Raycoupe Geplaatst: 14 april 2014 Delen Geplaatst: 14 april 2014 Een stealth latex volledig sluitend anti-teken pak? Je maakt het ons wel moeilijk hoor., gelukkig begint morgen over 2 uur. Zoiets? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 @Mr. Gold je houd ons wel in spanning...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 @Mr. Gold je houd ons wel in spanning...... Ja, het pakket moet eerst vandaag aankomen bij @Simurgh en dan moet die hem nog online zetten. Iedereen was verblind die het zwarte monster zag! Je kan hem ook nog gebruiken als een sjambok ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Hij is zo cool, toen ik hem bij een vriendje zag wilde ik hem meteen hebben en wat een lol heb er ik al meegehad! Hij is zwart en als ik hem aandoe wil jij hem ook hebben. Van de week paar keer getest in het bos en een ieder die ik tegen kwam zei: HEBBE, hier met dat ding!! Iedereen was verblind die het zwarte monster zag! Je kan hem ook nog gebruiken als een sjambok ;-) Dat kan niet anders zijn dan een zwarte latex condoom zijn met chocolade smaak ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Iedereen was verblind die het zwarte monster zag! Je kan hem ook nog gebruiken als een sjambok ;-) *doet zn broek weer dicht* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Is het een zweep a la Indiana Jones? of een soort wandelstok wellicht..., ben nu wel heel benieuwd... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Is het een zweep a la Indiana Jones? of een soort wandelstok wellicht..., ben nu wel heel benieuwd... Je hoeft je in ieder geval niet meer onzeker te voelen in het bos en het ding heeft meerdere functionaliteiten. Van het weekend wilde een vriendje van mij hem perse lenen om bij de spoken tocht te helpen. Ik zeg 8000! Kom op @Simurgh zet dat ding online zodat ik ze als zoete broodjes kan verkopen voor de hoofdprijs! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Je hoeft je in ieder geval niet meer onzeker te voelen in het bos en het ding heeft meerdere functionaliteiten. Van het weekend wilde een vriendje van mij hem perse lenen om bij de spoken tocht te helpen. Ik zeg 8000! Kom op @Simurgh zet dat ding online zodat ik ze als zoete broodjes kan verkopen voor de hoofdprijs! Dus een mooie zaklamp met 8000 lumen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Dus een mooie zaklamp met 8000 lumen? Precies wat ik ook dacht.... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 dat is een hele bak licht. Handig als je bang bent in het donker hahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Voor je 't weet land er zo'n Ufo bovenop je, denkt ie dat je een vriendje bent Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 staat tie er al op? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 staat tie er al op? Nee, nog niet, maar als die online komt gooi ik hem ook meteen in de Veiling Frenzy!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Nee, nog niet, maar als die online komt gooi ik hem ook meteen in de Veiling Frenzy!! Nice! Ik wacht het af . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 15 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2014 @Mr. Gold heeft eindelijk het licht gezien! Zijn 'natte' droom op batterijen: De TrustFire TR-J18 met 8000 lumen (werkelijk 3200 lumen) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Dank voor de update! Hoe is het gesteld met de degelijkheid van deze lamp i.v.m. inzet t.b.v. niet nader te noemen doel? (i.v.m. forumbeleid) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 15 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2014 Dank voor de update! Hoe is het gesteld met de degelijkheid van deze lamp i.v.m. inzet t.b.v. niet nader te noemen doel? (i.v.m. forumbeleid) @Au, lampje uit. Niet van de trustfire overigens Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Mooi ding. Ik houd 't op m'n Fenix TK41, daar gaan gewoon AA's in, oplaadbaar of niet. Ok, hij heeft geen 3200 lumen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Nice! Ik wacht het af . Dit ding slaat echt nergens op! Hij geeft te veel licht en als je in het donker op iemand schijnt weet je zeker dat je 10 minuten extra tijd gekocht hebt. Je kan deze lamp verkleinen met 2 batterijen of in full met 3 batterijen. Had ik al gezegd dat deze lamp niet voor dames is. Deze lamp is alleen te koop voor stoere mannen die in een mid life crisis zitten zoals ik ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Dit ding slaat echt nergens op! Hij geeft te veel licht en als je in het donker op iemand schijnt weet je zeker dat je 10 minuten extra tijd gekocht hebt. Je kan deze lamp verkleinen met 2 batterijen of in full met 3 batterijen. Had ik al gezegd dat deze lamp niet voor dames is. Deze lamp is alleen te koop voor stoere mannen die in een mid life crisis zitten zoals ik ;-) koop een motor en stuur mij een zaklamp Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Dit ding slaat echt nergens op! Hij geeft te veel licht en als je in het donker op iemand schijnt weet je zeker dat je 10 minuten extra tijd gekocht hebt. Je kan deze lamp verkleinen met 2 batterijen of in full met 3 batterijen. Had ik al gezegd dat deze lamp niet voor dames is. Deze lamp is alleen te koop voor stoere mannen die in een mid life crisis zitten zoals ik ;-) Erg mooi ding, maar ehh.. waar blijft de review @Mr. Gold ???? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Dit ding slaat echt nergens op! Hij geeft te veel licht en als je in het donker op iemand schijnt weet je zeker dat je 10 minuten extra tijd gekocht hebt. Je kan deze lamp verkleinen met 2 batterijen of in full met 3 batterijen. Had ik al gezegd dat deze lamp niet voor dames is. Deze lamp is alleen te koop voor stoere mannen die in een mid life crisis zitten zoals ik ;-) Niet voor dames? Vragen om een hele rij opmerkingen dat... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Review komt deze week nog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 17 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2014 JEEEH!!! Kleurtjes voor de lente! http://prepshop.nl/catalogsearch/result/?q=sp128 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 17 april 2014 Delen Geplaatst: 17 april 2014 JEEEH!!! Kleurtjes voor de lente! http://prepshop.nl/catalogsearch/result/?q=sp128 Oranje zal wel snel gaan met het WK voetbal opkomst :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.