Lion Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Een paar van jullie hadden dit al meegekregen, maar ik wil nu officieel bekend maken dat ik op 28 april mijn handtekening heb gezet onder een koopcontract. Een contract over de koop van een huis in Hongarije. Het huis ligt ongeveer 20 km ten zuiden van het Balatonmeer in een klein dorpje. Over 2 weken vertrek ik weer richting Hongarije en ga beginnen met schilderen en opknappen. Dit jaar ben ik al 2 x geweest een paar weken geweest, maar die tijd had ik nodig om alles te regelen, aanmelden energie, bankrekening en dit soort dingen. De bedoeling is dat ik snelstens alles op orde breng en dat ik vanaf volgend jaar of over 2 jaar het grootste deel in Hongarije doorbreng. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Hey! Gefeliciteerd! Â En je weet het draadje voor hulp nu te vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 4 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Hey! Gefeliciteerd! Â En je weet het draadje voor hulp nu te vinden. Â Dank je P8, maar je ziet binnenkort zelf wat ik allemaal moet doen:cool: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 @Lion  Van harte gefeliciteerd met je aankoop, erg leuk ! Heb je ook foto's ? Ben wel benieuwd hoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Gefeliciteerd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RImStone Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Gefeliciteerd! Benieuwd naar foto's en de vorderingen! Wat kost een huis daar ongeveer eigenlijk? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 4 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2014 @Lion Van harte gefeliciteerd met je aankoop, erg leuk ! Heb je ook foto's ? Ben wel benieuwd hoor   Dree, ik heb bakken foto's ik weet alleen niet hoe dat gaat, ben hier niet zo goed in. En trouwens, denk aan vorig jaar juli en aan Flow en Pieter dan weet je welk huis ik gekocht heb. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popeye Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Hallo @Lion, Gefeliciteerd met je huis en..... Â Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 4 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Gefeliciteerd! Benieuwd naar foto's en de vorderingen! Wat kost een huis daar ongeveer eigenlijk?  Ik heb het huis met schuur en kelder en waterput, boomgaard en ca. 1 ha grond uiteindelijk voor € 12.000,00 gekocht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Gefeliciteerd! Â Best betaalbaar nog daar, voor dat geld heb je in Nederland ongeveer 8 vierkante meter appartement 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 [ATTACH=CONFIG]10664[/ATTACH] Â Heel mooi! lijkt me een geweldig gevoel! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 4 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2014 [ATTACH=CONFIG]10664[/ATTACH] Â Heel mooi! lijkt me een geweldig gevoel! Â Â Is ook een geweldig gevoel en onwerkelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Dree, ik heb bakken foto's ik weet alleen niet hoe dat gaat, ben hier niet zo goed in. En trouwens, denk aan vorig jaar juli en aan Flow en Pieter dan weet je welk huis ik gekocht heb. Â Foto's op je computer zetten lukt wel? Â Hierboven in je tekstveld zie je een icoontje, 4e naast die lachebek. Â Insert image from computer kies je map Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Gefeliciteerd met jou aankoop . Een BOL in het buitenland een droom van menig prepper . Â Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nanna Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Wat geweldig, hartelijk gefeliciteerd met je aanwinst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Gefeliciteerd @Lion! Â Het wordt nog een hele Nederlandse prepper enclave daar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Wat geweldig! Gefeliciteerd, wat zal jij genieten na een dag timmeren en klussen aan je nieuwe huis als je 's avonds uitgeput maar voldaan een biertje open kan trekken, starend naar jouw bomen, jouw gras, jouw waterput. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 I envy you! Â Congratulations sir! Â CtM Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 4 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Wat geweldig! Gefeliciteerd, wat zal jij genieten na een dag timmeren en klussen aan je nieuwe huis als je 's avonds uitgeput maar voldaan een biertje open kan trekken, starend naar jouw bomen, jouw gras, jouw waterput. Â Ik ben niet zo van de biertjes (liever wijntje), maar genieten doe ik wel wanneer ik de hertjes en de wilde zwijnen op mijn land voorbij zie lopen richting het beekje voor de deur:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 4 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2014 tis een beetje lastig, op iedere foto staat wel iemand in de weg;) Het huis Boomgaard, maak ik later een bostuin van Van dit lapje grond (ca. 20 X 20 meter) voor het huis en tussen de schuren maak ik een moestuin de waterput 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Zo zeg! dat is mooi!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 4 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2014 he, het is me gelukt. Ik hoop dat het een beetje een idee geeft hoe het daar er uit ziet. Maar er moet nog een hoop gebeuren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 he, het is me gelukt. Ik hoop dat het een beetje een idee geeft hoe het daar er uit ziet. Maar er moet nog een hoop gebeuren. Â Ongelofelijk, dat voor 12000 euro, wat een mooi paradijsje! Â Zo te zien heb je naast de waterput ook een waterleiding? En-En, daar houden we van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 4 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Ongelofelijk, dat voor 12000 euro, wat een mooi paradijsje! Â Zo te zien heb je naast de waterput ook een waterleiding? En-En, daar houden we van. Â Ja, waterleiding, waterput, beekje voor de deur en waterfilters:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 4 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2014 @Raycoupe, en over 2 1/2 week mag je komen kijken;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.