Flos Geplaatst: 9 mei 2014 Delen Geplaatst: 9 mei 2014 Mij interesseert het ook . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Omron Geplaatst: 9 mei 2014 Delen Geplaatst: 9 mei 2014 Ik heb ook interesse. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 9 mei 2014 Delen Geplaatst: 9 mei 2014 Ik wil een setje KS' Choice en heb een dikke plus bij Foxxie gezet. Helpt me misschien van mijn angst voor naalden en medische ingrepen af ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 9 mei 2014 Delen Geplaatst: 9 mei 2014 ik heb ook animo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 9 mei 2014 Delen Geplaatst: 9 mei 2014 Ik doe mee als de prijs leuk wordt, dus laten we zeggen 40-50. same here, daarvoor wil ik wel leren hechten en matriaal hebben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shush Geplaatst: 10 mei 2014 Delen Geplaatst: 10 mei 2014 Ik ben ook geïnteresseerd. Zeker in het leren hechten (op SC ). Ik ben in voor een budget-oplossing, als er iets leuks te regelen is voor tussen de 20-30euro doe ik mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 19 mei 2014 Delen Geplaatst: 19 mei 2014 @Mr. Gold, is er nog nieuws m.b.t. deze inkoopactie? Dankzij @Keyser Suze (op de SC) kunnen we hechten, althans zijn we in staat een nood hechting te maken. Ik denk voor bijna iedere prepper een must voor in zijn Bob. Al hoop je het nooit nodig te hebben natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 19 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2014 De organisatie waar we ze zouden gaan inkopen zou ook nog reageren (zal ze nog even er aan herinneren) We hebben ook meer animo nodig om deze inkoop actie te doen slagen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 19 mei 2014 Delen Geplaatst: 19 mei 2014 De organisatie waar we ze zouden gaan inkopen zou ook nog reageren (zal ze nog even er aan herinneren) We hebben ook meer animo nodig om deze inkoop actie te doen slagen. Ok ik hoor het wel, anders ga ik voor de setjes van KS met het draad er al in. Die zijn rond de 26€ maar lekker makkelijk (draad erin en dun naaldje). Op @Shadow na zijn de meesten van ons zeker geen plastisch chirurg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 29 mei 2014 Delen Geplaatst: 29 mei 2014 Even wat nieuw leven in dit draadje .... Een hechtset is echt een must voor een prepper!!! We hebben nog een paar mensen nodig om een goedkope inkoopactie te kunnen doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nano Geplaatst: 29 mei 2014 Delen Geplaatst: 29 mei 2014 Ik doe mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 29 mei 2014 Delen Geplaatst: 29 mei 2014 Wel interesse zeer zeker. Wil weten wat het ongeveer gaat kosten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bener0 Geplaatst: 26 juni 2014 Delen Geplaatst: 26 juni 2014 Ik wil ook graag een setje aanschaffen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Molonneke Geplaatst: 26 juni 2014 Delen Geplaatst: 26 juni 2014 Welja, count me in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 26 juni 2014 Delen Geplaatst: 26 juni 2014 Me too. . . . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Omron Geplaatst: 26 juni 2014 Delen Geplaatst: 26 juni 2014 Mij ook. Voor twee stuks, afhankelijk van de prijs natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Robbedoes Geplaatst: 30 juni 2014 Delen Geplaatst: 30 juni 2014 Ook hier interesse in 1 of 2 setjes, afhankelijk van de prijs. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nitrogenix Geplaatst: 30 juli 2014 Delen Geplaatst: 30 juli 2014 Naalden worden bot.....en zijn zeer lastig te slijpen. Kant en klare naald met draad is duur......maar werkt 20x makkelijker en minder pijnlijk (er van uitgaande dat je geen verdoving hebt). Een setje naalden heb ik vorig jaar ook al aangeboden stuk of 20 voor slechts 2,50 euro maar die wilde nauwelijks iemand hebben. Tsja, waarom ik me dan nog inspan.... . Oh, die had ik wel wille hebben eeem kopen. Dan maar op internet zoeken, maar uitgaande dat Keyser Suze expert is op dit gebied (heb het een en ander op het forum gelezen) hoop ik op zn inbreng. http://www.medischservice.be/hechtmateriaal/hechtnaalden-los.html een hele lijst naalden, maar ik zie alleen verschil in artikelnummer? Is er nog een betere website waar ik naalden kan bestellen? Veder gelet op wat hij zei op de eerste pagina zal ik in de toekomst http://www.vosmedisch.nl/contents/nl/d497.html en http://www.vosmedisch.nl/contents/nl/d523.html aanschaffen, maar welke draad dikte is het beste voor allround gebruik? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 30 juli 2014 Delen Geplaatst: 30 juli 2014 Oh, die had ik wel wille hebben eeem kopen. Dan maar op internet zoeken, maar uitgaande dat Keyser Suze expert is op dit gebied (heb het een en ander op het forum gelezen) hoop ik op zn inbreng. http://www.medischservice.be/hechtmateriaal/hechtnaalden-los.html een hele lijst naalden, maar ik zie alleen verschil in artikelnummer? Is er nog een betere website waar ik naalden kan bestellen? Veder gelet op wat hij zei op de eerste pagina zal ik in de toekomst http://www.vosmedisch.nl/contents/nl/d497.html en http://www.vosmedisch.nl/contents/nl/d523.html aanschaffen, maar welke draad dikte is het beste voor allround gebruik? Zie post 9 van dit topic. 3x0 of 3.0 das hetzelfde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nitrogenix Geplaatst: 30 juli 2014 Delen Geplaatst: 30 juli 2014 post 9 had ik al gezien, daar heb ik die handig links vandaan ok draad dikte 3 dus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.