Ga naar inhoud
GENEGEERD

We gaan binnenkort een Review Frenzy houden!

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst:
Ohhhh en de volgende komt ook zo al online. Graag even vermelden of je de reviews ondersteund met filmpjes en/of foto's Onze sponsors kikken hierop!

Niet alleen de sponsors. :p Wij vinden dat ook heel leuk.

Geplaatst:

Ik wil nog een complete houtkachel (laten) installeren incl rookafvoer. Dus ik sta klaar voor een review met foto's film en een zeer boeiend verhaal erbij...:D

Ooohh....het ging alleen om houtdt ? Geen houtkachel die gereviewed ging worden? :D

• Leuk 1
Geplaatst:
Frenzy time. Wie weet is het Stokkertje wel zo gek! Wat zeg ik gek zijn ze (en het is niet eens de media markt)

Fingers crossed on this one!

En niet alleen een review, geinteresseerden mogen langkomen na plaatsing om te zien hoe het is geworden! (Uiteraard in overleg :D)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...