Stuudje Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 http://www.youtube.com/watch?v=R51Fa4IehlQ Schitterend stukje van Hairy Bikers Best of British Food. Het roosteren van een koe, naar middeleeuws recept. Wow. Vuurtje ook zeg. Wow. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Ham Njam Njam! 'K denk trouwens wel dat het moeilijk is om een hele koei precies goed te krijgen. Hoe voorkom je dat de binnenkant ongaar is terwijl de buitenkant aanbrand? Als je de hele koei gewoon deel voor deel bereid ben je wel meer tijd kwijt, maar heb je wel beter vlees denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Volgens mij gaat dat ook prima met Giraf, wellicht een iets langer rooster. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Volgens mij gaat dat ook prima met Giraf, wellicht een iets langer rooster. Ja, walvis smaakt trouwens ook prima... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Ja, walvis smaakt trouwens ook prima... Vertel, ervaring mee? Verder dan krokodil, antilope, hond, leeuw, steenbok en struisvogel kom ik niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 BBQ on sterdiodes zolang het maar niet in het vlees zit;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Vertel, ervaring mee? Verder dan krokodil, antilope, hond, leeuw, steenbok en struisvogel kom ik niet. En slang . Ook best lekker . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 En slang . Ook best lekker . Geert Schijnt vrij bottig te zijn + het is mijn lievelings dier, dus dat eet ik liever niet 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 10 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Cavia is ook lekker...maar daar heb je maar een heel klein bbq-tje voor nodig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 En slang . Ook best lekker . Geert Nooit gehad, 'k hoor er goede verhalen over. Maar ja, die hier in de buurt zijn maar klein en als roadkill meestal erg plat. Misschien als iemands constrictor een maatje te groot wordt. Muskusrat ook nog nooit geprobeerd, zelfs niet in mijn tijd in Belgie, terwijl die hier wel genoeg te vinden zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Nooit gehad, 'k hoor er goede verhalen over. Maar ja, die hier in de buurt zijn maar klein en als roadkill meestal erg plat. Misschien als iemands constrictor een maatje te groot wordt. Muskusrat ook nog nooit geprobeerd, zelfs niet in mijn tijd in Belgie, terwijl die hier wel genoeg te vinden zijn. Grote kans dat er binnenkort een Boa constrictor in dit huis komt, maar die is niet voor consumptie! Afblijven dus! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 10 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2014 *Stuudje maakt notitie in OPSEC-notitieboekje:Slang bij Harm...en zoekt vast recepten* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 11 februari 2014 Delen Geplaatst: 11 februari 2014 Hm, tijd om mijn keuken eens wat uit te bouwen. Aanvullen met heftruck en 'bull'dozer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 11 februari 2014 Delen Geplaatst: 11 februari 2014 Krijg spontaan honger als ik dat zie, daar ken ik wel van genieten http://www.youtube.com/watch?v=R51Fa4IehlQ Schitterend stukje van Hairy Bikers Best of British Food. Het roosteren van een koe, naar middeleeuws recept. Wow. Vuurtje ook zeg. Wow. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 11 februari 2014 Delen Geplaatst: 11 februari 2014 Slang is goed te eten, smaakte een beetje als haas, leguaan daarentegen is een soort rubber met vleessmaak. Is zo'n koe niet iets voor op een SC? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 11 februari 2014 Delen Geplaatst: 11 februari 2014 ........ Is zo'n koe niet iets voor op een SC? Ow! Nu heb ik dan toch een reden om te komen! Dien maar op! @Heksenboot ?! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roelf Geplaatst: 11 februari 2014 Delen Geplaatst: 11 februari 2014 Grote kans dat er binnenkort een Boa constrictor in dit huis komt, maar die is niet voor consumptie! Afblijven dus! Had een paar dagen geleden een python in m'n kippenhok. Niet opgegeten trouwens. Weer vrijgelaten. Wel twee kippen dood. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 11 februari 2014 Delen Geplaatst: 11 februari 2014 Had een paar dagen geleden een python in m'n kippenhok. Niet opgegeten trouwens. Weer vrijgelaten. Wel twee kippen dood. oke dan is mijn vraag waar woon je dan ? de enige slang die ik hier in mijn kippenhok vind is de tuinslang Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 11 februari 2014 Delen Geplaatst: 11 februari 2014 Ham Njam Njam! 'K denk trouwens wel dat het moeilijk is om een hele koei precies goed te krijgen. Hoe voorkom je dat de binnenkant ongaar is terwijl de buitenkant aanbrand? Als je de hele koei gewoon deel voor deel bereid ben je wel meer tijd kwijt, maar heb je wel beter vlees denk ik. Dat lukt wel met een beetje geduld. Langzaam laten garen (dus vuur niet te hoog). Je kunt als de buitenkant goed gaar is al wat vlees afsnijden en daarna de rest weer laten door garen op zacht vuur. Koei heb ik nog nooit geprobeerd, maar varken op de BBQ wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roelf Geplaatst: 11 februari 2014 Delen Geplaatst: 11 februari 2014 oke dan is mijn vraag waar woon je dan ? de enige slang die ik hier in mijn kippenhok vind is de tuinslang Ik zit in Zuid-Oost Azie op dit moment. Kom die dingen niet zo vaak tegen, maar m'n kippen werken als een magneet, schijnt het. Heb ze nog niet zo lang, dus dit was de eerste keer. Moet ik toch iets op verzinnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 11 februari 2014 Delen Geplaatst: 11 februari 2014 Ow! Nu heb ik dan toch een reden om te komen! Dien maar op! @Heksenboot ?! In principe is het mogelijk. Maar even realistisch. Is het niet een beetje overdreven? Als er 50 biefstukken gebakken worden, blijft al meer dan de helft liggen. Ik ben geen voorstander van verspilling en al helemaal niet, als het om eten gaat en dan ook nog eens een levend wezen daarvoor doodmaken. Lijkt me geen goed idee @Vladimir. Misschien moet je zelf maar eens een Middeleeuws of Viking feest organiseren voor 1000 mensen. Maar dat bestaat natuurlijk al. http://castlefest.nl/2014/news/ http://www.vikingfestivalnoordwolde.nl/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 11 februari 2014 Delen Geplaatst: 11 februari 2014 Giraffe nek (met honing) was al bij de Romeinen een lekkernij (leest Asterix!) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 11 februari 2014 Delen Geplaatst: 11 februari 2014 Giraffe nek (met honing) was al bij de Romeinen een lekkernij (leest Asterix!) Ja maar everzwijn is het lievelingseten van Obelix. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 11 februari 2014 Delen Geplaatst: 11 februari 2014 Ik zit in Zuid-Oost Azie op dit moment. Kom die dingen niet zo vaak tegen, maar m'n kippen werken als een magneet, schijnt het. Heb ze nog niet zo lang, dus dit was de eerste keer. Moet ik toch iets op verzinnen. Wow! Jaloers! Ik moet er dan honderd euro voor betalen, maar bij jou liggen ze gratis voor het oprapen! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 11 februari 2014 Delen Geplaatst: 11 februari 2014 Wow! Jaloers! Ik moet er dan honderd euro voor betalen, maar bij jou liggen ze gratis voor het oprapen! http://www.thesnakeman.nl/ Deze man woont hier vlak bij, ken hem wel, paar keer op bezoek geweest. Van hem mag ik zo ook niet opeten. Hij heeft een opvang voor reptielen. Is er daar niet goedkoper aan te komen? Heeft zo'n dier meteen weer een goed huis. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.