phaelin Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Ik heb een hoedje gekocht recentelijk, gewoon omdat ik 't leuk vond staan en 't de zon uit m'n ogen houd. Deze is ongeveer wat ik heb: Maar kreeg kritiek van mede preppers. Capuchon en baseball cap is beter bij kou. Ben ik 't mee eens maar die hoed is nu al bijzonder warm als de zon schijnt dus wat vinden jullie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Ik draag meestal een petje. Handig in combi met capuchon en zelden meer een zonnebril nodig. Ooit mee begonnen toen m'n bril meer krassen had dan een LP, want die vallen dan niet zo op. Zo'n hoed lijkt me dan weer handig in de regen en staat natuurlijk een stuk beter, 'k zoek er nog eentje van echt leer. Ook weer een dure op 't verlanglijstje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Het nadeel van een capuchon vind ik dat het geluid van achter minder waarneembaar is. En een petje is inderdaad handig tegen zonlicht, zoals Raycoupe zegt, maar ook bij regenval zoals ik als brildrager laatst had ondervonden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 16 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Die van mij was net over de 75 euro dus enorm duur is 't ook weer niet. En als je 'm een beetje verzorgt met een impregneerspray gaat ie een leven mee. Plus, je ziet eruit als dat figuur van Justified... Als je zo knap ben als ik in ieder geval. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaFox Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Hadden je mede preppers 'Kritiek' of enkel een mening er over? In dit geval vind ik 'Kritiek' erg onterecht aangezien elke prepper zijn eigen middelen kiest voor het gene waarvoor hij/zij prept. Mijn menig: zeker handig om regen uit je ogen/nek te houden. Draag wat jij prettig vind en waar jij je prettig bij voelt. Ook al is het niet perfect in de ander zijn ogen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 in de sneeuw zijn ze ideaal, geen nattigheid in je nek, en geen capuchon die je beweging hinderd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 16 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Mwa, 't was eerlijke kritiek en mening. Ik ben vorig jaar 40 geworden en vond 't tijd om te stoppen met die baseball caps. Ik heb er rond de 20 van inmiddels (anime fan enzo) en ik draag ze nog steeds afhankelijk van de situatie. Maar ik vind m'n hoed gewoon cool. Denk er over om er nog eentje te kopen van vilt voor in de zomer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Ik heb een buff, die ik ook als hoofddeksel kan gebruiken, maar ook als nekbeschermer, of mondbeschermer, of elastiek voor mijn haren. Meestal heb ik twee buffs mee dus ik kan wat combineren enzo. Swinters heb ik graag een wollen muts op. Zoals vissers dat hebben. Wol blijft warmte geven als het nat is. Als ik ga slapen in de slaapzak doe ik ook de muts op, veel warmte verlaat je lijf via je hoofd, dus een slaapmuts of slaapbuff houdt je lekker warm.. Hoe vouw je een buff... [video=youtube;ewVEK-AElDY] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Ik heb een buff, die ik ook als hoofddeksel kan gebruiken, maar ook als nekbeschermer, of mondbeschermer, of elastiek voor mijn haren. Meestal heb ik twee buffs mee dus ik kan wat combineren enzo. Swinters heb ik graag een wollen muts op. Zoals vissers dat hebben. Wol blijft warmte geven als het nat is. Als ik ga slapen in de slaapzak doe ik ook de muts op, veel warmte verlaat je lijf via je hoofd, dus een slaapmuts of slaapbuff houdt je lekker warm.. Buffy's zijn leuk ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 16 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Waar haal je die buffs? Link graag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Mooie hoed, maar in de bossen of wildernis zie je niets dat van boven nadert of eventueel iets dat boven je hoofd zich afspeelt. Dan is de buff van @Stuudje erg praktisch. De hoed is wel weer goed tegen de zon. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Google is uw vriend https://www.google.nl/search?q=buff&rls=com.microsoft:nl-NL:IE-Address&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GGHP_nlNL568&gws_rd=cr&ei=UwwmU4z4MdPwhQfR7YC4BQ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JamHard Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Ik heb een hoedje gekocht recentelijk, gewoon omdat ik 't leuk vond staan en 't de zon uit m'n ogen houd. Deze is ongeveer wat ik heb: Maar kreeg kritiek van mede preppers. Capuchon en baseball cap is beter bij kou. Ben ik 't mee eens maar die hoed is nu al bijzonder warm als de zon schijnt dus wat vinden jullie? Hoed all the way! Draag zelf al jaren een hoed en wat een ander er van vind boeit me eerlijk gezegd niet, zit gewoon lekker. Heb sinds geruime tijd ook een hoed