Ga naar inhoud
GENEGEERD

Huis gekocht


Lion

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geweldig! Al leer ik maar een paar dingen voor m'n bezoekjes aldaar, dat doet meestal wonderen omdat mensen het ontzettend kunnen waarderen dat je wat moeite doet hun taal te spreken.

 

Ik had deze site ook al gevonden, voor € 6,-- kun je inloggen en 2 jaar lang Hongaars leren:D

Heel handig ook door de uitspraak door 2 personen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier werkt het nu al. 'k Zie nergens een inlog link of iets over betalen. :confused:

 

Wellicht is dat anders als je met apps werkt ipv een PC?

 

Wanneer je in de inhoudsopgave iets verder gaat bijv. op blz. 74 "iets vragen" dan is de eerste vrij maar de rest moet je inloggen en € 6,-- is geloof het duurste, dan kan je 2 jaar lang Hongaars oefenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je in de inhoudsopgave iets verder gaat bijv. op blz. 74 "iets vragen" dan is de eerste vrij maar de rest moet je inloggen en € 6,-- is geloof het duurste, dan kan je 2 jaar lang Hongaars oefenen.

 

Daar ben ik nog lang niet! :o 6 euro is echter ene prikkie voor een taalcursus.

De hele cursus downloaden ging ook gratis, wellicht 6 euro voor als je vragen dus wilt stellen begrijp ik uit je post?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik nog lang niet! :o 6 euro is echter ene prikkie voor een taalcursus.

De hele cursus downloaden ging ook gratis, wellicht 6 euro voor als je vragen dus wilt stellen begrijp ik uit je post?

 

Wat ik bedoel is: de eerste bladzijden kan je zo gebruiken, maar hoe verder je komt (en dat was mijn voorbeeld op blz. 74 iets vragen, deze bladzijde heet zo) dan kan je de eerste regel wel gebruiken maar daaronder niet. Wil je deze ook gebruiken moet je eerst inloggen.

Klik eens in de bovenste balk op Inhoudsopgave, ongeveer vanaf de bladzijde in het restaurant 3 dan zie je dat je de eerste regel nog gewoon kan gebruiken, maar daaronder niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik nog lang niet! :o 6 euro is echter ene prikkie voor een taalcursus.

De hele cursus downloaden ging ook gratis, wellicht 6 euro voor als je vragen dus wilt stellen begrijp ik uit je post?

 

Wanneer je de cursus download kan je inderdaad de hele cursus gebruiken maar hoor je alleen praten, wanneer je via de link inlogt hoor je niet alleen praten maar zie je ook de woorden, dat is het verschil en hiervoor moet je iets betalen.:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik bedoel is: de eerste bladzijden kan je zo gebruiken, maar hoe verder je komt (en dat was mijn voorbeeld op blz. 74 iets vragen, deze bladzijde heet zo) dan kan je de eerste regel wel gebruiken maar daaronder niet. Wil je deze ook gebruiken moet je eerst inloggen.

Klik eens in de bovenste balk op Inhoudsopgave, ongeveer vanaf de bladzijde in het restaurant 3 dan zie je dat je de eerste regel nog gewoon kan gebruiken, maar daaronder niet.

 

Ja, nu zie ik het daar verschijnen. :)

 

Gratis online talen leren is dus niet helemaal waar. :(

 

'k Heb ze een email verstuurd:

 

You say that your site offers free language courses.

But it is not free!

Very confusing after stating it is a human right to learn languages.

 

:p 'k Kon het niet laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, nu zie ik het daar verschijnen. :)

 

Gratis online talen leren is dus niet helemaal waar. :(

 

'k Heb ze een email verstuurd:

 

 

:p 'k Kon het niet laten.

 

hahaha Ray en dat voor die 6 euro. De cursus met alleen de uitspraak is dus wel compleet gratis, alleen ik denk dat het handiger is het kunnen meelezen terwijl je de uitspraak hoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach,een extra leemlaagje op de muur is helemaal niet zo erg...gewoon weer wit kalken daarna

 

Door jouw tip over Strowijk IEwan kan ik al een leemlaag aanbrengen en een muur repareren, ben al een paar dagen vrijwillig bezig geweest en ga verder tot het einde van dit jaar, heel leerzaam voor mij, dank je wel voor deze waardevolle tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door jouw tip over Strowijk IEwan kan ik al een leemlaag aanbrengen en een muur repareren, ben al een paar dagen vrijwillig bezig geweest en ga verder tot het einde van dit jaar, heel leerzaam voor mij, dank je wel voor deze waardevolle tip.
Ere wie ere toekomt, de tip kwam van @Tanfana...zij vertelde over deze strowijk.

Leuk dat de lessen je bevallen zijn. Maak je een keer een fotootje van hoe het resultaat is? Dat zou ik leuk vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ere wie ere toekomt, de tip kwam van @Tanfana...zij vertelde over deze strowijk.

Leuk dat de lessen je bevallen zijn. Maak je een keer een fotootje van hoe het resultaat is? Dat zou ik leuk vinden.

 

Het is een enorm groot project, een woongemeenschap van 50 wooneenheden, van 1 persoons, 2 persoons en familie-appartementen. De bouw is links 4 lagen hoog de rest 3 lagen hoog. Het gehele project is gebouwd van strobalen, afgewerkt met een laag leem en aan de buitenkant Douglas hout. Het kleinere gebouw is gemeenschappelijk, met logeerkamers, fietsenberging, wasruimte, vergaderruimte (ook te huren) en gewoon voor gemeenschappelijke feestjes. Op de voorgrond tussen huis en sloot komt een helofytenfilter. Alles van de wc’s komt in dit filter en het schone water is weer bedoeld om de wc’s mee door te spoelen. Het blauwe op de daken worden de zonnepanelen. Dus een redelijk zelfvoorzienend project. O ja en de tuin wordt een eet, pluk en permacultuurtuin.

http://www.iewan.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een enorm groot project, een woongemeenschap van 50 wooneenheden, van 1 persoons, 2 persoons en familie-appartementen.
Ah, iets groter dus dan waar ik woon,...hier zijn het 44 wooneenheden voor 1 of 2 personen of families. Ook met gezamenlijke ruimtes en schuren en atelier logeerhuis en een vergaderruimte, die plek heb je gezien, en ook met tuin, moestuin en hier ook met kippen.

Hier zijn het grotendeels huizen, zeven appartementen...maar weinig zonnepanelen en grijswatersysteem.

Fijn dat dat tegenwoordig kan en mag. Toen wij dit oprichten was de tegenstand nog enorm. Wat gaat de vooruitgang toch nog snel zeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...