid en zelfvoorzienendheid van Nederland zou ik haast gaan denken.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Als ik het betoog van Sybrand Buma in de algemene beschouwingen zo hoor, waarin hij pleit voor energie-onafhankelijkheid, voedsel-onafhankelijkheid en zelfvoorzienendheid van Nederland zou ik haast gaan denken.... Het probleem van een politicus zit tussen het zeggen en doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Dat is zeker Finca. Maar dat er überhaupt over in de kamer gesproken is vind ik al heel wat... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Als ik het betoog van Sybrand Buma in de algemene beschouwingen zo hoor, waarin hij pleit voor energie-onafhankelijkheid, voedsel-onafhankelijkheid en zelfvoorzienendheid van Nederland zou ik haast gaan denken.... ... dat hij meer kernenergie wil ! Nou nee, bedankt Buma. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Man bijt hond vind ik 1 van de weinige leuke programma's. @Keyser Suze en @Johnny BravoNL als gay-stel in een bunker, met rubberen pakken? Geintje. Benieuwd wie het gaat worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Man bijt hond vind ik 1 van de weinige leuke programma's. @Keyser Suze en @Johnny BravoNL als gay-stel in een bunker, met rubberen pakken? Geintje. Benieuwd wie het gaat worden. Wat is hier het geintje? De bunker? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Man bijt hond vind ik 1 van de weinige leuke programma's. @Keyser Suze en @Johnny BravoNL als gay-stel in een bunker, met rubberen pakken? Geintje. Benieuwd wie het gaat worden. Wat is hier het geintje? De bunker? Nee. Dat hij Man bijt Hond 1 van de weinig leuke programma's vind. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Hand bijt mond zou ook een leuk programma zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.