van dit merk (een die je kunt opvouwen), dit gecombineerd met een buff van wol,... Voor mij een super combinatie. Aantal voordelen van een hoed,... Houd de zon uit je ogen, de zon uit je nek en een leuke bijkomstigheid is dat je gezicht minder goed tot niet te zien is vanaf het straatcamera perspectief Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Ach, als jij je er prettig bij voelt zou ik hem gewoon dragen. Wat een ander er ook van zegt. En voor elke situatie is wellicht een ander hoofddeksel vereist. Als je gaat hardlopen doe je sneakers aan, als je gaat hiken draag je bergschoenen. Dat geldt ook voor hoofdbedekking. En verder vind ik het een coole hoed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 dave canterburry is trots op je:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Waar haal je die buffs? Link graag Ken je outdoorXL in Barendrecht, naast de IKEA ? Of woon je daar niet in de buurt ? http://www.outdoorxl.nl/catalogsearch/result/?q=buff Of gewoon bij Bever: http://www.bever.nl/index.cfm?fuseaction=products.search&source.x=0&source.y=0&searchvalue=buff Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Mijn combo petje plus capuchon of als ik iets heb zonder capuchon dan petje met shemag(als ik dat goed schrijf)(als het joud is dan anders gewoon petje) Maar zeker een vette hoed nou nog een fazant veer en hij is helemaal compleet;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 en waarom zou je zoveel geld uitgeven aan een buff als een simpele kol bijna hetzelfde is:) bij mijn lokale dump €5 voor een simpele versie en €7,50 voor eentje van merino wol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Ik heb een hoedje maar draag eigenlijk meer buffs, idien het echt ijzig koud is draag ik een een buff rond de hals, en een wollen op het hoofd, indien het dan nog regent dan gaat die hoed er gewoon bovenop. Buffs zijn vaak te vinden in buitensportzaken en dumpstores, ook zijn er vaak imitaties in beperkte oplagen bij ketens zoals blokker, lidl, kruidvat, ... je betaalt daar minder maar ze zijn ook van mindere kwaliteit. Als je naar Spanje gaat is daar de plaats om een voorraadje Original Buffs in te slaan, ze kosten daar 30 tot 40 % goedkoper en hebben veel meer keuze in designs. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kvgorp Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Lekker zelf kiezen wat je draagt. Buffs zijn wel ideaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Ik heb een hoedje gekocht recentelijk, gewoon omdat ik 't leuk vond staan en 't de zon uit m'n ogen houd. Deze is ongeveer wat ik heb: Maar kreeg kritiek van mede preppers. Capuchon en baseball cap is beter bij kou. Ben ik 't mee eens maar die hoed is nu al bijzonder warm als de zon schijnt dus wat vinden jullie? Goede hoed! Thumbs Up, love it!! Don't listen to the hater, haters gone hate Houd de regen uit je nek, Houd de zon van je hoofd, Houd de regen uit je voorhoofd, Meeste warmte gaat er boven je hoofd uit, en die is nu netjes bedekt. Leer, is ademend natuurproduct, Kan jáááren mee gaan en wordt met de tijd alleen maar mooier! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 16 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Net 's even m'n ledlenser hoofdlampje geprobeerd op die hoed. Gaat prima dus to all critics: 'in you face' Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Omron Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Ik heb een buff, die ik ook als hoofddeksel kan gebruiken, maar ook als nekbeschermer, of mondbeschermer, of elastiek voor mijn haren. Meestal heb ik twee buffs mee dus ik kan wat combineren enzo. Swinters heb ik graag een wollen muts op. Zoals vissers dat hebben. Wol blijft warmte geven als het nat is. Als ik ga slapen in de slaapzak doe ik ook de muts op, veel warmte verlaat je lijf via je hoofd, dus een slaapmuts of slaapbuff houdt je lekker warm.. Hoe vouw je een buff... [video=youtube;ewVEK-AElDY] Ik wil ook een buff, waar kan je die in een beetje neutrale kleur kopen? Op internet kom ik alleen van die hippe dingen tegen. Ik wil onopvallend ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Ja er zijn ook hele onopvallende. Is effen grijs onopvallend genoeg? Of de militairy buff? Ik zie zelfs een camo. Deze site heeft dus zowel flitsende als onopvallende buffs. Bijna driehonderd buffs, dus er zal wel een naar je smaak tussen zitten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Omron Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Ja er zijn ook hele onopvallende. Is effen grijs onopvallend genoeg? Of de militairy buff? Deze site heeft dus zowel flitsende als onopvallende buffs. Ja bedankt ik heb ze gevonden deze site heeft ze ook http://www.515shop.nl/buff/original/?p=10 . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.