Ga naar inhoud
GENEGEERD

Victoriaans koken; een koe van het spit


Stuudje

Aanbevolen berichten

http://www.thesnakeman.nl/

Deze man woont hier vlak bij, ken hem wel, paar keer op bezoek geweest. Van hem mag ik zo ook niet opeten. ;)

 

Hij heeft een opvang voor reptielen. Is er daar niet goedkoper aan te komen?

Heeft zo'n dier meteen weer een goed huis.

 

Hey, die vent ken ik. Heb een paar jaar geleden een keer een rattenslang die van hem was op mijn arm gehad. Daarna poepte de slang op mijn vaders schoen. Leuke ervaring.

Maar ik moet wel zeggen dat ik een beetje gemengde gevoelens heb over het overnemen van een opvangdier. Ik vind het namelijk wel een onwijs goede zaak, maar als ik daar nou een dier ga halen en dat dier blijkt onhandelbaar te zijn, vanwege zijn achtergrond, dan ben ik de dupe. Daar heb ik niet zo'n zin in...

Maar misschien toch maar een keer contact op nemen. Vraag mij trouwens wel af of de man nog actief is, aangezien de informatie op de site al vrij oud is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Hey, die vent ken ik. Heb een paar jaar geleden een keer een rattenslang die van hem was op mijn arm gehad. Daarna poepte de slang op mijn vaders schoen. Leuke ervaring.

Maar ik moet wel zeggen dat ik een beetje gemengde gevoelens heb over het overnemen van een opvangdier. Ik vind het namelijk wel een onwijs goede zaak, maar als ik daar nou een dier ga halen en dat dier blijkt onhandelbaar te zijn, vanwege zijn achtergrond, dan ben ik de dupe. Daar heb ik niet zo'n zin in...

Maar misschien toch maar een keer contact op nemen. Vraag mij trouwens wel af of de man nog actief is, aangezien de informatie op de site al vrij oud is...

 

Tja, volgens mij is dat met slangen makkelijk dan met bv. honden, maar zolang ik ze niet mag opeten van je kun je ze moeilijk allemaal in een opvang laten zitten. :o

 

Z'n busje rijdt nog regelmatig rond hier in Emmen, volgens mij is hij nog steeds actief, maar neem gewoon contact op, dan weet je het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, volgens mij is dat met slangen makkelijk dan met bv. honden, maar zolang ik ze niet mag opeten van je kun je ze moeilijk allemaal in een opvang laten zitten. :o

 

Z'n busje rijdt nog regelmatig rond hier in Emmen, volgens mij is hij nog steeds actief, maar neem gewoon contact op, dan weet je het.

 

Ik kom hem vast wel een keer tegen op een reptielenbeurs, dan vraag ik wel of hij nog dieren heeft die een huis zoeken. Is toch wat persoonlijker dan een mailtje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het onderste deel van je hek met heel fijn kippengaas en je kippenhok op palen?

 

Dat had ik dus al. Helaas hebben slangen geen moeite om de hoogte in te gaan en was er aan de zijkant een opening waar ik dacht dat het met zeil wel voldoende afgesloten was. Te klein voor de kippen, maar groot genoeg voor deze jongen (of meisje).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...